Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

Polèmica amb la WIKI de OP.

dg. 18 gen. 2009, 23:27

Com pot ser que no és pugui espolejar a la wiki de One Piece??????????? Qui ho ha posat això?? xDD

Quan ho he llegit m'he quedat de pedra :blink:

És a dir, si és una wiki, jo entenc que el que s'ha de fer és explicar resumidament a l'usuari la sèrie de que va, però si ho talles en el moment en que paren d'emetre la sèrie pel K3, la wiki de OP queda pràcticament inservivble.
Penso jo, que l'usuari que va a la wiki de OP i no ha vist mai OP tan se li endona si hi ha spoilers com si no, ja que per l'usuari nou tot seran spoilers perquè no sap res de la sèrie. L'usuari que va a la wiki havent vist fins al 290 de OP és pràcticament una bajanada ja que el que posa a la wiki és gairebé tot el que surt en l'anime fins al 290.
La meva opinió és que si s'avisa que hi ha spoilers al principi de la pàgina de OP i l'usuari no els vol llegir ja està advertit i per tant no fa falta que no ho llegeixi però penso que =ment tindrien que estar els Spoilers ja que sinó, la wiki de Op no està al dia.
I ara perquè he mirat OP però m'imaginu que això deu pasar amb més sèries o que pasa que només està prohibit spoilejar a OP? xD No fotem sisplau.

Bueno, comento això perquè vaig dir que ajudaria a la wiki, però en el cas de OP no es pot posar pràcticament res més, potser a altres sèries si, però a OP no. Ja sé que em direu: doncs treballa en altres sèries i blablabla...ja, però si algú aporta algo a la wiki d'alguna sèrie és perquè li ve de gust dic jo no? Doncs a mi em venia de gust posar algo més de OP i m'he endut un "xasco" del 1000.

Penseu si és una tonteria o no això de posar spoilers perquè "vaya tela".

Nightsirk!!
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dg. 18 gen. 2009, 23:32

AVÍS: mini spoiler de Death Note davant.

Night, és la diferència entre una sinopsi i un spoiler.

"Death Note va de Shinigamis i Death Notes."
No és el mateix que:
"Death Note va d'en Light, que mor, i tal i tal."

I tal.

O també pots pensar "Ei, podria fer una altre plana de la Wiki que sigui 'One Piece amb spoilers a ritme japonès'".
 
Ran
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 868
Membre des de: dg. 08 oct. 2006, 17:43
Ubicació: in the middle of nowhere
Contacta:

dg. 18 gen. 2009, 23:39

mira jo no he vist one piece i n'he llegit pocs volums (no em mateu si us plau xD) però el que no m'agradaria és entrar a la wiki, començar a llegir i spoilejar-me tota la serie entera.

i el que dius tu de posar que hi ha spoilers i així els que no vulguin saber de què va que no ho llegeixin, llavors com ens hem d'enterar de què va si no ho podem llegir???

i com ha dit l'uzu és la diferència entre sinopsi i spoiler, els que vulguin spoilejar-se de tota la sèrie entera ja van a fòrums, posts o webs que en parlin, digo yo..
a mi pel que m'interessa de saber com per exemple els personatges, els episodis que té etc etc per això tinc i hi ha la wiki
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dg. 18 gen. 2009, 23:44

Uzu ha escrit:
AVÍS: mini spoiler de Death Note davant.

Night, és la diferència entre una sinopsi i un spoiler.

"Death Note va de Shinigamis i Death Notes."
No és el mateix que:
"Death Note va d'en Light, que mor, i tal i tal."

I tal.

O també pots pensar "Ei, podria fer una altre plana de la Wiki que sigui 'One Piece amb spoilers a ritme japonès'".


No, si Uzu tens tota la raó, jo ja hi havia pensat en això. Si no fotés res durant el dia i no tingués exàmens, o "algú" estigués disposat a ajudar-me ho faria amb molt de gust, però resulta que estic d'exàmens i el poc temps lliure el paso debatint misatges, i quan acabi els finals torno a tenir clases del segon quatrimestre de la uni i nose si algú em voldrà ajudar, perquè carregarm'ho tot jo sincerament no sé si podria. I més amb Op que al = que Naruto té molts spoliers desde que va deixar-ho el K3.

Uzu, t'apuntes? o algú si s'apunta perfecte :)

Nightsirk!!

PD: Bueno ran, una mica de raó no us falta però nose, jo penso diferent.

Però cap problema, menys feina, al final no posaré res de OP i yata ^^
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dg. 18 gen. 2009, 23:47

La wiki lo que té és que es va fent, ja sigui un de sol, o algú altre.
És a dir, comences a fer, i ja seguiràs més endavant.
I potser, algú altre ha participat.

A més, per exemple, on diu:
Sobre el Contingut

Per a evitar spoilers, limitarem les explicacions d'aquesta secció al anime emès al K3, fins al capítol 290.

Es podria canviar per:
Sobre el Contingut

Per a evitar spoilers, limitarem les explicacions d'aquesta secció al anime emès al K3, fins al capítol 290.

Per a la història més endavant del capítol 290, mireu aquest altre article.

I enllaçar amb la història més extensa.
Per exemple. Recursos infinits xD
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dg. 18 gen. 2009, 23:50

Pel que veig, a tu UZu no et falten idees eee?

Bueno, no dic que no. Després dels exàmens i amb la "rentree" de les clases si em veig amb ganes perquè no? es podria fer.

Nightsirk!!
 
Avatar de l’usuari
crumusant
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1031
Membre des de: dg. 27 gen. 2008, 18:24
Ubicació: gran line a bort de suuny go ^^
Contacta:

dl. 19 gen. 2009, 06:36

si dius que no tens temps no se jo si seria mol bona idea :S primer has de fer l'article i després l'hauràs d'anar editat cada setmana aproximadament, però com vulguis ^^
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 19 gen. 2009, 15:46

Si la sinopsis obliga a incloure-hi spoilers, hi ha un tag per avisar als usuaris d'aquests spoilers.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dl. 19 gen. 2009, 16:47

Escalar, una altre solució seria posar en la mateixa pàgina de OP un apartat que poses Spoliers i llavors completar-ho allà, i qui no ho vulgui veure que no ho vegi, però com es fa això de posar un tag?

Nightsirk!!
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 19 gen. 2009, 20:36

A veure, no hi ha un bbcode com al fòrum que oculta els spoilers i per llegir-los has de clicar sobre d'ells, sinó un 'tag' que avisa de que l'artícle, en general, conté spoilers.

Aquí un exemple http://wiki.animelliure.net/index.php/BECK
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dt. 20 gen. 2009, 10:01

Ho acabo de Llegir Madd

Doncs tbé es podria fer això. Posar-hi els spoilers i dir avans que hi ha spoilers xD, el que no sé si li agradarà molt als usuaris o no. Avanç tindriem que fer una votació o com va això?

Nightsirk!!
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dt. 20 gen. 2009, 11:50

Per part meva:

Uzu ha escrit:
A més, per exemple, on diu:
Sobre el Contingut

Per a evitar spoilers, limitarem les explicacions d'aquesta secció al anime emès al K3, fins al capítol 290.

Es podria canviar per:
Sobre el Contingut

Per a evitar spoilers, limitarem les explicacions d'aquesta secció al anime emès al K3, fins al capítol 290.

Per a la història més endavant del capítol 290, mireu aquest altre article.

I enllaçar amb la història més extensa.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dc. 21 gen. 2009, 00:13

Em sembla bé el que dius Uzu.

Al final diria que començo la uni el 16 de febrer, aixi que quan acabi els dinals segurament m'hi posu. Ja t'avisaré per aviam si em pots ajudar dient-me con fer un enllaç d'una pàgina wiki i aquestes preguntes freqüents.

Nightsirk!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants