Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

ds. 30 jul. 2022, 15:33

Sonen bé les veus per una peli que sera una esporgada possiblement.Les veus dels "superherois" m'agraden
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dg. 31 jul. 2022, 17:55

Veurem que tal però potser serà l'ultima pel·lícula feta amb cgi mirant els números que ha tingut al Japó.
Els Trailers fan massa spoilers, amb la del Broly va revelar als trailer i anuncis que sortía en Gogeta i això em va fer perdre tota la gràcia, també que amb tanta xarxa social es fa una mica impossible i més encara si dibuixes i busques artworks d'altre gent d'arreu del mon per buscar idees.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dragon Ball Super

dg. 31 jul. 2022, 18:04

Bluepheasant ha escrit:
Veurem que tal però potser serà l'ultima pel·lícula feta amb cgi mirant els números que ha tingut al Japó.
Els Trailers fan massa spoilers, amb la del Broly va revelar als trailer i anuncis que sortía en Gogeta i això em va fer perdre tota la gràcia, també que amb tanta xarxa social es fa una mica impossible i més encara si dibuixes i busques artworks d'altre gent d'arreu del mon per buscar idees.


Ha tenido poco exito? yo habia entendido justo lo contrario.
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Dragon Ball Super

dl. 01 ago. 2022, 09:14

terminator ha escrit:
Bluepheasant ha escrit:
Veurem que tal però potser serà l'ultima pel·lícula feta amb cgi mirant els números que ha tingut al Japó.
Els Trailers fan massa spoilers, amb la del Broly va revelar als trailer i anuncis que sortía en Gogeta i això em va fer perdre tota la gràcia, també que amb tanta xarxa social es fa una mica impossible i més encara si dibuixes i busques artworks d'altre gent d'arreu del mon per buscar idees.


Ha tenido poco exito? yo habia entendido justo lo contrario.


si, ja saps com funciona avui en dia les xarxes social i demes, la gent nomes explica el punt de vista que l'interesa, pero realment, sembla que nomes va funcionar el primer cap de setmana.

es parla de que en les primeres tres setmanes va recaptar una mica mes de 12 millions de dolars (8 la primera setmana), i les tres anteriors, en el mateix periode de temps van superar els 20. La culpa? uns diuen que per l'animacio, altres que perque
Spoiler: mostra
no surten gaire en goku i en vegeta
o inclus per la suma de les dues coses. tambe una minoria dona la culpa al poc marqueting, pero, ja se sap, tothom te l'excusa favorita. Per la meva part, em sembla que la forma d'animar-la es una gran merda, i por em fa que la de slam dunk la facin igual

Imatge

pero tranquil, que tots aquests que deien que era la millor peli de bola de la historia, i no se quines bajanades mes, tornaran a dir el mateix de la propera que en facin, doncs per aquesta gent, la millor sempre es l'actual i con s'estrena una altra, aquella que era tan bona, ja no ho es tant i comencen a veure alguns defectes que pel seu hype (o pel que sigui) no admitien a l'estrena.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Dragon Ball Super

dl. 01 ago. 2022, 14:05

Pues me alegro que haya sido un fiasco, la verdad por mi las animaciones 3d que se la metan en el... Pero de cualquier franquicia que sea animada en 2d normal y hagan pelis o lo que sea en 3d, para mi es un crimen.

Que al final todo eso lo hacen por ahorrar costes, y la verdad ya ganan bastante.
 
Avatar de l’usuari
enzo1988
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: dc. 10 nov. 2010, 10:23

Re: Dragon Ball Super

dc. 03 ago. 2022, 11:44

Home fracas, el que és diu fracas no ho ha estat. Tenguent en compe tot el que ha tingut en contra aquesta pel.licula li ha anat bastant be. Mala reacció per part dels seguidors del cgi (que jo prefereixo la tradicional en tots els casos), que es retrasas l'estrena per hackers a la toei, no hi ha actualment cap serie en actiu al japó (per donar més "gancho") i estrenar-se en unes setmanes fatidiques per la taquilla japonesa (sense coincidir amb cap pont ni festivitat). Es quasi un triomf el que ha conseguint amb tot el que li ha bufat en contra. Fa poc en un forum de taquilla al japo vaig fer aquest llistat basant-me en el nombre de espectadors que va tenir cada film de la franquicia.

Most-Attended Dragon Ball Films

1. 3.07 million - Dragon Ball Super: Broly (2018)
2. 2.81 million - Dragon Ball Z: Resurrection F (2015)
3. 2.34 million - Dragon Ball Z: Battle of Gods (2013)
4. 2.04 million - Dragon Ball Z: The Return of Cooler (1992)
5. 1.94 million - Dragon Ball Z: Super Android 13 (1992)
6. 1.86 million - Dragon Ball Z: Cooler's Revenge(1991)
7. 1.79 million - Dragon Ball Z: Broly - The Second Coming(1994)
8. 1.73 million - Dragon Ball Z: Lord Slug (1991)
9. 1.71 million - Dragon Ball Super: Super hero (2022)
10. 1.69 million - Dragon Ball Z: Broly - The Legendary Super Saiyan (1993)
11. 1.63 million - Dragon Ball Z: Bojack Unbound (1993)
12. 1.59 million - Dragon Ball Z: Fusion Reborn (1995)
13. 1.40 million - Dragon Ball Z: Bio-Broly (1994)
14. 1.31 million - Dragon Ball Z: The World's Strongest (1990)
15. 1.08 million - Dragon Ball: Curse of the Blood Rubies (1986)
16. 1.08 million - Dragon Ball: Sleeping Princess in Devil's Castle (1987)
17. 1.06 million - Dragon Ball Z: Dead Zone (1989)
18. 1.05 million - Dragon Ball Z: The Tree of Might (1990)
19. 0.89 million - Dragon Ball: Mystical Adventure (1988)
20. 0.88 million - Dragon Ball Z: Wrath of the Dragon (1995)
21. 0.75 million * - Dragon Ball Z: The Path to Power (1996)

Sorprenentment titols com "L'atac del Drac" (1995) si que van ser un bluf. La més exitosa de l'etapa Z fou la del retorn de'n Cooler. Personalment una mica fluixa pero amb possiblement el millor ending de les pel.licules que curiosament també es titulava Super Heroi.
Imatge
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dj. 04 ago. 2022, 15:04

Si que és veritat que segurament, almenys per mi, la millor peli de Z estigui tan malament a la llista. Segurament l'única amb un argument original, i amb la millor animació possible.

Per mi esta clar que facin el que facin, tindra exit, perque hi ha un fandom molt gran que s'ho empassa tot.
Noín l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. 07 ago. 2022, 16:34, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dg. 07 ago. 2022, 15:44

Estic fent marató de totes les pel•lis per escalfar motors de cara a la nova, pelis es van fer dos doblatges només hi ha 2 ova del Doraemon.

La pel•li del Turles la tornaría a doblar; en Turles parla molt fluix, hi ha alguns errors, i en Yamcha i en Krilin no diuen les seves tècniques. Entenc que no volguessin pel tema d'actors que ja no hi son, també que així en Marc Zanni doblaría també en Turles, pero es que el doblatge grinyola bastant. Si avui dia s'hagués fet una cosa així s'hagués criticat molt.
Este es el camino
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dg. 07 ago. 2022, 16:36

Trobo que en Josep Maria Mas ho fa molt bé, és la seva veu i jo no el trobo que parli fluix . Si que seria discutible que aquest mateix actor fes de Turles, Broly i Bardock a les pelis, però vaja per mi ho fa mot bé en tots. I després que hi hagi errades en el guió tampoc és per fer un drama veient la seria.
 
Avatar de l’usuari
Chillard
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 39
Membre des de: dv. 30 oct. 2020, 19:03

Re: Dragon Ball Super

dt. 09 ago. 2022, 19:51

Per a mi, la veu d'en Josep Maria Mas sempre la tindré associada al Turles... ni Bardock, ni Broly, ni Fullet Tortuga.
La peli de la "Superbatalla al Món" la vaig veure un fotimer de cops quan era petit (l'vhs que donaven amb la revista del Super 3 està gastadissim)... i m'encantava la veu d'en Turles amb aquell català tancat que té en Josep Maria.

I jo no redoblaria res de les pelis. Les úniques veus que no m'agraden gens i no m'importarien que es redoblessin son les d'en Cooler, que es un horror (la veu castellana es magnífica) i la del Son Gohan del Futur doblat per la Aldabó.
 
Avatar de l’usuari
raulgm
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 322
Membre des de: ds. 18 maig 2013, 09:00

Re: Dragon Ball Super

dl. 22 ago. 2022, 10:49

Que us sembla l'últim capítol (fumada) del manga? I el parón indefinit del mateix?

Pd: SuperHero als USA ha doblat en recaudació a Broly en el primer cap de setmana (20,1 vs 9,8) sembla que al final els números totals no seran tan dolents...

Salutacions
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dl. 22 ago. 2022, 13:05

És impresionant lo del nou tràiler que ha sortit recenment a Chrunchyroll en Español, el trailer en català triplica amb escreix les visites rebudes del trailer en castellà!
Motius suficients per què chrunchy aposti per l'anime en català.
Imatge
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Odolwa
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 21 maig 2021, 14:55

Re: Dragon Ball Super

dj. 25 ago. 2022, 11:09

Esperem que faci bona recaudació en català!

Vaig veure-la subtitolada quan es va filtrar i no està gens malament. Em falla molt la banda sonora, i no entenc que a aquestes alçades no s'hagi intentat retornar a una música d'estil Kikuchi, és com si a Star Wars li treus la música d'en John Williams, sembla molt menys Star Wars. Però bé. Tinc ganes de veure-la en català i a una pantalla gran per veure si em convenç el CGI (que potser ens l'haurem d'empassar, tant pels números americans de la pel·lícula com per la satisfacció d'en Toriyama). Des del Japó s'haurien de plantejar seriosament l'estrena simultània, a aquestes alçades és ridícul que no sigui així (si fins i tot els capítols del manga s'estrenen gairebé alhora!!).

Sobre les veus, l'Eva Lluch per la Videl sempre, és la que li escau més i la que sempre he associat amb el personatge. Sobre la veu d'en Son Gohan, trobo que la del Jenner és el punt perfecte entre el Son Gohan més juvenil i el del final de Z, i a aquesta pel·lícula es pot dir que el personatge va transitant entre un Son Gohan més desenfadat i un de més seriós, o sigui que perfecte.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2053
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dragon Ball Super

dj. 25 ago. 2022, 14:53

Odolwa ha escrit:
Esperem que faci bona recaudació en català!

Vaig veure-la subtitolada quan es va filtrar i no està gens malament. Em falla molt la banda sonora, i no entenc que a aquestes alçades no s'hagi intentat retornar a una música d'estil Kikuchi, és com si a Star Wars li treus la música d'en John Williams, sembla molt menys Star Wars. Però bé. .

Has fet una gran comparació a la que ji hi afegeixo una cosa més que fa temps que detesto. Els efectes de so que van desapareixer a Super. A Star Wars seria un crim no sentir el so caracteristic de les espases lase o els blaster, a Super els van canviar tranquilament perque el seu autor era a One Piece(realment costava ni que fois mantenir efectes icònics com l'aura del superguerrer, o el Kamehameha i la resta de son si de cas ja fossin nous?Al cap d'avall als videojocs encara s'utilitzen).
Per cert, lo de la banda sonora totalment d'acord, en totes les pelis(inclosa Super tret d'alguna honorosa excepció)= quan les veus ni t'adones que hi ha musica de lo dolenta que és. A Star wars tenim l'exemple en la serie Obi Wan Kenobi que tenia una banda sonora que no era de Jhon Williams
Noín l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 26 ago. 2022, 14:48, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Dragon Ball Super

dv. 26 ago. 2022, 01:01

El compositor actual Norihito Sumitomo desde la saga d'en Black ha millorat bastant i ens ha deixat temes com aquests a la sèrie:
https://www.youtube.com/watch?v=xrqcZ71FD94
https://www.youtube.com/watch?v=VfaTacPlW8Y
https://www.youtube.com/watch?v=1UDoJJdIIP8
https://www.youtube.com/watch?v=5YvpECxLtn8

Per mi lo més semblant a Shunsuke Kikuchi per els intruments que sento y l'estil epic que li donen les seves partirures a les escenes es Kôhei Tanaka pero suficient deu tenir amb One Piece.
Evidentment a la meva col·lecció de BGM de la sèrie la de Kikuchi aclapara el +85% de la quantitat de pistes.
El Norihito Sumitomo em va decebre a la del Broly, el tema del Gogeta quan lluita semblaba un tema de Naruto. No passaba res per reciclar temes, a One Piece Estampida ho van fer i va quedar bé.
Este es el camino

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants