Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dc. 29 jul. 2009, 23:18

Raion ha escrit:
Formatger ha escrit:
Doncs em sembla bastant trist.

no es aixo pero sempre fa bo a la vista k algo set descarregui almenys a 100kb/s i no a 0.5kb/s -_- o pitjor a 0...


Si, la gran majoria d'arxius que no tenen servidors es baixen a una velocitat mitja de 3 kb/s com a molt 4 o 5.

Jo però ja no li trobo sentit a aquesta disputa, penso que la DD és més útil que l'emule però pel que veig aqui la gent li agrada l'emule.

Nose, el que en realitat seria millor és pujar les sèries a les dues coses alhora i llestos.

Pk una altre solució en comptes de posar-ho a DD seria almenys, posar-ho a megavideo pk d'aquesta manera almenys ho podriem veure per internet :xiulant:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dc. 29 jul. 2009, 23:18

Gran vinyeta relacionada de Sinergia Sin Control: Terabytes a Cascoporro
http://sinergiasincontrol.blogspot.com/ ... porro.html

Circ: A Megavideo, a RS, a MU, emule, torrent pando i P2M, aixi tots contents menys el que publica que ho fa mil vegades
Maki l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 29 jul. 2009, 23:29, en total s’ha editat 2 vegades.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dc. 29 jul. 2009, 23:21

Maki ha escrit:
Gran vinyeta relacionada de Sinergia Sin Control: Terabytes a Cascoporro
http://sinergiasincontrol.blogspot.com/ ... porro.html


Molt maco Maki però que té a veure les vinyetes del Vader amb el tema de l'emule i de la DD?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dc. 29 jul. 2009, 23:22

Te a veure a que has de pitjar l'enllaç al post, l'altre es a la plana principal del blog.
I després et preguntes per què no et funciona l'emule... Santa paciencia.
Imatge
 
aelin
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 25
Membre des de: ds. 28 juny 2008, 13:37
Ubicació: entre ave, autopista i molins de vent

dc. 29 jul. 2009, 23:23

doncs jo penso igual que Formatger... tot el que és bo es fa esperar diuen, i ningú vol esperar, llavors quin valor se li dona si no t'ha costat res aconseguir-ho? cap ni un.
a mi m'agrada l'emule pq mentre es baixa un capítol em dona temps de veure l'anterior, amb les dd em baixo tota la serie molt rapid i guardada al disc dur omplint-se de pols fins q men recordo q esta allà. això no vol dir que estigui en contra d'aquest sistema, al contrari, per algun tipus de descàrregues és el millor
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

dc. 29 jul. 2009, 23:29

Maki ha escrit:
Gran vinyeta relacionada de Sinergia Sin Control: Terabytes a Cascoporro
http://sinergiasincontrol.blogspot.com/ ... porro.html


Val més una tira còmica que mil posts intentant explicar-ho.

aelin ha escrit:
tot el que és bo es fa esperar diuen, i ningú vol esperar, llavors quin valor se li dona si no t'ha costat res aconseguir-ho? cap ni un.


No ho hauria dit millor. Amén.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dc. 29 jul. 2009, 23:34

aelin ha escrit:
doncs jo penso igual que Formatger... tot el que és bo es fa esperar diuen, i ningú vol esperar, llavors quin valor se li dona si no t'ha costat res aconseguir-ho? cap ni un.
a mi m'agrada l'emule pq mentre es baixa un capítol em dona temps de veure l'anterior, amb les dd em baixo tota la serie molt rapid i guardada al disc dur omplint-se de pols fins q men recordo q esta allà. això no vol dir que estigui en contra d'aquest sistema, al contrari, per algun tipus de descàrregues és el millor


Els pros i les contres.

Tot això que dius seria molt interesant sempre i quan l'emule xutes pk si t'has d'esperar molt de temps pk se't baixi un episodi, com em passava a mi, ja pots anar fent boca ja que no el veuras mai xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Raion
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 41
Membre des de: dj. 21 ago. 2008, 20:56
Ubicació: Residencia femenina Hinata .Y.

dc. 29 jul. 2009, 23:43

+1
io tot el k puc DD i mo menjo tot i creume res m'ha agafat pols
Soc el guerrer llegendari!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

dc. 29 jul. 2009, 23:47

Raion ha escrit:
esta be esta be ^^u son els usuaris, pero crec yo k els admins poden descarregar els arxius i anar carregant a DD i torrent no sou admins per casualitat si es te una web de distribucio es suposa que es tenen resposabilitats pujar arxius de un en un no fa mal a ningu ara jo em veig pujant 100 capitols de YuYu Hakusho xk els admins no ho van fer en el seu dia i tal com dius si pogues em pujaria tots els animes k tinc per desgracia servidor no pot tenir una premium a la k pujar arxius si no ho feia encantat
una peticio: feu una enquesta sobre quin metode de descarrega prefereixen els usuaris


:blink:

^^u

^^u

L'inconvenient és que jo treballo en una altra cosa i no en administrar la web, perquè la administració de la web més aviat em porta temps i calers. Si t'hi fixes, a baix del fòrum i de la web hi ha un 'botonet' que diu "Donate". El color groc de la barra indica el que la gent ha donat, i el color gris el que resta per cobrir (costos dels servidors i el domini). Aquesta campanya s'acabarà al setembre, i si es quedés tal com està ara significaria que entre el Mad93, en Pyzzy i jo haurem de cobrir els 946€ que resten per cobrir les despeses. Com podràs fàcilment entendre, no tenim temps, ni podem gastar més diners, en baixar totes les sèries d'anime que es posen a compartir i pujar-les després a comptes premium. De fet, més aviat estem mirant de reduir 'despeses'.
Amb els recursos actuals del servidor, que no són infinits, el que si que fem és donar prioritat a les sèries del fansub, les quals "curiosament" (i això que com a web deies que estàvem en contra) les pots trobar en descàrrega directa via xdcc, i també quan es posa a compartir alguna cosa via Torrent.
Respecte a la creació de la web, et convido a llegir el tema que es va obrir pel cinquè aniversari d'Animelliure, però ja et dic jo que la idea no era fer una plana a on penjar totes les sèries que es publiquessin per a que la gent s'ho pogués baixar ràpidament. De fet, es que NO hi havia anime en català (Dragon ball i res més). El que es pretenia era que fos el punt de trobada per tota la gent que volia compartir anime en català (ja que les planes en castellà no et deixaven) i de tota la gent que les buscava. Si la idea va ser bona o dolenta.... doncs veient el que s'ha aconseguit en cinc anys, jo diria que el resultat no ha estat pas dolent.

Aquestes enquestes no tenen gaire sentit, ja que qui decideix la forma de compartir una sèrie, per sort o per desgràcia, no són els usuaris que s'ho baixen, sinó els que la pugen; i aquí cadascú tindrà els seus motius per fer-ho d'una manera o una altra, però és LLIURE de fer-ho com vulgui. Si tothom vol la sèrie "Dawson's Creek" en DD, per fer servir l'exemple que has donat, però qui la posa a compartir decideix fer-ho amb un altre mètode, doncs mala sort.

Raion ha escrit:
em veig pujant 100 capitols de YuYu Hakusho xk els admins no ho van fer en el seu dia

Coi, que mandrós també l'admin de totsrucs que no puja els 128 episodis de Dawson's Creek a DD. Li haurem de dir a en Petiso. Clar, es passa tot el dia jugant al Butinet i després no fa els deures. :no:

I bé, ara seriosament, a una comunitat com la nostra, d'anime en català, petita (si ho comparem amb d'altres comunitats en castellà), no és viable mantenir un sistema de DD per totes les sèries si no hi ha implicació d'una gran quantitat d'usuaris en mantenir el sistema. I ara per ara, això no es produeix.
 
Avatar de l’usuari
Harver_Stick
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dc. 29 jul. 2009, 21:25

dc. 29 jul. 2009, 23:58

aelin ha escrit:
doncs jo penso igual que Formatger... tot el que és bo es fa esperar diuen, i ningú vol esperar, llavors quin valor se li dona si no t'ha costat res aconseguir-ho? cap ni un.
a mi m'agrada l'emule pq mentre es baixa un capítol em dona temps de veure l'anterior, amb les dd em baixo tota la serie molt rapid i guardada al disc dur omplint-se de pols fins q men recordo q esta allà. això no vol dir que estigui en contra d'aquest sistema, al contrari, per algun tipus de descàrregues és el millor


A veure... aqui estem fent el que es diu "barrejar el tocino amb la velocitat". Que hi te a veure lo de l'esforç? Jo trobo que cal exactament el mateix esforç per teclejar en un lloc o en un altre, no fotem. Aqui l'esforç no hi te RES a veure, nomes lestona que t'eestas esperant.

I aixo que dius de que et dona temps a veure un capitol metnre es descarrega el seguent... A mi amb DD em dona temps a veure un cpaitol mentre es descarrega el seguent, i amb la mula... em donaria temps a veure la serie sencera abans de tenir un sol capitol. I a mi no sem queden arraconades al PC omplint pols, perque descarregar coses perque si es tonteria: et descarregues el que veuras inmediatament, i llestos, es el que sha fet sempre. I un cop vist, es guarda en un "DeGuveDe", o es posa a la mula a pujar, o el que vulguis (jo ja no faig servir la mula epr res, o sigui que als DVDs sen van tots)

I Maki... la tira comica molt maca, pero aqui tampoc hi te a veure, pel mateix que he respost a l'aelin. Si tu et descarregues els coses per guardarles, perfecte, pero la gent normalment es descarrega les coses per veureles en aquell moment, i no al capd e 3 mesos.

Trobo que si que shauria de donar més favor al DD aquí. esta molt be que es vulgui promoure la mula, pero... entre que es un cau de virus, i que va mes lenta que una tortuga amb reuma, em cansa. El torrent al menys si te fonts va RAPID, i a mi la mmula, per descarregar una simple canço de Iron Maiden em feia esperar 6 mesos (no es broma). Entre que si cues, que si ara no esta conectat ningu que tingui aquesta part descarregada del arxiu, que si peres qie si punyetes... Thi fas mal. I conec més d'un i més de dos que per haver de tenir aquests problemes a l'hora de veure X serie en català, ho han deixat estar i han preferit DD i agafarla en un altre idioma. I jo compartia tot el que descarregava, pero tampoc es que ho ntés massa, la veritat... Per mi, no hi ha res millor que SANT jdownloader, i més ara que han arreglat els errors del programa.

Trobo que, si més no, shauria de donar més canya en aquest sentit, de posarho, a més de mula, en DD, i anarlo mantenint, encara que no sigui a base de premiums, i que calgui pujarho una vegada i una altra. I si jo no pujo coses, es perque em dona error cada dos per tres (el meu ordinador te vida propia, i m'odia per donarli cops de peu quan falla)

Tot i aixo, s'agraeix que hi hagi la pagina, de veritat ^^
Imatge
She is Deadly, she is Beautiful... SHE IS LETHE!//Unleash the fury of your Super Robot!
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dj. 30 jul. 2009, 00:08

Harver_Stick ha escrit:
Trobo que si que shauria de donar més favor al DD aquí.

I dale...
Aquí no es dóna cap favor a RES. Cada usuari ho puja com vol i punt.
Aquí no es dóna cap favor a RES. Cada usuari ho puja com vol i punt.
Aquí no es dóna cap favor a RES. Cada usuari ho puja com vol i punt.
Aquí no es dóna cap favor a RES. Cada usuari ho puja com vol i punt.
Aquí no es dóna cap favor a RES. Cada usuari ho puja com vol i punt.
Aquí no es dóna cap favor a RES. Cada usuari ho puja com vol i punt.
Aquí no es dóna cap favor a RES. Cada usuari ho puja com vol i punt.

(a veure si així queda clar...)

I si jo no pujo coses, es perque em dona error cada dos per tres (el meu ordinador te vida propia, i m'odia per donarli cops de peu quan falla)

Sí, és una excusa que es fa servir bastant XD
 
Avatar de l’usuari
Raion
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 41
Membre des de: dj. 21 ago. 2008, 20:56
Ubicació: Residencia femenina Hinata .Y.

dj. 30 jul. 2009, 00:11

Aynodok ha escrit:
Harver_Stick ha escrit:
Trobo que si que shauria de donar més favor al DD aquí.

I dale...
Aquí no es dóna cap favor a RES. Cada usuari ho puja com vol i punt.

(a veure si així queda clar...)

I si jo no pujo coses, es perque em dona error cada dos per tres (el meu ordinador te vida propia, i m'odia per donarli cops de peu quan falla)

Sí, és una excusa que es fa servir bastant XD

de excusa res els ordinadors tenen vida pròpia ò_ó
Soc el guerrer llegendari!

Imatge
 
Avatar de l’usuari
Aynodok
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2254
Membre des de: dv. 03 feb. 2006, 00:08
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit

dj. 30 jul. 2009, 00:15

Pos eso, com que tots els ordinadors es pengen quan estan pujant per DD ningú no ho pot pujar per DD, però sí que es pot exigir que altres ho pugin...
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dj. 30 jul. 2009, 00:22

El gestor de Megaupload, Megamanaer, permet aturar i reempendre tant una càrrga ocm uan descàrrega. Que es pengi no és excusa.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Harver_Stick
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dc. 29 jul. 2009, 21:25

dj. 30 jul. 2009, 00:23

Aynodok ha escrit:
I dale...
Aquí no es dóna cap favor a RES. Cada usuari ho puja com vol i punt.

...

Sí, és una excusa que es fa servir bastant XD


Resposta a ambdues coses: Primer, feia referencia al que ha dit l'admin en el post anterior de que no era viable mantenir un sistema de DD pagant, i la mula per aixo era més util d'entrada. Si llegeixes una mica més avall en el post, ho veuràs ben clar ^^ No refereixo a donar favor principal a X sistema, sino ferli uan mica més de cas. Si aquestes paraules tragraden més, doncs millor.

I si et sembla una excusa, molt be per tu. Pero ja vaig itnentar pujar Mobile Suit Gundam per tal que un amic meu pogués descarregarla (la meitat de links fallaven a la pagina on els havia agafat jo), i vaig haver de desistir perque fallava constantment, i fins i tot deixantho una nit sencera no es va dignar a pujar res. El resultat va ser: que vaig haver de demanarli a un altre que ho fes per a mi. Et sembla una altra excusa? ^^

PD: En referencia al Megamanager, no el tinc i tampoc nhavia sentit a parlar, pero en el meu cas poc canviaria...
Imatge

She is Deadly, she is Beautiful... SHE IS LETHE!//Unleash the fury of your Super Robot!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants