Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
ivanmahmoud
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dl. 23 gen. 2023, 20:10

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dj. 26 gen. 2023, 23:01

A ningú més li passa que quan era petit li encantava Bola de Drac i era com l'anime per excel·lència (un gran motiu era perquè era dels més llargs i em va tenir més temps enganxat) però que a mesura que ha anat creixent li ha anat desencantant més en comparar amb altres animes amb trames molt millors? Era molt pla i repetitiu tot, i tampoc hi havia massa transfons. Però bueno la nostàlgia és la nostàlgia i Bola de Drac sempre serà el mateix, i per l'època estava molt bé.

Els que dieu que no us agrada one piece, suposo que és perquè us fa mandra veure els +1000 capítols que té no? Perquè a nivell de trama i de duració és molt bo i després de tantíssims anys d'emissió la història continua enganxant i sorprenent com el primer dia.

Òbviament tot això és la meva opinió, no vull ofendre a ningú!
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dv. 27 gen. 2023, 11:04

Jo de Bola de Drac Z tampoc no diré que em desagradi, la veia de petit però ja aleshores no em feia gaire el pes, em semblava massa centrada en baralles i això no era del meu gust. De fet, vaig gaudir més de GT (sí, em podeu matar) i, més endavant, em va agradar força més la sèrie original amb el Goku petit. Però vaja, sempre he estat més del Dr. Slump.

One Piece, d'altra banda, m'encanta. Em sembla molt més interessant i arribaria a pagar perquè doblessin nous episodis.
 
Avatar de l’usuari
Aleph
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 18 juny 2021, 17:38
Ubicació: Barcelona

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dg. 29 gen. 2023, 22:40

Jo també crec que Bola de Drac és millor que Z, sobretot pel fet que l'anime conté molta menys palla.
De fet, crec que si Z no hagués tingut aquest estatus mític, no l'hagués vist mai... Massa animes més bons por ahi...
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dt. 31 gen. 2023, 07:59

Jo no l'he vist massa. De petit m'avorria i de gran encara més. Ara si el tornessin emetre el miraria com estic fent amb Black Clover.

Que per cert, un anime que agrada i a mi no: Black Clover.

Ja són 13 capítols que em pareixen un desastre...no crec que la cosa millori.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dt. 31 gen. 2023, 16:54

A mi també m'està semblant bastant avorridet Black Clover... no li acabo de veure el què.
 
Avatar de l’usuari
Nero02
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dc. 18 gen. 2023, 03:00

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dt. 31 gen. 2023, 23:41

Els primers episodis de Black Clovers són durs de veure (no suporto els crits de l'Asta), però a mesura que avança l'història va millorant, i l'animació d'algunes lluites és molt bona.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dv. 07 abr. 2023, 17:20

He estat mirant el capità Harlock i m'he aborrit bastant, cada episodi té un ritme massa lent per ser una ópera espacial, tret del Tadashi Daiba o Mitsuru Kirita tots els personatges porten una parsimònia a sobre...
Lupin III es de la mateixa época i estudi i tenía episodis que enganxaben força.
I mira que com a dibuixant respecto molt a Leiji Matsumoto i el seu estil.
Que per cert es l'anime preferit del coordinador del MangaBCN, i a entrevistes que ha fet diu que es un dels animes que li van marcar ho entenc pel valor nostàlgic.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

ds. 08 abr. 2023, 02:39

Sempre he trobat que l'anime El rei Artur, mai ha sigut a l'alçada del OP.

El escoltar la cançó et posa la pell de gallina d'emoció i quan veus el enime et deixa totalment desegut.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dg. 09 abr. 2023, 00:09

Accros ha escrit:
Sempre he trobat que l'anime El rei Artur, mai ha sigut a l'alçada del OP.

El escoltar la cançó et posa la pell de gallina d'emoció i quan veus el enime et deixa totalment desegut.

Només te 4 o 5 episodis bons com per exemple el primer.
Spoiler: mostra
He revisat la sèrie, la vaig veure allá pel 2006 que va ser la seva úktima remissió, recordo quan mor el germá d'Artur o quan derrota a la bruixa eren moments emocionants acompanyats d'una bona BSO
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dc. 12 abr. 2023, 16:51

Bluepheasant ha escrit:
Accros ha escrit:
Sempre he trobat que l'anime El rei Artur, mai ha sigut a l'alçada del OP.

El escoltar la cançó et posa la pell de gallina d'emoció i quan veus el enime et deixa totalment desegut.

Només te 4 o 5 episodis bons com per exemple el primer.
Spoiler: mostra
He revisat la sèrie, la vaig veure allá pel 2006 que va ser la seva úktima remissió, recordo quan mor el germá d'Artur o quan derrota a la bruixa eren moments emocionants acompanyats d'una bona BSO


Als anys 80 veia molta TV, s'ha emetien dibuixos animats dels americans, soviètics, txecs, francesos, espanyols, japonesos i els classificava els dibuixos de bones a dolentes.

El Rei Artur ho trobava massa farragós, els disseny dels personatges de molt baixa qualitat i l'únic que tenia de bo aquest anime eren les cançons.

Quan la vaig tornar a veure-la de nou a 3xl i no havia canviat gens les meves raons del anime.
 
Avatar de l’usuari
NapBuf
Usuari
Usuari
Entrades: 19
Membre des de: dl. 17 abr. 2023, 19:01
Ubicació: Kyoto, Japó

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dc. 19 abr. 2023, 17:08

Molta gent em crucificarà per això però un anime molt famós però que mai ha clicat amb mi es Death Note. He tractat d'acabarla un parell de cops però sempre em quedo als primers capítols. Crec que el que més em molesta es que no hi ha realment ningun personatge a qui pugui admirar realment i que m'agradi, tots son egoistes i fan el que volen per satisfacció personal.
 
IvanPoweR
Usuari
Usuari
Entrades: 17
Membre des de: dt. 01 ago. 2023, 20:52

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dc. 02 ago. 2023, 12:39

Pues a mi los que no puedo ver ni en pintura son:
Doraemon, Naruto y Shin Chan. No sé que pasa, pero es que pueden conmigo.
 
Avatar de l’usuari
Joffre
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dv. 18 ago. 2023, 10:57
Ubicació: El Vallès bo

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dv. 01 set. 2023, 12:56

Jo no aguanto Shingeki no Kyojin. Com soc un masoca i uns companys deien que era boníssima, he vist fins a la temporada 4 a estones lliures. El que m'ha passat també és que en tornar a veure Musculman se m'ha creuat i mira que m'agradava quan era petit.
 
Lolalolita23
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: ds. 12 ago. 2023, 16:25

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dv. 15 set. 2023, 16:01

Un dels animes que menys m'agradat es one piece. He intentat veure'l almenys dues vegades i no he pogut continuar veient-la.
 
MarMonoo
Usuari
Usuari
Entrades: 9
Membre des de: dg. 03 des. 2023, 21:05

Re: Anime que agrada a tothom menys a tu

dl. 04 des. 2023, 20:50

Fua, Naruto, no m'ha enganxat mai.
Psd:soc nou i estic intentant fer posts

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants