Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

COM PUC ESBORRAR UN POST?

dv. 14 maig 2021, 11:59

He escrit un post / comentari "etiquetant" a algú i no ha sortit bé perquè no li havia etiquetat bé. He hagut de editar aquest post perquè tingués una mica de contingut, però m'agradaria esborrar-ho. Es pot fer? Com puc fer-ho? Gràcies. :huh:

SOLUCIONAT, ja no hi ha el post ja que algú ho ha esborrat, però m'agradaria saber com fer-ho per a un futur.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: COM PUC ESBORRAR UN POST?

dv. 14 maig 2021, 12:13

Només pots esborrar el teu missatge si és l'últim d'un fil, de ser el cas has de donar-li a la icona amb la "x":

Imatge

Jo t'he esborrat un missatge que havies enviat repetit, no sé si et refereixes a eixe.

I si no ets l'últim missatge, pots donar-li a la icona triangular "!" del costat per avisar als moderadors (et sortirà un camp per especificar el motiu de l'avís, digues que vols eliminar el missatge pel motiu que sigui i quan ho vegi, ho esborro).

:adeu:
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: COM PUC ESBORRAR UN POST?

ds. 15 maig 2021, 00:24

Steve Maister ha escrit:
Només pots esborrar el teu missatge si és l'últim d'un fil, de ser el cas has de donar-li a la icona amb la "x":

Imatge

Jo t'he esborrat un missatge que havies enviat repetit, no sé si et refereixes a eixe.

I si no ets l'últim missatge, pots donar-li a la icona triangular "!" del costat per avisar als moderadors (et sortirà un camp per especificar el motiu de l'avís, digues que vols eliminar el missatge pel motiu que sigui i quan ho vegi, ho esborro).

:adeu:
Moltes gràcies !! Sí, em referia a aquest que has esborrat que estava repetit. Ara ho sé per la propera. Moltes gràcies Steven !! :D

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants