Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Akrit84
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 52
Membre des de: dt. 29 des. 2020, 16:15

Re: El Detectiu Conan al Súper 3: Tornen les reemisions setmanals al migdia. Peli 25 als cinemes el 8 de juliol!

dt. 14 juny 2022, 10:37

A curt/mig termini no hi comptis...
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: El Detectiu Conan al Súper 3: Tornen les reemisions setmanals al migdia. Peli 25 als cinemes el 8 de juliol!

dc. 15 juny 2022, 09:59

Per si us interesa, ja són a la venda les entrades per a la preestrena en català el 30 de juny a les 20 h al cinema Las Arenas, a Barcelona. Jo ja n'he comptat la meva!

https://www.grupbalana.com/es/cine/cart ... halloween/
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: El Detectiu Conan al Súper 3: Tornen les reemisions setmanals al migdia. Peli 25 als cinemes el 8 de juliol!

dj. 23 juny 2022, 23:55

Ei, perdó pel doble post. Han obert una segona sala per a la preestrena a causa de l'èxit que ha tingut la primera! I a més, pels que hem comprat entrades per a la primera preestrena, les veus de la Ran, el Conan, el Shinichi i la Sato hi seran!

Imatge

Imatge

A veure si amb una mica de sort torna la febre pel Conan i es tradueix en nous capítols.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: El Detectiu Conan al Súper 3: Tornen les reemisions setmanals al migdia. Peli 25 als cinemes el 8 de juliol!

dv. 24 juny 2022, 16:23

Molt destacat que es recuperi l'Albert Trifol per fer de Matsuda
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: El Detectiu Conan al Súper 3: Tornen les reemisions setmanals al migdia. Peli 25 als cinemes el 8 de juliol!

ds. 25 juny 2022, 22:16

Pel que em comenten la preestrenaho està petant bastant, després que no diguin que no hi ha demanda d'anime en català.
Este es el camino
 
dcop
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: dt. 09 feb. 2010, 13:21

Re: El Detectiu Conan al Súper 3: Tornen les reemisions setmanals al migdia. Peli 25 als cinemes el 8 de juliol!

dt. 28 juny 2022, 08:07

Bon dia! Algú sap fins quin episodi hauria d'haver vist per poder gaudir de la propera pel·lícula sense problemes? Per conèixer els personatges que hi apareixeran, no menjar-me spoilers, etc. Merci! :)
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: El Detectiu Conan al Súper 3: Tornen les reemisions setmanals al migdia. Peli 25 als cinemes el 8 de juliol!

dt. 28 juny 2022, 13:05

dcop ha escrit:
Bon dia! Algú sap fins quin episodi hauria d'haver vist per poder gaudir de la propera pel·lícula sense problemes? Per conèixer els personatges que hi apareixeran, no menjar-me spoilers, etc. Merci! :)


Jo, pel que he vist, amb saber qui és en Toru Amuro (capítol 783) n'hi ha prou per no spoilejar-te res de gran importància de la trama principal de la sèrie. Però per anar del tot bé, potser caldria que et miressis els capítols 983 i 984 perquè es donen alguns detalls complementaris de personatges que hi apareixen (si vols, els pots mirar per separat fins i tot si no hi havies arribat encara, sempre que com a mínim sàpigues allò d l'Amuro). Que algú em corregeixi si vaig errat.
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: El Detectiu Conan al Súper 3: Tornen les reemisions setmanals al migdia. Peli 25 als cinemes el 8 de juliol!

dv. 01 jul. 2022, 08:05

Doncs ahir vaig anar a la preestrena. La veritat és que era ple a vessar i durant la presentació ens van dir que havien hagut d'obrir 3 sales perquè s'havien exhaurit totes les entrades.

La pel·li no estava malament, es nota que va dirigida a un públic més familiar que la sèrie/manga i té molts més moments d'acció que no pas de misteri. El que no em va agradar gaire és la resolució

Spoiler: mostra
Em sembla que això de la pilota gegant no hi havia per on agafar-ho i es notava massa forçat, no sé. Però vaja, aquesta mena de "flipades" és típic de les pel·lis.


Sobre l'escena postcrèdits:

Spoiler: mostra
Era la veu d'en Gin, oi? Em costa saber-ho perquè, fins fa poc, a cada capítol tenia una veu diferent, però crec que és la que té als últims capítols emessos, on ja li han fixat una veu.


Per cert, que la veu antiga i reincorporada d'en Kogoro, el Mark Ullod, sonava molt més bé aquí que no pas a la pel·li anterior, que em sonava una mica estranya (no malament, però no em sonava com acostumava a ser, cosa que és normal quan es va passar com 15 anys sense fer-la). Ara em sona ben bé com als inicis de la sèrie.

I en acabar la pel·li, els actors de doblatge que havien estat convidats + l'Albert Trifol, que va aparèixer de sobte (potser era a alguna altra sala de preestrena), van posar-se a signar autògrafs i fer-se fotos amb la gent. Superamables i molt molt simpàtics. Me'n vaig anar molt content amb una foto amb tots ells més els autògrafs al pòster de la pel·li.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: El Detectiu Conan al Súper 3: Tornen les reemisions setmanals al migdia. Peli 25 als cinemes el 8 de juliol!

dv. 01 jul. 2022, 14:48

RudraCNG ha escrit:

La pel·li no estava malament, es nota que va dirigida a un públic més familiar que la sèrie/manga i té molts més moments d'acció que no pas de misteri. El que no em va agradar gaire és la resolució



El 90% de pelis d'en Conan són així.Molta acció, moments exagerats d'en Conan amb el monopaté dels nassos que no fa servir mai durant la història, algun moment de conexió mistica amb la Ran i després moltes explosions i bombes en algun lloc espectular i nou cosnturit per l'ocasió.Obiviament sempre que es pot intentant lluirse amb l'animació per ordinador. De misteri, res.
és anime en català, però francament jo no pagaria per veure'l
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: El Detectiu Conan al Súper 3: Tornen les reemisions setmanals al migdia. Peli 25 als cinemes el 8 de juliol!

dg. 03 jul. 2022, 09:32

Jo també vaig veure la peli a la preestrena. Em va agradar molt, encara que sí que sobren flipades d'escenes d'acció una mica. Per a mi millor que les dues anteriors, però em continuen agradant més algunes de les clàssiques com la 2, 4, 5 o 6. Malgrat això, veure en Conan sempre a la gran pantalla i en català és un gran esdeveniment i espero que els fans que puguin hi vagin per mostrar el seu suport. Amb una mica de sort a veure si això es tradueix en la compra de més nous episodis.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: El Detectiu Conan al Súper 3: Tornen les reemisions setmanals al migdia. Peli 25 als cinemes el 8 de juliol!

dg. 03 jul. 2022, 21:29

Els que ja l'heu vista gràcies per deixar-ho tot en text ocult.
Aquesta nova pel·li es millor que la anterior ? (la bala escarlata) a mi i als meus amics ens va decebre moltíssim, a causa d'això anem amb expectatives molt baixes.
Este es el camino
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: El Detectiu Conan al Súper 3: Tornen les reemisions setmanals al migdia. Peli 25 als cinemes el 8 de juliol!

dl. 04 jul. 2022, 18:09

A mí m'ha agradat més que les dos últimes, sí. Encara que va per gustos i sí que hi ha alguna flipada al final com sempre. No crec que sigui de les millors, però tampoc de les pitjors. Sense entrar en spoilers no puc dir gaire més. Jo us animo a veure-la.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: El Detectiu Conan al Súper 3: Tornen les reemisions setmanals al migdia. Peli 25 als cinemes el 8 de juliol!

dt. 05 jul. 2022, 17:03

He donat positiu en covid i no sé si arribaré a l'estrena, espero que no sigui limitada i la posin 2 setmanes més mínim.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Minepika552
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dt. 05 jul. 2022, 22:45
Contacta:

Re: El Detectiu Conan al Súper 3: Tornen les reemisions setmanals al migdia. Peli 25 als cinemes el 8 de juliol!

dt. 05 jul. 2022, 23:56

Quina llàstima que hagin tencat els cinemes Albèniz de Girona i no la pugui veure allà.
A més això de que tornin a pujar els casos de covid no ho fan gens fàcil.
Tot i això la películ·la sembla bona, serà qüestió d'esperar al "home release".
Imatge
 
Chackie1942
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 17:44

Re: El Detectiu Conan al Súper 3: Tornen les reemisions setmanals al migdia. Peli 25 als cinemes el 8 de juliol!

dc. 06 jul. 2022, 11:42

es brutal la peli

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants