Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dc. 28 jul. 2021, 20:04

Ara vaig per Goku ssj4, mare meva, que diseñazo, me encanta
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dj. 29 jul. 2021, 09:09

L'únic bo de GT.A més, en Goku guanya en serietat, i li dona un toc molt bonal persoantge, ja que quan en Goku es petit es tornar bastant estupid (no tant com l'actual gran de Super)
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dj. 29 jul. 2021, 10:21

Otohure ha escrit:
Ara vaig per Goku ssj4, mare meva, que diseñazo, me encanta


Tot i que es van lluir de mala manera amb el color de pèl corporal

Mítica aquesta portada del Dragon Fall GTI

Imatge
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dj. 29 jul. 2021, 18:43

Quan Goku torna a ser un xiquet es torna estupid, però a part d'això patix d'amnesia, de sobte no sap volar, i a Trunks el vaig aborrir ahi, Tampoc em va fer molta gracia la Pan, i quan es transforma en SSJ4 que pareix que va a posar-se la cosa interesant, els combats son com una patada en els "Ko...ns" , che! Amb lo bona que podria haver sigut la idea eixa dels dracs, i ningun combat arriba a apasionar, simplons, i ara un és molt fort, d'una colleja deixa a l'altre fet una figa, Transformacio! I la volta a la tortilla... Lo wapo de Gt és quan et creus que al proxim capitol va a possar-se wapo, fins que arriba eixe capitol i et torna a decepcionar.

Aaaaaaixo si! Açò s'ha de vore, i que cadascù trega les seues conclusions. (Recomanaciò personal per Otohure: Mira les pelis si encara no les has vist que t'entretindran més, i si les mires ja de pas en acabar GT i Super et deixaran millor sabor de boca, inclus la primera de bola de drac que pareix un resum dels primers capitols... Ho és però no ho és, hi ha una trama que no ix en la serie)
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dg. 01 ago. 2021, 17:19

Ya me he visto Dragon Ball GT, ahora en una hora, me voy a ver la película "La batalla de los dioses" que me he comprado la versión extendida en catalán, si vais a ver DBGT y también DBSuper recomiendo que os lo toméis como si fueran dos líneas temporales al estilo como si fuera como Trunks con dos líneas temporales, pues me lo tomo de esa manera. Así no me lía, ya que me lo tomo como dos caminos, dos líneas temporales diferentes que no tienen nada que ver. Luego cuando tenga tiempo os explico que me ha parecido DBGT y que me ha parecido la peli.

PD: Lo escribo en castellano porque hay muchas palabras en catalán en esto que he escrito que no sabía como se escribían
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dg. 01 ago. 2021, 23:39

Sense pels en la llengüa, Bola de Drac GT per el general té moltes coses molt... vergonyoses per diru de forma suau. I ha moltes coses que, mare meva... parlant debaix de l'aigua sense bombolles ni res, tornan a posar a Freezer y a Cell tan sols per... que fasin el rídicul? En Goku quan el fan nen sols está amb el tinc gana tinc gana dels collons... Els combats excepte els dels capitols finals, va per boles de energia, no hi ha practicament combats fisics. (spoiler) el millor de Dragon Ball GT es en Goku super saiyan 4, en Vegeta super saiyan 4 i en Gogeta super saiyan 4 i el seu emotiu final. El seu final es molt emotiu y conmovedor y m'hagradat molt aquest final de veritat, el millor final que he vist per a tancar una serie. Els ultims capitols son el millors. M'encanta el super saiyan 4 y el vaig flipar molt... m'agrada un montó. Pero sense dupte lo millor de GT es el super saiyan 4 i el seu diseny.
 
oliverdm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dt. 01 maig 2007, 17:23

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dl. 02 ago. 2021, 00:01

T´has deixat de comentar que l´Opening de Bola de Drac GT es 2n millor després de Bola de Drac. Per la resta, estic d´acord amb tu. GT es moooolt fluixa. I també força ridicul i vengonyós el personatge de la Pam cap al seu avi (Goku) i que a sobre a Goku el possen com si fós un ximple i no fés res. Actitud de nena de mal caràcter.
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dl. 02 ago. 2021, 12:27

A ver, també hi ha que aclarar que jo, em vaig saltar els 20 capitols de buscant les boles de drac per que el meu pare em va dir que eran increiblement aburrits... asi que jo tampoc vaig veura lo pitjor de DBGT
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

dl. 02 ago. 2021, 17:30

Otohure ha escrit:
A ver, també hi ha que aclarar que jo, em vaig saltar els 20 capitols de buscant les boles de drac per que el meu pare em va dir que eran increiblement aburrits... asi que jo tampoc vaig veura lo pitjor de DBGT


:rodolar: Tramposillaa...! Però si t'ha servit per no agafar-li masa mania a la serie está bè, la veritat que Gt, inclùs Super valen més per agafar pjs nous per al Budokai Tenkaichi o qualsevol altre joc de bola de drac que per les series mateixa, qualsevol combat que faces serà més epic i emocionant que en les series.
 
EderClairAoki
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: ds. 26 juny 2021, 05:51

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

ds. 14 ago. 2021, 05:02

acabo de empezarlo veremos que nos depara
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

ds. 14 ago. 2021, 11:37

EderClairAoki ha escrit:
acabo de empezarlo veremos que nos depara
Cual vas a empezar? Dragon Ball, Z, GT o Super?
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

ds. 14 ago. 2021, 18:49

Otohure ha escrit:
EderClairAoki ha escrit:
acabo de empezarlo veremos que nos depara
Cual vas a empezar? Dragon Ball, Z, GT o Super?

tu ya viste super?
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

ds. 14 ago. 2021, 19:41

terminator ha escrit:
Otohure ha escrit:
EderClairAoki ha escrit:
acabo de empezarlo veremos que nos depara
Cual vas a empezar? Dragon Ball, Z, GT o Super?

tu ya viste super?
No entera, voy por la saga del torneo de todos los universos (manga de la serie roja en catalán), voy por el número 39 del manga
 
Avatar de l’usuari
Raohken
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 199
Membre des de: dj. 05 nov. 2020, 20:39

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

ds. 14 ago. 2021, 20:16

Otohure ha escrit:
terminator ha escrit:
Otohure ha escrit:
Cual vas a empezar? Dragon Ball, Z, GT o Super?

tu ya viste super?
No entera, voy por la saga del torneo de todos los universos (manga de la serie roja en catalán), voy por el número 39 del manga


Els estas llegint en fisic o en l'ordinador?
 
Avatar de l’usuari
Otohure
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 113
Membre des de: dg. 09 maig 2021, 21:17

Re: Bola de Drac - Els inicis d'una llegenda

ds. 14 ago. 2021, 23:53

Raohken ha escrit:
Otohure ha escrit:
terminator ha escrit:
tu ya viste super?
No entera, voy por la saga del torneo de todos los universos (manga de la serie roja en catalán), voy por el número 39 del manga


Els estas llegint en fisic o en l'ordinador?
En fisic
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants