Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
egarenc
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 122
Membre des de: dg. 01 juny 2008, 21:28
Ubicació: Terrassa, Vallès

Dubte

dt. 08 jul. 2008, 13:26

Hola

M'agradaria saber quin es el millor apartat del forum per penjar-hi llistats, valoracions o informacions relacionats amb una serie (en aquest cas ReBoot, que ni tant sols es anime-manga). M'agradaria postejar-ho independentment de la pàgina de descarrega d'episodis que hi ha ara, perquè estigui més ordenat, però no sé on crear-lo. Com que no es una quedada... tampoc es cap projecte... potser aniria a offtopic? Es que no ho sé.

Merci
egarenc l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 09 jul. 2008, 00:15, en total s’ha editat 1 vegada.
"M'han dit que hi ha un usuari que viu fora de la xarxa que introdueix jocs per divertir-se. No n'estem gaire segurs, però jo ho descobriré!"
ReBoot!
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dt. 08 jul. 2008, 16:11

Tot i no ser un anime, a Anime i Manga seria el lloc més indicat per parlar de les series que es distribueixen aquí.

Igual es podria fer un altre subforum dintre del general per a series no anime :P Això ja decideix Elwe i la seva banda xD colla.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
egarenc
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 122
Membre des de: dg. 01 juny 2008, 21:28
Ubicació: Terrassa, Vallès

dt. 08 jul. 2008, 21:14

d'acord, de moment faré el que m'has dit, i llavors ja decidireu si es redirigeix o que.

Vinga, merci
"M'han dit que hi ha un usuari que viu fora de la xarxa que introdueix jocs per divertir-se. No n'estem gaire segurs, però jo ho descobriré!"
ReBoot!
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2877
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dt. 08 jul. 2008, 21:43

Ara mateix els únics llocs al fòrum per xerrar d sèries q no són anime i manga són l'offtopic i el fil on se distribueix la sèrie.

Tens tbé la possibilitat d fer un bloc o una web i posar-hi un enllaç al fil d distribució o a la teva firma, per ex., si el q pretens només és mostrar informació.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
egarenc
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 122
Membre des de: dg. 01 juny 2008, 21:28
Ubicació: Terrassa, Vallès

dt. 08 jul. 2008, 23:52

bitERROR ha escrit:
Ara mateix els únics llocs al fòrum per xerrar d sèries q no són anime i manga són l'offtopic i el fil on se distribueix la sèrie.

Tens tbé la possibilitat d fer un bloc o una web i posar-hi un enllaç al fil d distribució o a la teva firma, per ex., si el q pretens només és mostrar informació.


Si però seria una mica absurd, perquè tot el que s'està fent sobre ReBoot en català i tothom qui hi participa es troba en aquesta web... i es tractaria entre d'altres coses de postejar les valoracions que en aquesta mateixa web s'hagin dit.

Ja sé que potser no es la web més indicada per a ReBoot, però be... és on hi he trobat als meus compatriotes de la sèrie, i l'únic lloc on es discuteix. A mi ja m'estava bé lo que ha dit el teu company de posar-ho a l'apartat d'informació general... es que l'offtopic es un sac totalment aliè a les sèries, i m'estimaria més que no anés a parar allà, personalment.

Be, de totes maneres al final jo faré el que em digueu, que per això he preguntat el dubte... en comptes d'anar a la meva, es clar.

Si ha de ser molt molest ja es farà a la web de la descarrega, i llestos. Cap problema. Només era per saber-ho...

La intenció era per alliberar el post principal d'una info... "adicional".

Salutacions
"M'han dit que hi ha un usuari que viu fora de la xarxa que introdueix jocs per divertir-se. No n'estem gaire segurs, però jo ho descobriré!"
ReBoot!
 
Avatar de l’usuari
egarenc
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 122
Membre des de: dg. 01 juny 2008, 21:28
Ubicació: Terrassa, Vallès

dj. 10 jul. 2008, 21:15

No... sas que

Ja ho encabiré tot al post de DD. M'ho he estat pensant i crec que serà lo més còmode i senzill... Ja ho intentaré fer al maxim de bonic, jeje.

Gracies de totes maneres.
"M'han dit que hi ha un usuari que viu fora de la xarxa que introdueix jocs per divertir-se. No n'estem gaire segurs, però jo ho descobriré!"
ReBoot!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants