Nightsirk ha escrit:Desde que Sasuke es tornaria més fort per guanyar-lo algun dia però per això tenia que "picar" molt al seu germà petit pk tregués tot el seu potencial.
Això no és que ho pensis tu, és que és un fet
Nightsirk ha escrit:La pregunta és: Amb qui objectiu vigilada a Madara?
Doncs segurament evitar el que en Madara volia aconseguir amb anterioritat. Destruir Konoha. Gràcies a l'Itachi només el clan Uchiha va caure i no tot Konoha. Ara que l'Itachi és mort... Konoha destroyed jajajaja
Nightsirk ha escrit:Aquest fil ja es va acabant, quins records de quan el vaig crear, mai vaig pensar que arrasaria tant.
Pensa que ja s'havien creat abans moooolt fils de Naruto, però suposo que en aquests alguns ens vam posar serios. Jo en tots els anteriors no vaig participar perquè em repatejava bastant que tots els anti-narutos decebuts que no esperen res critiquessin naruto. En aquest fil vaig veure que hi participava gent seria (o almenys antiga ) i vaig decidir contraatacar
Ara pel que sembla l'Uzu s'ha perdut, o ens ha donat per perduts, així que aquest fil ja no tindrà tanta afluencia... A veure qui vol discutir amb mi ara jajaja