Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
4catalonia

missatges nous des de la darrera visita

dg. 08 abr. 2007, 23:15

Només era per a preguntar una cosa i comentar-ne una altra.

La pregunta és, l'opció del perfil que ens permet triar si volem que ens desapareixin els missatges no llegits al tancar el fòrum ha desaparegut aquesta tarda per algun motiu?¿ Pq aquest matí l'he estat remenant (pel que comentaré després) i aquesta tarda no la trobo.

Llavors el que volia comentar, em passa el següent, a veure si algú sap dir-me com ho arreglo.

Fins ara quan entrava al fòrum i tenia missatges nous, al clicar al link em sortien els nous no llegits; jo me'ls mirava; llavors sempre torno a clicar per si algú escriu mentre jo llegeixo; quan tornava a entrar al link de nous missatges (sense sortir del fòrum en cap moment); em sortien els missatges que no havia mirat i els nous que s'havien escrit mentre jo llegia.

Doncs bé, fa uns dies que em passa el següent: Em surten els missatges nous, però quan torno a clicar no em surten els que no havia mirat, sinó 2 o 3 (suposo que són els que s'han escrit mentre jo estic llegint els altres); m'agradaria saber si és això que suposo jo o no.

A mi personalment m'agrada més el que em passava abans; pq si em deixo algun missatge per error me'n puc adonar.

Aquest matí he tocat lo del perfil i m'ha semblat que s'havia solucionat però aquesta nit em surten els missatges escrits des de les 6 de la tarda cada cop que entro; juraria que aquest matí això no em passava; sinó que me'ls eliminava quan tancava (vull que segueixi passant això).

Només és això, no sé si m'he explicat bé ^^u
 
Avatar de l’usuari
peacegirl
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2307
Membre des de: dg. 11 feb. 2007, 17:36
Ubicació: Bages
Contacta:

dg. 08 abr. 2007, 23:27

jo tb ho trobo una mica tarat aixo
Imatge
 
toge

dg. 08 abr. 2007, 23:38

doneu una mica de temps a l'elwe per a que acabi de retocar els petits detallets que falten ;)

:adeu:
 
4catalonia

dg. 08 abr. 2007, 23:55

toge ha escrit:
doneu una mica de temps a l'elwe per a que acabi de retocar els petits detallets que falten


Tot el temps del món li dóno, no em queixo pas, només miro d'informar-me pq el que dic em passava abans de que es fes el canvi; em passava una setmana abans de que es dugués tot a terme, per això ho dic pq no m'havia passat mai, i fa 2 anys que rondo aquest fòrum ;)
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

dl. 09 abr. 2007, 00:57

Ja teniu una altre vegada l'opció disponible. Al final us tornareu bojos. :P

A veure, el que he canviat es que abans el sistema que havia per enrecordar els missatges no llegits funcionava a base de cookies i el sistema no era gaire fiable pel que llegia als comentaris de la gent. Ara mateix els missatges no llegits els recorda el fòrum mateix, es a dir, que si actives l'opció de "Si" (Recordar els missatges no llegits fins a la propera visita) al teu perfil, aquest se'ls guarda. Per tant, ja no hi han (o no haurian d'haver) els problemes estranys aquests de que de sobte li marxaven els missatges no llegits com es queixaven alguns usuaris, o dels que accedeixen al fòrum des de dos ordinadors diferents. Si vols que un missatge no llegit compti com a llegit doncs o ho llegeixes, o tens dues possibilitats més:
- Abans de sortir del fòrum has de fer clic en la opció "Marcar com a llegits tots els fòrums". (És només un clic).
- Escollir la opció "Marcar com a llegits tots els temes" que surt a cada subfòrum. Marcaria com a llegits tots els temes d'aquell subfòrum en concret.

Activant en canvi l'opció de "No" al teu perfil, s'hauria d'obtenir el comportament que es tenia antigament, es a dir, quan marxes del fòrum tots els temes compten com a llegits encara que no ho hagis fet.

Davant de qualsevol comportament que a partir d'ara surti del que he dit anteriorment, m'ho comuniqueu.

Pel mateix motiu a mi si vaig a "Veure els missatges des de la teva darrera visita" em surten tots els missatges no llegits, es a dir que si tinc 20 missatges no llegits em continuen sortint allà encara que surti del fòrum i torni a entrar tot seguit. En canvi, el numeret que surt al costat (2) si que m'indica els nous.

:adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants