Anime i manga en català

Moderadors: Moderadors, Webmaster

  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Samarretes d'Animelliure?

L’enquesta ha acabat el dl. 23 gen. 2006, 11:43

Si, esclar que si... anda que no seria guapo!
22 (92%)
No, ni de coña, quina tonteria i quina merda.
2 (8%)
 
Vots totals: 24
 
Rockiy

dj. 26 oct. 2006, 11:01

Inuyasha_xti, montar les imatges no surt car, ja que es podria fer amb el photoshop. El que sí sortiria car és el fet d'estampar la imatge a la samarreta. De fet, com més coses hi posem, més car ens sortirà. Jo crec que hauriem de limitar-nos a posar Animelliure Anime i manga en català i la url de la web al radera. O sense la url, però aleshores quedaria molt buida la part de radera la samarreta.

En qualsevol cas, hauriem d'obrir un fil per fer les votacions. Quines opcions creieu que hauriem de posar per votar?

Proposo aquestes:

Com vols la samarreta?

- Amb el nom i eslogan de la web (Animelliure Anime i manga en català)
- Amb el nom, eslogan i la url de la web al radera.
- Amb el nom, eslogan i una imatge xula.
- Amb el nom, eslogan, una imatge i la url de la web al radera.
- Passo de les samarretas, però voto per molestar.

I podriem especificar el preu que tindria cada una de les opcions. Perquè si la gent no sap el preu dels estampats, votaran la samarreta que porti més coses i vinga xDD
 
Avatar de l’usuari
ALZ457
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 564
Membre des de: dt. 08 juny 2004, 19:36
Ubicació: Vallirana
Contacta:

dj. 26 oct. 2006, 11:55

Nom a què et refereixes, al nom d'usuari o al nom de la web (Animelliure). Si és el d'usuari ho trobo una xorrada com una casa, ja que sortirà caríssim.

Si la gent es vol posar el nom d'usuari, que l'imprimeixi amb el word i se'l enganxi amb cinta adhesiva.

Després, comentar la complicació de la samarreta - preu:

Fer una samarreta de per sí ja es car. Si se'n fan moltes potser es rebaixa una mica el preu, però si son moltes diferents encara serà més car. Si la samarreta és negre és més car perque costa més d'estampar. Com més colors tinguin els dibuixos més car serà. Hi ha diferents tipus d'estampats, on el més barat durarà menys i es borrarà.

Despres, fer les samarretes implica que ho pagui tot una persona i després vagi recuperant els diners a mida que ven, i no sé si hi ha algú disposat a fer-ho. Si n'hi ha perfecte eh? no aixafo la guitarra a ningú.

En fi, només us vull orientar, encara que això segurament ja ho sabeu, però per informar que no sigui.

Vinga doncs, sort i... AL TURRÓN!!
 
Rockiy

dj. 26 oct. 2006, 12:03

Nom = Animelliure
Eslogan = Anime i manga en català

Ja mirarem de posar-ho d'alguna manera que no provoqui confusions ^^u

Sobre la manera de pagar les samarretas, per no tenir que fer gastar els diners a una persona i que després els vagi recuperant, podem fer com amb les caixes de la Super Release de Bola de Drac: Qui vagi a comprar les samarretas que obri un comte a La Caixa (per ex) i que fagi ingressar els diners previament. Així no haurà de gastar de la seva butxaca. Ara que si hi ha algú a qui no li molesti gastar de la seva butxaca, doncs benvingut sigui xD
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dj. 26 oct. 2006, 13:58

El disseny seria així, tot es questió de preguntar quant sut això i si val la penallavors ficar al url:
Imatge

On tinc pensat que es poden fer fn descompte per encarrecs "grans",lo que vol dir qeu fent 20 samarretes, ja tens un descompte interessant.

Per qui volgueu dibuixos i nicks...el preu se n'aniria molt, i tampoc és una meravella perque l'estampat és dolentot.
Serígrafies són a partir de 100 unitats, i la veritat, no crec que arribem a fer-ne tantes. Per lo que podeu anar oblidant cap dibuixet de Gokuh, Narutillos ni tres bessones.

La forma de pagament: Fàcil, transferencia bancaria amb la referencia de samarreta - nick - talla (també s'envia un missatge privat per si de cas).

I quan es tinguin 20-30 samarretes (depen l'embrenzida que s'agafi) es fa l'encarrec.

S'envien per correu convencional (en la majoria dels casos) i ja està.

De loq ue feu la transferencia, per tant, s'hauran de deduir el preu de la samarreta - Gastos de envío - Petita donació per el server d'Animelliure (que tant potser lo que t'estalvies de fer-la en grup)

Això és l'esquema bàsic dell que tinc pensat que es pot fer.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
billi
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 293
Membre des de: dg. 04 des. 2005, 01:31
Contacta:

dj. 26 oct. 2006, 14:04

Doncs a mi no em faria res pagar una mica mes.. pero aquesta ultima la veig una mica sosa.. ^^u
 
Rockiy

dj. 26 oct. 2006, 16:03

Pues lo que diga la rubia :mrgreen:

Bé, doncs per mi ja ens podem oblidar de les votacions. A mi m'agrada la idea d'en Maki_. A veure si podem enllestir el tema de les samarretas aviat... ^^u
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dj. 26 oct. 2006, 22:25

Si voleu també es pot provar el cafepress.com, amb guifi.net vàrem fer el merchandaising allí i va anar força bé... he obert una conta per trastejar-ho una mica, per mirar...
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
wolffan
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: ds. 20 nov. 2004, 21:11
Ubicació: Esplugues (País del foc)
Contacta:

dj. 26 oct. 2006, 23:04

Jo avui m'he nat a fer la meva a la copisteria on treballava i treballare (segurament). Alla puc conseguir un bon preu i foten coses molt xules. Ja us l'ensenyare quan stigui al salo (si tenen temps de fermela xD).
Imatge
DIARI D'UN INFORMÀTIC
Gràcies al Maki_ per la firma!
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dj. 26 oct. 2006, 23:06

Bé, jo he fet un petit proto amb l'ajuda d'en Maki_ , la podeu veure a http://www.cafepress.com/animelliure.83059504

És només una proposta, si podeu trobar millor varietat/preu millor que millor, aquesta opció a mi s'em fa atractiva sobretot de cara a la distribució, més que pel preu.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Vincent
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 571
Membre des de: dl. 31 gen. 2005, 22:05
Ubicació: Ziltoidia 9

dv. 27 oct. 2006, 00:32

La proposta esta molt bé, donara molta publicitat. Ja s'hagués hagut de fer avans. Jo m'en compraré una segur.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
wolffan
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: ds. 20 nov. 2004, 21:11
Ubicació: Esplugues (País del foc)
Contacta:

dv. 27 oct. 2006, 00:38

Ho trobo una mica car... k voleu k us digui xD. A mes no savem la qualitat ni re... de tota manera si aconsegueixo fer la meva avans del salo la portare. Perque el problema del enviament nose fins a kin punt es dificil kedar amb algu o enviar-ho per correu.
Imatge

DIARI D'UN INFORMÀTIC

Gràcies al Maki_ per la firma!
 
Avatar de l’usuari
billi
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 293
Membre des de: dg. 04 des. 2005, 01:31
Contacta:

dv. 27 oct. 2006, 10:57

Jo penso el mateix.. per haver-hi nomes el logo ho trobo una mica car.. ( crec que hi ha llocs millors...)
 
Rockiy

dv. 27 oct. 2006, 11:43

Jo també ho trobo car, però crec que hauriem de pensar també amb la distribució. Si ho comprem per aquesta web la mateixa botiga s'encarregarà d'enviar les samarretas a casa nostra. És molt més còmode que no pas haver d'enviar un de nosaltres samarreta per samarreta a tothom qui la vulgui.

Weno, a mi em sembla bé la proposta d'en Mad93 ^^u
 
Jmslash

dv. 27 oct. 2006, 15:12

Pos a mi el preu em dóna igual, que estic forrat de pasta XDDDDD ejem, weno serà car però és un capritxo XDDDD Gasteu menys en beguda per un mes i així compenseu l'equilibri econòmic (inclús el mundial XD).

S@lu2.
 
Avatar de l’usuari
billi
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 293
Membre des de: dg. 04 des. 2005, 01:31
Contacta:

dv. 27 oct. 2006, 20:09

No si jo tambe penso que per car que sigui, sera un capritxo.. i que per tant no be d'una mica...

Per aixo, ja que la fem.. dons.. a mi m'atreia mes la idea de que hi hagues algun dibuix... :bleh:

pro vaja, si es fa aixi tambe la comprare.. que hi farem.. ^^u
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants