Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dg. 04 gen. 2009, 19:37

xaiman ha escrit:
mira que mestic calentant, lo que no esta clar que de 5 missatges 4 me tingue que sentir escriu be que no santent acas sou tontos o que ¿? no es tant dificil i lo que nastic asta la punta es que me repliqueseu en les paraules que faig servir avitualmente al meu poble qui collons sou vatros per dirme com aig de escriure i parla de que collons aneu que aneu de listos o que si no u anteneu meu diu i vos fare un dibuxet o alo millor tampoc els anteneu claro ai que listos que sou penya, si teniu ganes de corregir les faltes dels altres feuvos professor i me dixeu estar tranquil no me maregeseu mes en este tonteries i per si no u au entes A NEU DE LISTOS vos agues pogut escriure perfectament en un corrector pero no ma donat la santisima gana i lo unic que aconseguireu en repetirmeu tantes vegades es que vos escrigue pijor au ja teniu un rato per a exriure i demostrar la vostra inteligencia a10 :yeah:

EDIT: sas que ne penso de lo que dius sanji pos no cal que u repetixque mes per si no u sas lig dalt


Sí, tens raó.
 
Ran
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 868
Membre des de: dg. 08 oct. 2006, 17:43
Ubicació: in the middle of nowhere
Contacta:

dg. 04 gen. 2009, 19:37

però tu llegeixes el que dius i escrius??!

em fas llàstima
 
Avatar de l’usuari
Sakura_Vaan_Lonhart
Usuari
Usuari
Entrades: 24
Membre des de: dv. 28 abr. 2006, 14:15
Ubicació: Al sofà
Contacta:

dg. 04 gen. 2009, 19:40

Ostia un tio parlant en basc!

Perque això era basc no¿?
...a vegades la ortografia no està de sobra...de debò...na miqueta no fa mal...

Jo tampoc escric perfectament pro se m'enten.


-SaKuRa-
.·-WHEN WHO KNOWS NOTHING, CAN'T UNDERSTAND...NOTHING-·.
Imatge
¡Qué yo no soy Friki!
 
Avatar de l’usuari
steffy
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 562
Membre des de: dl. 18 des. 2006, 18:06
Ubicació: Montegato

dg. 04 gen. 2009, 20:29

xaiman, si et continuem dient que escriguis bé... ens pegaràs a tots? Perquè a més d'escriure malament ho fas amb to incendiari.

Que ets un culochándal?

No dic que escriguis perfectament, però vaja, jo crec que t'hi podries escarrassar una mica. Ningú és perfecte, però coi, que no estem ni al MSN ni escrivint pel mòbil.
 
Avatar de l’usuari
crumusant
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1031
Membre des de: dg. 27 gen. 2008, 18:24
Ubicació: gran line a bort de suuny go ^^
Contacta:

dg. 04 gen. 2009, 20:38

si u deixam aquí no es fera mal ningú que sembla que esteu esperant a que en xaiman contesti amb un missatge encara amb més faltes per continuar la discussió, en kenshinbh ha dit que ja s'esta tractant el tema amb els moderadors així que deixam-los fer a ells que per quelcom són modeladors i ja diran ells si decideixen "imposar" una norma que per a mols és lògica però que per altes es estúpida.
 
Avatar de l’usuari
kenshinbh
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1342
Membre des de: dl. 01 des. 2003, 19:44
Ubicació: Granada
Contacta:

dg. 04 gen. 2009, 20:41

El post va començar amb un debat serios, pero si es continua derivant per aquest cami, acabara tancat, i no crec que aixo sigui productiu per aquest tema.


Deixem els atacs cap a altres persones, tant els que no entenen lo que altres escriuen, com qui opta per escriure malament (no se si a posta o no)...


Si no s'enten lo que diu una persona, es pot optar, com s'ha sugerit en aquest mateix fil (cuan anava per bon cami ^^u), per passar i no llegir lo que diu.
Imatge
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

dg. 04 gen. 2009, 20:53

kenshinbh ha escrit:
Si no s'enten lo que diu una persona, es pot optar, com s'ha sugerit en aquest mateix fil (cuan anava per bon cami ^^u), per passar i no llegir lo que diu.


Justa la fusta, crec que és el millor per no desviar més el tema del fil.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dg. 04 gen. 2009, 22:21

Marxo 1 dia de LANParty i em trobo 2 planes del que, fent cas del que ha dit l'Elwe o el kenshin (no recordo ><) he llegit la meitat dels posts.
Que no us agrada com cert usuari escriu com li surt de la p***a, doncs s'ignora el que diu. No em de perdre el temps desxifrant el que vol dir (que veient com escriu, tampoc deu ser gaire interessant, tema apart).

Ara bé, em comenten que han comparat l'objectiu d'escriure bé amb que només es pugui escriure en català i el castellà fora i no se que més conspiranoies (paraula molt de moda). Per qui l'ha dit i que obviament he ignorat per el que he comentat línies amunt:
No. Mira, ahora te voy a escribir en castellano para demostrarte que se puede hablar también en español o castellano, como le quieras llamar,siempre y cuando sea con un mínimo de corrección y criterio ortográfico.

PD: crumusant... tu ets inmune al mal escriure, però progresses adecuadament. xD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: [Suggerència] Norma d'escriure amb un mínim de correcció

dl. 05 gen. 2009, 02:43

Maki ha escrit:
Hi he estat pensant en que hauria de ser obligatori esforçar-se a escriure mínimament bé.
Darrerament el fòrum està plagat de català engarrulat que poc servei li fa a la nostra llengua.

Crec que seria bo debatir-ho i si es convenient, prendre alguna mesura.

Salvem el català, si us plau.


com tu dius mes amunt no me dona la gana de salvarlo :P

kenshinbh ha escrit:
El post va començar amb un debat serios, pero si es continua derivant per aquest cami, acabara tancat, i no crec que aixo sigui productiu per aquest tema.




Deixem els atacs cap a altres persones, tant els que no entenen lo que altres escriuen, com qui opta per escriure malament (no se si a posta o no)...


Si no s'enten lo que diu una persona, es pot optar, com s'ha sugerit en aquest mateix fil (cuan anava per bon cami ^^u), per passar i no llegir lo que diu.


tens rao estic en tu, que cada un escriguigue com vulgue i com li done la gana i qui no u vulgue llegir que no llige es la millor opsio i suposo que els administradors sereu prou listos i es la que triareu perque si nos trobo que pedra peña

Sakura_Vaan_Lonhart ha escrit:
Ostia un tio parlant en basc!

Perque això era basc no¿?
...a vegades la ortografia no està de sobra...de debò...na miqueta no fa mal...

Jo tampoc escric perfectament pro se m'enten.


-SaKuRa-


perque te sorprens tant que no ian tios bascos o que surt una mica de casa o mira la tele que apendras cosas es un consell de amic vinga cuidat a10 :petons2: :yeah:

steffy ha escrit:
xaiman, si et continuem dient que escriguis bé... ens pegaràs a tots? Perquè a més d'escriure malament ho fas amb to incendiari.

Que ets un culochándal?

No dic que escriguis perfectament, però vaja, jo crec que t'hi podries escarrassar una mica. Ningú és perfecte, però coi, que no estem ni al MSN ni escrivint pel mòbil.


bueno pos res com veig que vas de lista lo unic que te puc di es :babejar: ets la dona perfecta :flors: :banana2: a10 asta la proxima conversa :yeah:

BUENO POS RES LO IMPORTANT KENSHINBH ESTIC EN TU I ALS DEMES "PAZ Y AMOR Y EL DIGITAL AL SALON" :maria: A10 :yeah:
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dl. 05 gen. 2009, 03:23

xaiman... no sé si t'estàs donant compte... però... qui més campanya fa a favor d'aquesta recomanació d'escriure bé... ets tu xD
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

dl. 05 gen. 2009, 03:36

Maki ha escrit:
La gràcia del fil seria que aquells a qui aniria més dirigida aquesta norma també expressessin la seva opinió, però apart del crumusant (que ja ha millorat) no s'ha expressat ningú més.


uzu presisament de aixo es tractava aquest fil com ja be diu en maki :yeah: a10

PD: si en el fons mastimeu
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dl. 05 gen. 2009, 10:47

Bé, almenys espero que a la propera versió del fòrum hi hagi la opció 'ignorar usuaris i no poder llegir o sofrir els seus missatges. Ja sabem qui es quedaria sol :mrgreen:
Imatge
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dl. 05 gen. 2009, 11:43

Uzu ha escrit:
xaiman... no sé si t'estàs donant compte... però... qui més campanya fa a favor d'aquesta recomanació d'escriure bé... ets tu xD


Això vol dir que és com si estiguessis dient: síiii siusplaaau poseu la normaaaa jaaaa

Però bé, per mi, millor xD
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2877
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

dl. 05 gen. 2009, 11:59

Au, en kenshinbh ja ha donat dos avisos.

Vist q no sabem callar quan hem d callar, tanco es fil.

Quan decidim sobre el tema n'Elwe informarà i el reobrirà si ho troba necessari.

Imatge
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

dg. 11 gen. 2009, 12:01

Bé, doncs després d'una molt ajustada votació s'ha decidit no fer cap modificació a les normes del fòrum, ja sigui com a nova norma, o com a suggeriment de comportament.

:adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant