Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avarelain
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dv. 07 maig 2021, 18:04

Re: Barra de cerca

dv. 07 maig 2021, 18:25

Hola! Veig que algú altre ho ha comentat, però m'apunto: Crec que la barra de busqueda facilitarà als nous usuaris a poder participar més. Entenc que la intenció es generar participació al forum, però sembla que aquesta mesura pot ser contraproduent ja que dificulta la busqueda dels temes que més puguin interesar. Moltes gracies per escoltar-nos!
 
mushuu
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 07 març 2023, 14:08

Re: Barra de cerca

dc. 08 març 2023, 14:39

Alfons ha escrit:
Guiru ha escrit:
Deixar de un usuari nou vaja. No us preocupeu que tampoc us demanem que postejeu 100 vegades per deixar de ser nous.


De tota manera, per segons qui ens resulta dificil no tenir-hi accés com a nou usuari, m'explico:
Apart de manga s'hi troben més coses, apart de 4 manga de quan jo era petit ( Dr.Slump/Bola de Darc/Capitá Harlock/Macross ) em resulten més interessants séries dels 80/90 que podíem veure a TV3. Crec just que si per deixar de ser usuaris nous hem d'escriure la nostra poguem anar y buscar els temes on realment ens atregui el contingut de manera més directe. Vejam, no crec que el que es vulgui es escriure "random" a qualsevol post y escriure qualsevol cosa ( primera per que no crec que es consideri correcte ni crec que sigui la idea ). Atentament.


Entenc que s'ha de ser relativament actiu per obtenir uns drets però també concordo amb el que ha dit donat que potser els temes oberts no son de gust propi i per tant, tampoc sabem gaire què comentar de temes que ni ens venen ni ens van.
Apart d'això, també m'agradaria saber quants posts s'han de fer perque crec que les vegades que s'ha dit que s'ha de comentar, no s'ha precisat un nombre.
 
ktacrack
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: ds. 19 des. 2020, 13:25

Re: Barra de cerca

ds. 10 juny 2023, 22:19

Just havia fet la mateixa pregunta en un altre missatge que encara no s'ha aprovat. Sort que he trobat aquest fil!
 
Avatar de l’usuari
xvs
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dv. 25 nov. 2022, 08:03

Re: Barra de cerca

dc. 12 jul. 2023, 09:46

Hola! Media hora buscando el buscador y al final me encontrado este tema ^^

Entiendo que los usuarios nuevos no puedan hacer uso de ciertos temas, pero creo que sería de bastante utilidad que pudieran utilizar el buscador.

¿No podría activarse el buscador? De todas formas el usuario al intentar entrar en el tema aparece un mensaje de permisos. O si pudieran ocultarse esos resultados de la búsqueda ya sería perfecto.

Saludos!!
 
JAVIKU
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 14 jul. 2023, 10:18

Re: Barra de cerca

dv. 14 jul. 2023, 19:37

hola buenas, no veo el enlace para descargar la nueva pelicula de dragon ball heroes
 
JAVIKU
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 14 jul. 2023, 10:18

Re: Barra de cerca

dg. 16 jul. 2023, 18:01

no veas si es dificil descargar algo de aqui o buscar, sigo perdido buscando enlace o ayuda para descargar la pelicula. esta encriptado o algo?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants