Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

Keito
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 26 des. 2020, 02:53

dg. 03 gen. 2021, 04:21

Holaa! Aprofitant que acabo de tornar-me a veure avatar l'últim mestre de l'aire m'agradaria preguntar-vos que us va semblar aquesta sèrie.
Ara amb la revisió m'ha tornat a flipar com si fos la primera vegada y m'han entrat ganes de començar els comics seqüela.

ni0qoi+ewpp70wp3ispk
Usuari
Usuari
Membre des de: dc. 13 gen. 2021, 22:04

Re: Avatar L'últim mestre de l'aire

dc. 13 gen. 2021, 23:44

Tot i que no l'he vist tota en soc un gran fan. Fa poc vaig començar amb la de Korra i te la recomano moltíssim!! Si ets un fan de la saga t'enganxarà!

Bluepheasant
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 257
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

ds. 16 gen. 2021, 01:27

És una obra mestra de l'animació, en quant a història, dibuix i personatges i té un guió ben plantejat, el doblatge català és de 10 com els de One Piece, InuYasha, etc. es va emetre unes 3 vegades fa poc i crec que el Super 3 li ha fet justícia a la sèrie emetent-la vàries vegades per que arribi a més públic que la pugui conèixer.
Destaco que 9 episodis d'aquesta sèrie han estat escrits/ dirigits per Dave Filoni director dels episodis 1 i 13 de The Mandalorian.

El Llibre 2: Terra va ser la millor temporada.
Imatge
Este es el camino

CarlotaCHLY
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: ds. 16 gen. 2021, 16:23

ds. 16 gen. 2021, 19:40

Molt bona sèrie genial per nens i no tant nens! De judici la pel·lícula que van fer.

ni0qoi+ewpp70wp3ispk
Usuari
Usuari
Membre des de: dc. 13 gen. 2021, 22:04

ds. 16 gen. 2021, 22:25

Totalment! La pel·lícula no fa gaire justícia a la saga. Sabeu on puc recuperar la sèrie en català? No la trobo per enlloc :no: . (Em refereixo a la d'Avatar: l'últim mestre de l'aire, no a Korra).

PD: Si haguéssiu de triar un element per controlar-lo, quin seria? :)

ahb8
Usuari
Usuari
Membre des de: dt. 03 nov. 2020, 23:02

dg. 17 gen. 2021, 14:43

Keito ha escrit:
Holaa! Aprofitant que acabo de tornar-me a veure avatar l'últim mestre de l'aire m'agradaria preguntar-vos que us va semblar aquesta sèrie.
Ara amb la revisió m'ha tornat a flipar com si fos la primera vegada y m'han entrat ganes de començar els comics seqüela.

És una gran sèrie! Recordo perfectament quan, per fi, la vaig trobar per descargar en català i veure-la amb la meva germana i fins i tot ella es va enganxar (i mira que a ella no li agraden les sèries d'animació). L'arc de redempció d'en Zuko és increíble, com l'Azula se li comença a anar la rosca i l'evolució dels personatges està molt ben cuidat.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants