Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
XenoVageta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 88
Membre des de: ds. 15 abr. 2017, 19:28

Re: El foro esta muerto

ds. 15 oct. 2022, 15:13

A veure, tots els forums están morint, si no han mort ja. Aquest es dels pocs que encara aguanta desde fa molts anys... sembla que sí, que hi problemes de registrarse. Hi ha altres forums on es necessari comentar per descarregar, jo ho faria igual, i posaria el drive només a disposició de administradors per repujar contingut.

Afegint aixó, potser una norma de només pots veure links de descarrega si postejes com 1 post al dia, doncs el forum estaría molt més viu.

El problema també es que senzillament, s'acaba el material nou que hi ha disponible. Pero només comentant series de anime en catalá aixó hauria de estar molt més viu.
 
Avatar de l’usuari
darkgaber
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dv. 22 abr. 2022, 23:19

Re: El foro esta muerto

dg. 16 oct. 2022, 10:32

És una pena, la veritat, però és cert que el format està de capa caiguda. Ara mateix crec que s'estan substituint els forums per grups de Telegram o discord...
Però si que és cert que el tema de que l'alta d'usuari no funcioni bé fa que els usuaris no creixin. Jo mateix que sóc un newfag m'hi vaig trobar.
Precisament per aquest motiu, els usuaris que aconsegueixen accedir haurien de ser usuaris més implicats i amb molt d'interès... Al menys així ho crec.
No podem fer res per arreglar-ho?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: El foro esta muerto

dj. 20 oct. 2022, 17:44

Yo solo os digo, que a los que decis que los foros estan muriendo y tal (que es verdad, ya que no se pide una actividad demencial como tenian antes, pero que almenos comenten las releases que pone la gente pero ni eso) solo digo que si el foro desaparece y solo se usan grupos de telegram o lo que sea, olvidaros de ver releases nuevas, como mucho vereis las viejas que ya estaban subidas, pero ya no va a ser lo mismo para la gente que montamos, ya que no es lo mismo un grupo que un foro donde añades tu release y tal.
 
Avatar de l’usuari
Unknown Pseudoartist
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dc. 09 nov. 2022, 18:02
Ubicació: Unknown Lands
Contacta:

Re: El foro esta muerto

dv. 25 nov. 2022, 18:34

Hola, soc un d'aquells nous usuaris que va tenir problemes per registrar-se, i puc confirmar que: efectivament, aquest problema fa que l'activitat estable del forum es faci mes difícil, ja que aquells nous que tenim interest en participar no podem i tot depen dels que ja estaven d'avanç.

La veritat es que la idea d'un forum d'aquests dels "de tota la vida", amb un tema especific i gent que comparteix una cosa en comú m'agrada molt i m'apena no haber començar a participar avanç. Totes aquelles aplicaciòns tan modernes i tal no em semblan una bona alternativa ja que tot està barrejat, i tot depén d'una aplicaciò específica i una empresa específica. M'agrada mes com la web está plantejada per ser moltes webs petites, amb el seus admins i el seus usuaris tot esparcit pel ciber-món i no pas un nombre petit de grans corporaciòns dominant-ho tot plegat :D
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: El foro esta muerto

dc. 30 nov. 2022, 07:35

A mi també em va donar problemes. S'hauria d'indicar alguna manera al fòrum perquè la gent que no pugui accedir entri al Discord o algun lloc per poder contactar amb els administradors o si no aquesta comunitat no creixerà mai.

D'altra banda per activar el fòrum potser es podria avisar de nou contingut de podcasts (puja al puto robot o el racó del manga) o de youtubers (cantants de covers en català o canals de ressenyes per exemple), així com noves licències en català de manga i anime. No sé, es una idea perquè jo no consumeixo aquestes coses.
 
dennyus_OB
Usuari
Usuari
Entrades: 18
Membre des de: dg. 28 març 2021, 22:29

Re: El foro esta muerto

dg. 11 des. 2022, 18:29

Yo llevo años sin entrar aqui y ahora veo que ya no hay enlaces.

* con mi antiguo nick que se ve que esta bloqueado obmultimedia
 
Avatar de l’usuari
dani98
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 338
Membre des de: dc. 03 juny 2015, 21:41
Ubicació: Vic

Re: El foro esta muerto

dg. 11 des. 2022, 18:39

dennyus_OB ha escrit:
Yo llevo años sin entrar aqui y ahora veo que ya no hay enlaces.

* con mi antiguo nick que se ve que esta bloqueado obmultimedia


Sí que hay enlaces.

Pásate por aquí: https://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=7&t=23185
 
Avatar de l’usuari
Tusteno
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dv. 26 ago. 2022, 00:04

Re: El foro esta muerto

ds. 31 des. 2022, 00:45

Antes entraba con otro nick (que no puedo recuperar porque no recuerdo cual era, tengo un cacao de nicks y contraseñas guapo) y vi lo del drive para las descargas. La verdad es que no me quise apuntar porque asi pasaba por el foro y veia las novedades, veia lo que pasaba y agradecia el esfuerzo de la gente que comparte cosas.

Entiendo la frustracion de la gente que sube cosas y recibe pocos agradecimientos y quizas una forma de solucionarlo seria, lo que hacen algunos otros foros, y es que para ver los enlaces tengas que escribir y dar las gracias.

Entre que la gente visita poco el foro y que la gente nueva solo ve unos pocos subforos que casi tienen menos movimiento que los demas, pues puede que haga que la gente tenga menos motivacion para comentar
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: El foro esta muerto

dg. 01 gen. 2023, 18:24

Tusteno ha escrit:
Antes entraba con otro nick (que no puedo recuperar porque no recuerdo cual era, tengo un cacao de nicks y contraseñas guapo) y vi lo del drive para las descargas. La verdad es que no me quise apuntar porque asi pasaba por el foro y veia las novedades, veia lo que pasaba y agradecia el esfuerzo de la gente que comparte cosas.

Entiendo la frustracion de la gente que sube cosas y recibe pocos agradecimientos y quizas una forma de solucionarlo seria, lo que hacen algunos otros foros, y es que para ver los enlaces tengas que escribir y dar las gracias.

Entre que la gente visita poco el foro y que la gente nueva solo ve unos pocos subforos que casi tienen menos movimiento que los demas, pues puede que haga que la gente tenga menos motivacion para comentar


Precisamente existiendo lo del drive, eso de ver los enlaces tampoco sirve, en cuanto veas lo del drive, ya no te hace falta ver ninguno mas.
 
Avatar de l’usuari
Tusteno
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dv. 26 ago. 2022, 00:04

Re: El foro esta muerto

dg. 01 gen. 2023, 18:44

Terminator ha escrit:
Precisamente existiendo lo del drive, eso de ver los enlaces tampoco sirve, en cuanto veas lo del drive, ya no te hace falta ver ninguno mas.

Si, es verdad.

A lo mejor se podia hacer que todos los enlaces nuevos que aparecen en el foro no se puedan poner en drive hasta pasados "x" dias. Como se hace con las peliculas de estrenos de cine que hasta pasado 45 dias o asi no aparecen en las plataformas digitales para dar espacio a la recaudacion en cines.

Quizas asi la gente que quiera tener el nuevo capitulo en cuanto aparece, tenga que pasar por el foro y descargar el enlace de los foros
 
XenoVageta
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 88
Membre des de: ds. 15 abr. 2017, 19:28

Re: El foro esta muerto

ds. 04 feb. 2023, 15:42

Realment, nomes els moderadors haurien de tindre accés al Drive de totes les pujades, només com a copia de seguretat. La resta, tot hauria de ser descarrega en la cual has de postejar per poder descarregar desde el propi fil. Així al menys hi hauria una activitat considerable, i no costaria gens, com es fa en altres forums.
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: El foro esta muerto

dt. 07 feb. 2023, 07:54

Jo posaria també que segons els missatges anessin descobrint-se nous fansubs i botons per descàrrega, així no seria tan directe. Estil si tens més de 10 missatges pots accedir a veure les sèries potents. Abans de 10, tens els fansubs i les sèries menys conegudes. Jo que sé. És una idea.
 
Avatar de l’usuari
Makhiscal
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 12 nov. 2020, 01:30

Re: El foro esta muerto

ds. 11 feb. 2023, 01:59

Ara m'assabento d'això del drive. Dit això, prefereixo poder mirar el fil de la descàrrega per a saber la informació del muntatge per a saber que estic descarregat com ja esmenta Hakyra.
Parlant en català amb l'ajuda del traductor :)
 
Avatar de l’usuari
Odolwa
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 21 maig 2021, 14:55

Re: El foro esta muerto

dl. 20 feb. 2023, 11:11

Jo porto poc temps, i intento postejar ni que sigui al fòrum d'anime i manga, comentant les novetats de tant en tant. És difícil perquè no hi ha gaire vida i acabo oblidant-me de passar, però la intenció és anar-ho fent.

Els fòrums no poden desapareixer, home! Les xarxes socials no estan dissenyades per la conversa digital, sinó per enganxar a la gent i que tot sigui bastant caos. On hi hagi un fil ben ordenat que se'n vagin a prendre un got de llet calentona la resta!
 
borihiv2041212
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 26
Membre des de: dg. 09 jul. 2023, 14:58

Re: El foro esta muerto

dg. 09 jul. 2023, 17:22

Hi ha molts fòrums morts, hi ha molts motius: Whatsapp (abans Facebook), etc...

Però també és interessant l'existència d'un lloc web d'arxiu per a preguntes freqüents, etc...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants