Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12
 
Avatar de l’usuari
heinki
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 123
Membre des de: dl. 05 nov. 2007, 17:44

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dl. 22 març 2021, 11:39

Es clar que continuara, si hi han els noms dels seguents episodis fins el 28 de moment:

25 - La temible Aura del Dragón (27 de marzo)
26 - La cofradia del Dragón entra en escena (3 de abril)
27 - Larhalt, el guerrero terrestre (10 de abril)
28 - El secreto de Dai (17 de abril)
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dl. 22 març 2021, 18:53

Quan amb el tràiler van mostrar l'escena final del manga, ja ho van deixar entreveure. Justament és la gràcia d'aquesta nova versió, veure tot el manga animat.

Quina trobada pare-fill més emotiva i dura!
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dg. 28 març 2021, 00:06

Vist l'episodi 25, i ja hem superat l'anime de fa 30 anys, i pel que he vist, es força igual que el manga. El següent episodi serà d'emocions fortes.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Gavira el Grande
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dl. 02 nov. 2020, 15:17

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dg. 28 març 2021, 16:07

orikaiser ha escrit:
Vist l'episodi 25, i ja hem superat l'anime de fa 30 anys, i pel que he vist, es força igual que el manga. El següent episodi serà d'emocions fortes.


A este paso el remake va a tener menos capítulos que la versión original aún abarcando más historia. Menuda empresa de inútiles es TOEI ABOMINATION.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Petri
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dc. 04 nov. 2020, 21:01
Ubicació: Llegint el PetriFax.

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dg. 28 març 2021, 18:29

Acabo de veure l'últim episodi i qué bé saber que continuarà més enllà des on es va quedar fa 30 anys. Això sí, m'hauria agradat que haguessit fet un mix amb l'atac final de l'anime i continuar amb el manga (i que tingués la música original).

Gavira el Grande ha escrit:
orikaiser ha escrit:
Vist l'episodi 25, i ja hem superat l'anime de fa 30 anys, i pel que he vist, es força igual que el manga. El següent episodi serà d'emocions fortes.


A este paso el remake va a tener menos capítulos que la versión original aún abarcando más historia. Menuda empresa de inútiles es TOEI ABOMINATION.


Jo crec que seran uns 100 episodis. Si no m'equivoco porten gairebé 1/4 del manga en 25 episodis. Si no, mentre sigui fidel al manga fins al final, em conformo :) .
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dt. 30 març 2021, 00:47

He llegit per les xarxes socials, que l'autor Koji Inada, ha dit que adaptaran tot el manga a anime.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dj. 01 abr. 2021, 20:01

Episodi 25

Spoiler: mostra
Ja no recordava gens el que li feia en Baran a son fill, clar que fa anys que vaig llegir el manga. Ara, els nous convidats per part d'en Baran si que els tinc presents.
 
Sakuragi0616
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 04 abr. 2021, 11:10

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dg. 04 abr. 2021, 11:27

M'encanta perquè, jo que m'he llegit el manga, sempre deia als meus col·legues que no sabien el que encara faltava per arribar... A partir d'ara ja ho podran saber...
 
ronon39
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dc. 14 abr. 2021, 18:06

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dc. 14 abr. 2021, 18:14

Jo me llegit el manga com a 10 cops y estaba esperant que el fesin complert, i per ara esta molt be i sobretot es fidel al manga per que el del 91 el capitol final en fly no perd la memoria i aqui si xdddd
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dl. 10 maig 2021, 01:41

De moment, els nous episodis son força fidels, per no dir fidels al manga fil per randa. Ja falta poc per finalitzar aquest arc, segurament el proper capítol sigui l'últim de l'arc actual
Spoiler: mostra
La lluita entre els dos cavallers del Drac, pare i fill
.
La qualitat del dibuix i animació en la meva humil opinió (des de la barra del barxD), es molt bona, tot i que algunes escenes siguin editades en 3D per ordinador.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
OmegaBroly
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dv. 13 nov. 2020, 15:43

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dl. 10 maig 2021, 14:23

A mi m'alegrat bastant que tornessin a ferla per acabarla, pero el preu de que et facin animacio cgi em dol bastant... aixi doncs, on acaba l'original es al voltant de l'episodi 25?
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dl. 10 maig 2021, 19:07

De moment he arribat fins a l'episodi 11 l'animació m'está encantant. Aquesta tarda continuo la marató d'episodis.
Jo no he vist mai les aventures d'en Dai original sóc del 1996 i no em va enxampar tenint la nova no crec que miri l'antiga. En quant als nostàlgics crec que es poden oblidar del nom; Fly tenint en compte que el nom original te una importancia al manga.
Tinc esperança de que es dobli amb Marta Barbará i la resta de l'elenc en la mesura que es pugui.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
crinapsis
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 11 maig 2021, 20:38

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dt. 11 maig 2021, 21:51

Al primer cop d'ull a mi no m'agradava: el dibuix és més senzillot que l'original (sobretot em feien dolien les ombres tant simplificades i alguns fons fets per ordinador que bufff...).
Però té una cosa bona: que va bastant al gra, no s'entretén amb ximpleries tot és pim, pam, pim pam.
Per mi això és bo perquè ja porto bastantes sèries vistes i clar, quan ja saps més o menys per on aniran els tiros, doncs millor que s'estalviïn la palla i anar directe al gra.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dai no Daibouken (Les aventures d'en Fly) 2020

dg. 16 maig 2021, 18:10

Avui he arribat fins a l'episodi 27 per tant ja he vist fins on es va quedar l'anime original (DND Ep. 25 (2021))
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Dragon Quest: L'Aventura de Fly - Perquè la seva nova versió em sembla una ESTAFA

dl. 07 juny 2021, 17:20

Hola a tots. Avui us volia explicar el meu punt de vista respecte a la nova versió de Dragon Quest: Les aventures de Fly. El vaig començar a veure un dia per recomanació dels meus pares, quals els agradava l'anime original.

Quan ho vam començar no estava gens malament, vam pensar que podria estar bé. Pot ser un bon animi mentre no ho vegis pensant que serà molt semblant a l'original, perquè lamentablement, no és així. (A partir d'aquí vaig a dir alguns spoilers així que si estàs veient l'anime o vols veure-ho, recomano que no miris a partir d'aquest text, si de totes maneres voleu llegir-lo, endavant.)

Tot va excessivament ràpid, per començar; El mestre mor excessivament ràpid en comparació amb l'original i donava molt més temps a encapritxar d'aquest personatge, com molava bastant. I l'entrenament és massa ràpid i ensenya molt poc en comparació amb l'antic.

També si ens parem a mirar els dissenys no estan gens malament, però molts no respecten massa el disseny original, com pot ser el mestre o la noia que acompanya Fly.

No sé que pensareu vosaltres però volia compartir la meva opinió personal. Vaig deixar de veure-la ja fa temps, els meus pares tampoc els va agradar massa la nova versió. Si penseu diferent respecte a això i creieu que no tinc raó, sempre podeu dir-m'ho aquí sota el meu post i donar-me unes raons vàlides per a tu, una salutació a tothom.
Otohure l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 19 juny 2021, 20:20, en total s’ha editat 1 vegada.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 12

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 25 visitants