Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Yeratto
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dv. 26 març 2021, 18:19

Re: Proposta usuaris nous

dv. 26 març 2021, 18:34

Hola a todos!, soy nuevo en el foro y bueno me encanta el anime, me quedé con Naruto y Dragon ball, estaría encantado que me recomendarais animes y mangas.
Un saludo a todos.
 
Julione
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dc. 14 abr. 2021, 19:31

Re: Proposta usuaris nous

dc. 14 abr. 2021, 19:49

buenas tardes! yo ya tenía cuenta en el foro. uso mucho los releases de por aquí por el mimo que tiene cada serie/peli con su variedad de subtítulos y la buena calidad de imagen. Entiendo bien el valenciano y por ende el catalán (vivo en Elx) pero mi léxico es super pobre al ser extranjero. Encantado de leeros por aquí!
 
Avatar de l’usuari
Jem
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: ds. 17 abr. 2021, 11:57

Re: Proposta usuaris nous

ds. 17 abr. 2021, 14:15

Ja m'he presentat en Offtopics però per si de cas ningú ho llegeix: Bones! Una amant de l'anime i el manga present! Tot i que de manga no n'he llegit gaire, vaig créixer amb animes com Sakura, Bola de Drac, Ranma, Arale, Ginger... entre molts d'altres. Aqui estem, estrenant compte per poder descobrir noves series i conèixer altres persones amb els mateixos gustos! ^^

De moment no puc comentar gaire perquè els posts que tinc disponibles tampoc és que siguin per obrir debat, quan pugui accedir a tot podré participar molt més! :)
 
Yeratto
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dv. 26 març 2021, 18:19

Re: Proposta usuaris nous

dl. 19 abr. 2021, 13:01

Julione joer que casualidad yo soy de Novelda, un saludo. :).
 
ekerose
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dl. 03 maig 2021, 13:01

Re: Proposta usuaris nous

dl. 03 maig 2021, 13:09

Hola.

Tot just acabo de registrar-me al fòrum i porto una bona estona buscant la zona de presentació... buscaré altres post on poder comentar i arribar al mínim que es demana per poder tenir acces total al web.

Cordialment.

Ekerose.
 
Avatar de l’usuari
Blanka9
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dt. 25 abr. 2023, 12:32

Re: Proposta usuaris nous

dt. 25 abr. 2023, 14:55

Hola a tots! Jo també tenia compte fa uns anys pero vaig deixar de mirar el foro i ara he tornat a registrarme, la veritat es que m'alegro que es mantingui i puguem continuar apreciant totes aquestes series de la nostra infancia. Fa uns anys vaig poder reveurem algunes series gràcies a vosaltres i espero poder continuar-ho fent.

A mi m'encantaven les series de karekano, els 12 regnes, sakura, sailor moon, utena, ranma1/2, els contes del guardia de la cripta, i més que segur que ara mateix no recordo, realment vam tenir una molt bona època amb les series d'animació al super3 i el 3XL.

Salut!
 
Avatar de l’usuari
nageru90
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 06 ago. 2023, 17:51

Re: Proposta usuaris nous

ds. 19 ago. 2023, 13:33

Bones! Jo soc un usuari nou i llegint pel forum he vist que hem de fer un mínim de comentaris per accedir al material compartit. No he vist que hi hagi cap tema obert de presentacions, que estaria bé, però bueno espero que amb el temps pugui anar aportant el meu gra de sorra. Sempre he sigut amant de les series dels 90 i sé que aquest será un bon lloc on poder compartir els nostres gustos. Gràcies per deixar-me ser part del vostre projecte!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants