Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Odolwa
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 21 maig 2021, 14:55

Re: Dragon Ball Super

dc. 11 maig 2022, 00:19

Bluepheasant ha escrit:
Jo sobre la veu del Son Gohan a totes menys la del Tapion hauría de ser la Roser Aldabó, y a la 13 l'Enric Hernández.
En Tapion estaría bé que fos l'Héctor García ja que encaixa bé amb la veu Japonesa. es el Shukichi Haneda a Detectiu Conan.

I si ha de semblar que estigui doblada per finals dels 90 pero sense renunciar a que hi hagi actors que no hem sentit a la sèrie. he ampliat la fitxa i l'admin l'ha de validar aquesta setmana potser ja la tenim;https://www.eldoblatge.com/fitxa/84


Evidentment, incorporar noves veus mítiques del doblatge que mai hem sentit a Bola de Drac és part de la gràcia. L'Albert Trifol, per exemple, fent de Bardock a Broly, o l'Alfonso Vallés amb en Beerus van ser grans incorporacions (ara em direu que havien fet algun paper petit del que no en sabia res, potser :profident: ). El que crec que sí s'ha de respectar són les veus clàssiques i els canvis quan toquin (que ja es van respectar a Kai). Per cert, en Cor Petit sortia a alguna de les quatre de Z que queden per doblar? Ara no em sona que hi sigui.

Potser també tindria gràcia especular amb les veus que podrien tenir els personatges de Super que mai han tingut veu en català de moment (del manga o de l'anime).

Steve Maister ha escrit:
En principi males notícies pel doblatge en català de Super Hero: https://twitter.com/crunchyroll_es/stat ... 3694945281


Hem de fer MOLT de soroll amb aquest tema. Mira que just fa dos dies vaig dir que al menys teniem les pel·lícules, i ara aquesta. S'estimbaran si la fan en castellà a Catalunya. Si hi ha alguna cosa on hi hagi consens fins i tot amb els més espanyolistes és que Bola de Drac ha de ser en català (o això vull creure).
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dv. 13 maig 2022, 19:12

El temps cada cop juga menys al nostre favor ja parlant exclusivament n materia de doblatge.
No se si ho sabieu pero fa poc en Joan Sanz va dir a la nit freak que el narrador, l'Enric Isas Isasmendi ja s'ha retirat, per tant perdirem la veu més icnònica de Bola de drac ja que ella ha aparegut sempre desde el capitol 2 de Bola de Drac. També sabem que la Roser Conretras (Bulma) ja es molt veterana(supera amb escreix l'edat de jubliació) i clar per fr de Bulma a pelis val, pero en una serie, i mes on la Bulma paticipa tant ho veig dificil.Si això li sumem que en oan Sanz també te una edat,i huilment cada cop per mi fa pitjor Vegeta.., doncs si mai es dobla Supoer, la qualtiat es vura afectada

Amb crunchyryoll correm el risc qu no vulgui dobla la peli en català, cosa que amb Selecta si teniem assegurat

PD.L'Albert trifol havia participat a Z fent un d'aquells nenes de la nau espacial abandonada camí de Namek

La cosa pinta negre
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

ds. 14 maig 2022, 17:24

Noín ha escrit:
El temps cada cop juga menys al nostre favor ja parlant exclusivament en materia de doblatge.
No se si ho sabieu pero fa poc en Joan Sanz va dir a la nit freak que el narrador, l'Enric Isas Isasmendi ja s'ha retirat, per tant perdirem la veu més icnònica de Bola de drac ja que ella ha aparegut sempre desde el capitol 2 de Bola de Drac. També sabem que la Roser Conretras (Bulma) ja es molt veterana(supera amb escreix l'edat de jubliació) i clar per fr de Bulma a pelis val, pero en una serie, i mes on la Bulma paticipa tant ho veig dificil.

De fet l'Enric Isasi està retirat de fa temps en realitat el que passa es que només fa personatges concrets que ja dobla desde fa temps, a part de ser el Narrador també tenía altres personatges pero al ser una sèrie en cas de que arribés Super només faría de Narrador + títols, fer de Narrador no crec que suposi cap desgast com fer un Goku o un Vegeta si que es veritat que surt a tots els episodis, pero això ja depèn d'ell.
Curiosament a la V.O. al Super el Narrador actual es Naoki Tatsuta, Jôji Yanami només va arribar fins a l'Episodi 12.

El canvi que si crec que podem confirmar si es dobla qualsevol cosa es el Kaito segur.
Este es el camino
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dg. 15 maig 2022, 14:52

També havia pensat en aquesta opció evidentment, o almenys fer només els titols. Pero evidentment com mes temps trigui potser ell tampoc ja li vindrá de gust fr ni petites feins així
 
Avatar de l’usuari
aqz
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 354
Membre des de: dj. 04 nov. 2004, 22:33
Ubicació: Badalona

Re: Dragon Ball Super

dg. 15 maig 2022, 15:59

Os dejo un bonito cover del ending 9

https://www.youtube.com/watch?v=YZ1jkPw0mqA&t=20s

y aquí tenéis un montaje del ending en catalán japones en video
Bola De Drac Super Ending 09 -Català i Japonès-.mkv
69.43 MB https://1fichier.com/?5u3vv3j6cb6oobk9rphx
 
Avatar de l’usuari
Vaarpa
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dl. 05 oct. 2020, 13:09

Re: Dragon Ball Super

dg. 22 maig 2022, 21:32

Hola a todos, ¿soy el único que le parece que el Vegeta del arco de Granola es la mejor versión del personaje desde la saga de los saiyans, incluso mejor que Majin Vegeta de la saga de Buu? el Vegeta de DBS empezó fatal, ¡pero conforme avanza DBS cada vez mola más hasta que para mí ahora lo han recuperado a niveles épicos!
 
Avatar de l’usuari
darkgaber
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dv. 22 abr. 2022, 23:19

Re: Dragon Ball Super

dt. 24 maig 2022, 10:14

Vaarpa ha escrit:
Hola a todos, ¿soy el único que le parece que el Vegeta del arco de Granola es la mejor versión del personaje desde la saga de los saiyans, incluso mejor que Majin Vegeta de la saga de Buu? el Vegeta de DBS empezó fatal, ¡pero conforme avanza DBS cada vez mola más hasta que para mí ahora lo han recuperado a niveles épicos!


Superar a Majin Vegeta... creo que no. Pero muy bueno si que es! (Y te lo dice uno que lo lleva en el avatar! jajajaja)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Vaarpa
Usuari
Usuari
Entrades: 15
Membre des de: dl. 05 oct. 2020, 13:09

Re: Dragon Ball Super

dt. 24 maig 2022, 19:32

darkgaber ha escrit:
Vaarpa ha escrit:
Hola a todos, ¿soy el único que le parece que el Vegeta del arco de Granola es la mejor versión del personaje desde la saga de los saiyans, incluso mejor que Majin Vegeta de la saga de Buu? el Vegeta de DBS empezó fatal, ¡pero conforme avanza DBS cada vez mola más hasta que para mí ahora lo han recuperado a niveles épicos!


Superar a Majin Vegeta... creo que no. Pero muy bueno si que es! (Y te lo dice uno que lo lleva en el avatar! jajajaja)


Ya ya me he fijado jeje, el manga en color es brutal, pero bueno de verdad para mí supera al Majin Vegeta.. es que cada vez que pienso que en DBS lo primero que vimos de Vegeta era que estaba practicando karaoke y cómo está ahora.. duermo mejor por la noche no va de coña jajajja
 
Avatar de l’usuari
darkgaber
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 28
Membre des de: dv. 22 abr. 2022, 23:19

Re: Dragon Ball Super

dj. 26 maig 2022, 17:16

Vaarpa ha escrit:
darkgaber ha escrit:
Vaarpa ha escrit:
Hola a todos, ¿soy el único que le parece que el Vegeta del arco de Granola es la mejor versión del personaje desde la saga de los saiyans, incluso mejor que Majin Vegeta de la saga de Buu? el Vegeta de DBS empezó fatal, ¡pero conforme avanza DBS cada vez mola más hasta que para mí ahora lo han recuperado a niveles épicos!


Superar a Majin Vegeta... creo que no. Pero muy bueno si que es! (Y te lo dice uno que lo lleva en el avatar! jajajaja)


Ya ya me he fijado jeje, el manga en color es brutal, pero bueno de verdad para mí supera al Majin Vegeta.. es que cada vez que pienso que en DBS lo primero que vimos de Vegeta era que estaba practicando karaoke y cómo está ahora.. duermo mejor por la noche no va de coña jajajja


En eso te doy la razón! jajajaja
Imatge
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Dragon Ball Super

dj. 26 maig 2022, 17:53

Steve Maister ha escrit:
En principi males notícies pel doblatge en català de Super Hero: https://twitter.com/crunchyroll_es/stat ... 3694945281


Serà una broma no? Sense doblatge a les llengües cooficials a espanya la veuran quatre gats, us ho diu un castellano-parlant, però Bola de Drac, sempre en català.

Salutacions
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dv. 27 maig 2022, 18:10

és el que temiem que podia passar.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

ds. 28 maig 2022, 01:13

Odolwa ha escrit:
Potser també tindria gràcia especular amb les veus que podrien tenir els personatges de Super que mai han tingut veu en català de moment (del manga o de l'anime).
Doncs jo mateix he ampliat les fitxes de Bola de drac y el Z a la base de dades oficial del doblatge:
https://www.eldoblatge.com/fitxa/82
https://www.eldoblatge.com/fitxa/84

Sobre quines veus tindríen certs personatges de BDSuper algunes les tinc clares, pero bé ja s'ho farà qui hagi de dirigir aquest doblatge hipotétic, doncs allà vaig amb la meva aposta:

Champa i Monaka: Jordi Pineda
Vados: Irene Mirás
Zamasu: Luis Gustems
Gowasu: Joaquim Casado
Jiren: Xavi Martín
Toppo: Ramon Canals
Caulifla: Clara Schwarze
Cabba: David García Llop
Hit: Eduard Itchart
Daishinkan: Iván Priego Posada


Moltes són veus bastant noves, la resta no s'em acudeix cap, pero només és hipotétic qui vulgui fer el mateix endavant.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
enzo1988
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: dc. 10 nov. 2010, 10:23

Re: Dragon Ball Super

dg. 29 maig 2022, 20:08

aqz ha escrit:
Os dejo un bonito cover del ending 9

https://www.youtube.com/watch?v=YZ1jkPw0mqA&t=20s

y aquí tenéis un montaje del ending en catalán japones en video
Bola De Drac Super Ending 09 -Català i Japonès-.mkv
69.43 MB https://1fichier.com/?5u3vv3j6cb6oobk9rphx


Gracias por el montaje. Pels que us agradi tambe star wars aqui teniu un trailer mixte de Bola de Drac i Star Wars. El video ja circulava per youtube. L'unic que he fet ha estat acloplar-li l'audio en castella. https://we.tl/t-TwaeTtk2ee
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Odolwa
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 21 maig 2021, 14:55

Re: Dragon Ball Super

dv. 03 juny 2022, 10:54

Noín ha escrit:
El temps cada cop juga menys al nostre favor ja parlant exclusivament n materia de doblatge.
No se si ho sabieu pero fa poc en Joan Sanz va dir a la nit freak que el narrador, l'Enric Isas Isasmendi ja s'ha retirat, per tant perdirem la veu més icnònica de Bola de drac ja que ella ha aparegut sempre desde el capitol 2 de Bola de Drac. També sabem que la Roser Conretras (Bulma) ja es molt veterana(supera amb escreix l'edat de jubliació) i clar per fr de Bulma a pelis val, pero en una serie, i mes on la Bulma paticipa tant ho veig dificil.Si això li sumem que en oan Sanz també te una edat,i huilment cada cop per mi fa pitjor Vegeta.., doncs si mai es dobla Supoer, la qualtiat es vura afectada

Amb crunchyryoll correm el risc qu no vulgui dobla la peli en català, cosa que amb Selecta si teniem assegurat

PD.L'Albert trifol havia participat a Z fent un d'aquells nenes de la nau espacial abandonada camí de Namek

La cosa pinta negre


Ostres, això de les jubilacions m'ha trencat el cor. De sobte m'he fet conscient de que des de Kai al 2011 fa ja 11 anys :plora:

Cert, el líder dels nens de la nau espacial, oi? No ho recordava!

Bluepheasant ha escrit:
Odolwa ha escrit:
Potser també tindria gràcia especular amb les veus que podrien tenir els personatges de Super que mai han tingut veu en català de moment (del manga o de l'anime).
Doncs jo mateix he ampliat les fitxes de Bola de drac y el Z a la base de dades oficial del doblatge:
https://www.eldoblatge.com/fitxa/82
https://www.eldoblatge.com/fitxa/84

Sobre quines veus tindríen certs personatges de BDSuper algunes les tinc clares, pero bé ja s'ho farà qui hagi de dirigir aquest doblatge hipotétic, doncs allà vaig amb la meva aposta:

Champa i Monaka: Jordi Pineda
Vados: Irene Mirás
Zamasu: Luis Gustems
Gowasu: Joaquim Casado
Jiren: Xavi Martín
Toppo: Ramon Canals
Caulifla: Clara Schwarze
Cabba: David García Llop
Hit: Eduard Itchart
Daishinkan: Iván Priego Posada

Moltes són veus bastant noves, la resta no s'em acudeix cap, pero només és hipotétic qui vulgui fer el mateix endavant.


De nou m'he sentit vell :lol: Crec que no he sentit moltes d'aquestes noves veus (i per desgràcia a la fitxa d'eldoblatge no tenen mostres de veu tampoc). Ja veig que el canvi generacional és inevitable i, esperem, ens porti molts més doblatges en català i totes aquestes veus em comencin a sonar més.

Jo, pensant en les veus més veteranes, crec que la Nuria Trifol podria fer de Vados, per exemple, ja que no recordo la seva participació a Bola de Drac. I el Raul Llorens, que s'ha quedat sense Cor Petit, podria ser en Hit. Al Daishinkan, potser pel seu aire juvenil, també l'hi sento la veu de l'Albert Trifol. Toppo és Ramon Canals 100% haha.

I el meu fitxatge pels Zeno seria, sens dubte, la Cristina Mauri :profident: Sentir els déus més poderosos de tots amb la veu del Shin-Chan pot ser epiquíssim.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dl. 06 juny 2022, 21:41

Paraules del mánager de Crunchyroll (Que ve a ser "el Manu Guerrero de Crunchy") No se, pero pel que veig hi ha iniciativa i s'han pronunciat.
Este es el camino

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 21 visitants