Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
NapBuf
Usuari
Usuari
Entrades: 19
Membre des de: dl. 17 abr. 2023, 19:01
Ubicació: Kyoto, Japó

Història de l'Animelliure

dt. 30 maig 2023, 12:45

¿Hi ha algun post explicant i detallant la història d'aquest fòrum? Si no n'hi ha cap, crec que seria molt interessant intentar fer un post recopilatori explicant i detallant una mica la història de l'Animelliure. ¿Com i quan es va formar el fòrum? Amb quin objectiu? ¿Quines han sigut les releases que més furor van fer durant la seva època? ¿Com ha evolucionat el fòrum al llarg dels anys? ¿Quins han sigut els uploaders de contingut més importants del fòrum? ¿Quina es la relació amb altres fòrums semblants (totsrucs, rucatala...etc) i més preguntes que se us puguin acudir.

Aquest post recopilatori mataria bastants pardals d'un tret:

1. Ajudaria a solidificar la "identitat" de la comunitat, el fòrum i dels seus usuaris.
2. Per als nous usuaris, els hi donaria informació bàsica sobre fòrum, els seus origens i la seva importància històrica. Això ajudaría que es volguessin involucrar més en el fòrum, i ser part de la comunitat. Ara mateix tots els nous usuaris que arriben no en tenen ni idea del fòrum, la seva identitat i història, i de tota la feina que s'ha fet, es realment una llàstima.
3. Donar un reconeixement a tota la gent que fa releases i contingut pel fòrum. Crec que es molt important per a que se segueixin fent coses. Crec que molts s'ho mereixen i es una forma senzilla i fàcil de incentivar més projectes i releases.

Inclús es podria fer un post recopilatori tipu "Hall of fame" cada any amb un reconeixement "oficial" als uploaders amb les millors releases (quantitat i qualitat). I posats a fer un altre "All Time Hall of Fame" també penso que estaría molt bé per als millors uploaders de tots els temps.

¿Què en penseu?
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1966
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Història de l'Animelliure

dl. 05 juny 2023, 05:41

La idea es bona, els que poden informar sobre el tema fa temps que no es connecten memberlist.php?sk=c&sd=a el fòrum ha canviat varies vegades, exemple forum2.animelliure.net, forum3 i molts missatges es van perdre. Al perdre els missatges inicials s'ha perdut la historia de com tot va començar. Certament la dificultat per a nous usuaris d'accedir al fòrum no facilita la col·laboració.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Història de l'Animelliure

dl. 05 juny 2023, 13:05

La història es pot llegir en aquest tema del 5è aniversari: viewtopic.php?f=7&t=14354

Pd, en menys d'1 mes es complirà el 20è aniversari del fòrum :o
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
NapBuf
Usuari
Usuari
Entrades: 19
Membre des de: dl. 17 abr. 2023, 19:01
Ubicació: Kyoto, Japó

Re: Història de l'Animelliure

dt. 06 juny 2023, 16:29

Apa ostres no havia vist aquest post, quina història més maca, m'ha fet somriure com un beneit haha, no tenia ni idea de tot això que s'explica. Es una llàstima que s'hagin perdut els missatges antics, m'has fet pensar que potser hauría de fer un ripeig dels missatges del fòrum per si de cas pasa alguna cosa, encara que no tinc ni idea de com fer-ho. Podría ser un projecte interessant, especialment perquè a mi tot el tema de la preservació digital i el "data hoarding" m'interessa molt.

Edit: Sabeu si hi ha alguna cosa guardada a archive.org? Després m'ho miro a veure si hi ha sort

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants