Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Proposta usuaris nous

dv. 11 des. 2020, 13:28

Hola :D
He mirat varies vegades pel forum per veure si hi havia algun fil de presentació pels nous usuaris, però no n'he trobat...
Si n'hi ha, proposo fixar-lo per a l'arribada d'usuaris nous, i si no n'hi ha, proposo fer-ne un i fixar-lo.
Així, la gent nova que entra es pot presentar i la gent li dona la benvinguda i fer molles(existeix aquesta expressió en català? vull dir "hacer migas" en castellà xD)
Bé, suposo que s'ha entés xD Sino, busqueu "hacer migas significado" al google, i probablement el primer o segon resultat ho digui xD
És un costum que he vist a varis forums de diferents temàtiques, i m'ha estranyat que no hi sigui en aquest, crec que seria bona idea :3
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.
 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: Proposta usuaris nous

ds. 12 des. 2020, 23:16

És una idea que fa temps que ens ho hem plantejat i creiem que sí que la portarem en pràctica.
En quan ens organitzem una mica millor ho posarem i més ara que hi ha tanta gent nova que necessita tindre missatges.
 
Dokman
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 16 des. 2020, 01:07

Re: Proposta usuaris nous

dc. 16 des. 2020, 19:53

Jo per exemple, no tinc com omplenar, pero em va bé també perquè així puc mirar atentament el foro, ja tinc compte de fa d'anys pero he perdut la password i no recordo l'usuari, per tant es igual començo de nou i ale, de passo puc veure les novetats.
 
Avatar de l’usuari
starbuck
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dg. 27 des. 2020, 11:13

Re: Proposta usuaris nous

dg. 27 des. 2020, 12:09

Em sembla una bona idea, de fet estava buscant un fil semblant i he trobat aquest. Bon Nadal a tothom!
 
Avatar de l’usuari
panettonu
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dl. 28 des. 2020, 22:03

Re: Proposta usuaris nous

dt. 29 des. 2020, 10:20

Hola! Doncs ho aprofito per saludar-vos per primera vegada i demanar de quina manera puc ser més útil per a que la cosa segueixi tirant :)
 
Avatar de l’usuari
juandalf
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dl. 04 gen. 2021, 22:25

Re: Proposta usuaris nous

dl. 04 gen. 2021, 22:50

Molt bones a tots!

Com els altres companys, buscava un fil de presentacions i tan sols n'he trobat aquest.

M'acabo de re-registrar, podria jurar que jo estava registrat des de feia molts anys, però no he pogut recordar el meu usuari i probablement vaig utilitzar un mail que fa molt va desaparèixer. No m'importa massa tornar a començar, ja que tampoc participava gaire. Tanmateix, ara sí que intentaré ser més actiu.

Saluts!
 
Rou21
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 21 gen. 2021, 13:18

Re: Proposta usuaris nous

dj. 21 gen. 2021, 14:33

Bones soc en Rou,
Encantat de formar part de la comunitat. Aquestes sèries son la meva infancia i estaré encatat de parlar de sèries com One piece, Inuyasha, Yuyu hakusho, Slam Dunk y moltes altres més emeses per K3/3xL!
Salut i que tingueu un bon dia!
 
Avatar de l’usuari
suburu1983
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 29
Membre des de: dg. 24 gen. 2021, 15:33

Re: Proposta usuaris nous

dg. 24 gen. 2021, 16:08

Jo sóc suburu1983. Antigament tenia un altre nick, suburu a seques però a veure si el puc recuperar. Torno al fòrum després d'un temps sense aparèixer. A veure si em poso al dia amb les novetats.

Salutacions
 
pcortesmascarell
Usuari
Usuari
Entrades: 11
Membre des de: dg. 31 gen. 2021, 20:43

Re: Proposta usuaris nous

dl. 01 feb. 2021, 17:26

Doncs aprofito per saludar. Jo també soc nou. Encantat de ser part d'aquesta gran comunitat.
 
Avatar de l’usuari
GreenSpamedSnake
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: ds. 09 gen. 2021, 13:02

Re: Proposta usuaris nous

dc. 10 març 2021, 12:50

Halo!
Jo porto uns dies mirant que puc comentar per deixar de ser usuari nou i no sé pas que ficar :/
Si algú està com jo, suposo que saludar aqui estarà bé Xd

Tingueu un bon dia
 
nandat0
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 17 març 2021, 01:37

Re: Proposta usuaris nous

dc. 17 març 2021, 02:07

Jo tb soc nou , la veritat que em fa bastant ilusio veure una comunitat que aprecia las series de aquella epoca en catala , ens ho pasarem be !
 
M0rgan
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dl. 04 gen. 2021, 23:51

Re: Proposta usuaris nous

dl. 22 març 2021, 09:47

Bona idea! Sempre és interessant presentar-se i coneixer un poc el vagatge de cada un.
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Proposta usuaris nous

dt. 23 març 2021, 14:39

Bon dia a tot l'Univers!

Ja que'stic saludare per aci, practicament soc nou també, tinc ganes de compartir els capitols que estic fent amb tots, a vore que vos pareixen, a part he vist uns quants animes de per aci i es d'agraïr el trevall que feu entre tots rejuntant tant anime en Català i Valencià, i be, en tindre un poc mes de temps ja em barallarè en l'ordinador per pujar-los, si es que m'aclare per fer-ho jajaja.
 
Avatar de l’usuari
mugen
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dv. 26 març 2021, 11:11

Re: Proposta usuaris nous

dv. 26 març 2021, 12:02

hola bon dia, em diuen carlos i em torne a registrar me el forum despres de un anys,.yo venia expresament buscant un slam dunk (entre altres coses)que i avia disponible en torrent si no mequivoque,sem a petar un disc dur que tenia replet...pero bueno espere poder aportar alguna coseta y aixi tenirne acces supose....graçies per la feina que feu i que aquest forum continue existint a pesar del merder en el que estem clavats..

graÇies
 
Avatar de l’usuari
JJCDoraemon
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dc. 24 feb. 2021, 13:51
Contacta:

Re: Proposta usuaris nous

dv. 26 març 2021, 12:08

Que tal saludos, lo siento yo de catalán no entiendo nada soy de México, encontré este foro por Kochikame y uso el traductor para medio entender los post, entro ocasionalmente pero ahora con la regla de nuevos usuarios no pude continuar disfrutando de kochikame durante el encierro :(

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants