Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Ereza
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 365
Membre des de: dt. 03 feb. 2015, 21:59

Problemes amb els correus enviats des del fòrum

ds. 17 jul. 2021, 09:59

Bon dia,

Diverses persones m'han comentat que han tingut problemes a l'hora de rebre correus electrònics enviats pel fòrum (recordatori de contrasenya, registre, etc.), he vist també un parell de comentaris al respecte al vostre Discord. Algun administrador podria donar-hi un cop d'ull?

Moltes gràcies!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Minepika552
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dt. 05 jul. 2022, 22:45
Contacta:

Re: Problemes amb els correus enviats des del fòrum

dc. 06 jul. 2022, 13:15

Si, a mi també m'ha passat quan vaig crear el meu compte i he hagut de demanar ajuda a un administrador.
Suposo que el compte de correu automatitzat que deuen fer servir haurà deixat de funcionar.
En qualsevol cas em van respondre molt ràpidament i no va haver-hi cap problema més, però puc veure que això seria un problema per algú que no sàpigues com posar-se en contacte amb un admin.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
GalletaFresca
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dt. 26 jul. 2022, 22:33

Re: Problemes amb els correus enviats des del fòrum

dt. 26 jul. 2022, 22:41

Confirmo que pel Telegram d'Animelliure t'ajuden molt ràpid, jo tenia aquest mateix problema i me l'han resolt en només uns minuts!
A dragon never yields!
 
Avatar de l’usuari
kabi13
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dj. 26 gen. 2023, 10:31

Re: Problemes amb els correus enviats des del fòrum

dv. 10 feb. 2023, 11:17

Bones!
Sembla que aquest problema segueix passant, jo mateix no coneixia el xat de telegram i he estat varies setmanes intentant registrar-me sense exit.
Per registrar-te et demana que activis la conta a través de un email que no s'està enviant. Vaig enviar varis correus als administradors i no vaig tenir resposta, cosa que em fa pensar que aquests emails tampoc es deuen enviar.
Estaria bé intentar solucionar aquest problema per permetre la incoroporació de nous membres ja que no tothom esta en el xat de telegram.
 
Avatar de l’usuari
toniddp
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dj. 30 març 2023, 16:49
Ubicació: Yachi Pirineu

Re: Problemes amb els correus enviats des del fòrum

dt. 04 abr. 2023, 13:45

Hola, ara com ara continua passant com bé digueu, sort ni vaig tenir del canal de Telegram que em van ajudar de seguida. És ben curiós aquest error, no estaria de menys de posar un missatge ressaltat amb els llocs on sol fallar el registre perquè ho posin amb un correu correcte. Igualment, donar les gràcies de nou per l'interès als quins tenim el problema ja d'entrada :)
 
dmcampos
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 22 des. 2022, 16:33

Re: Problemes amb els correus enviats des del fòrum

dv. 07 abr. 2023, 16:17

toniddp ha escrit:
Hola, ara com ara continua passant com bé digueu, sort ni vaig tenir del canal de Telegram que em van ajudar de seguida. És ben curiós aquest error, no estaria de menys de posar un missatge ressaltat amb els llocs on sol fallar el registre perquè ho posin amb un correu correcte. Igualment, donar les gràcies de nou per l'interès als quins tenim el problema ja d'entrada :)


Estic d'acord. Per sort vaig obrir aquest tema i el vaig demanar al canal de telegram, perquè em va passar el mateix.
 
the Clow
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dv. 08 oct. 2021, 19:44

Re: Problemes amb els correus enviats des del fòrum

dc. 17 maig 2023, 14:32

Confirm, he esta intentat confirmar el compte en moltes ocasións i no arribaba el correu, vaig fer la proba cambiant de navegador i res
Ahir vaig veute aquesta fil, i a través del telegram en poc temps está arreglat
 
Avatar de l’usuari
xvs
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dv. 25 nov. 2022, 08:03

Re: Problemes amb els correus enviats des del fòrum

dc. 12 jul. 2023, 10:01

Justo lo acabo de comentar en otro tema del foro. Estaría genial que arreglaran esa parte, o al menos poner un mensaje indicando el grupo de Telegram para la activación ^^
 
Antiparticula
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 27 jul. 2023, 22:05

Re: Problemes amb els correus enviats des del fòrum

dt. 08 ago. 2023, 22:59

Com altres, m'he pogut registrar gràcies a aquest fil, i al Telegram m'han activat el compte en molt poc temps.
Potser s'hauria d'informar de forma més visible.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants