Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 744
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Ranma 1/2 a l'X3 en català (2023)

dt. 31 gen. 2023, 21:05

No si l'especialitat de selecta és destronar els àudios en les seves versions. Entre els seus millors treballs tenim ranma , bola de drac, evangelion i la pròxima serà conan el nen del futur. La veritat és que jo poso a reproduir el vídeo de la web del SX3 per donar audiència amb el so tret i mentre es reprodueix. Em poso a veure la realese del foro que és molt millor.
Imatge
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Ranma 1/2 a l'X3 en català (2023)

dt. 31 gen. 2023, 21:32

A quina release et refereixes? He estat remenant al requadre de cerca i només n'he trobat una d'incompleta (versió 1080 fins al capi 8 o 9) i una altra versió DVD, que crec que només es poden descarregar per e-mule, programa que no faig servir des de fa segles i que l'última vegada que vaig intentar configurar-lo i obrir els ports -sense èxit- per poc m'agafa un cobriment de cor en l'intent entre tant tutorial i tants problemes, de manera que vaig desistir.
Hi ha algun link des d'on es puguin descarregar en MEGA o alguna opció més fàcil (jdownload o similars)? Si ho pots indicar aquí t'ho agrairé.
Estic per fer com dius tu, ja que la imatge em sembla correcta (tampoc espectacular), però el so és vomitiu.
 
Avatar de l’usuari
capy18
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: dt. 10 març 2009, 22:08

Re: Ranma 1/2 a l'X3 en català (2023)

dt. 31 gen. 2023, 23:09

M'he ficat el primer capítol un moment aquest migdia i tal com l'he ficat he dit, fòra. Se sent tant malament que no val la pena.
El pitjor és saber que hi ha gent que paga per aquestes coses. És fins i tot denunciable sincerament.
 
Avatar de l’usuari
capy18
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: dt. 10 març 2009, 22:08

Re: Ranma 1/2 a l'X3 en català (2023)

dt. 31 gen. 2023, 23:11

seiyuubcn ha escrit:
A quina release et refereixes? He estat remenant al requadre de cerca i només n'he trobat una d'incompleta (versió 1080 fins al capi 8 o 9) i una altra versió DVD, que crec que només es poden descarregar per e-mule, programa que no faig servir des de fa segles i que l'última vegada que vaig intentar configurar-lo i obrir els ports -sense èxit- per poc m'agafa un cobriment de cor en l'intent entre tant tutorial i tants problemes, de manera que vaig desistir.
Hi ha algun link des d'on es puguin descarregar en MEGA o alguna opció més fàcil (jdownload o similars)? Si ho pots indicar aquí t'ho agrairé.
Estic per fer com dius tu, ja que la imatge em sembla correcta (tampoc espectacular), però el so és vomitiu.



Em sembla que es refereix a aquesta release

viewtopic.php?f=11&t=20913
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Ranma 1/2 a l'X3 en català (2023)

dt. 31 gen. 2023, 23:34

L'unic bo que te es que d'aquesta versió es l'opening, ja se que molts prefereixen l'opening antic per nostalgia, pero l'origen d'aquell opening es de França.

La resta es el que em pensaba que passaria, la versió de Selecta... Pero molts que estigui substitulat, es una cagada de les grosses que TV3 no tindria que permitir. Si us dic la veritat, prefereixo la versió antiga amb censura i aixó que estic totalment en contra de la censura.

El que em pregunto es: Cuants capitols tenien censurades, perque si no estic equivocat, a la llarga van deixar de censurar.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Ranma 1/2 a l'X3 en català (2023)

dc. 01 feb. 2023, 01:23

Ender11 ha escrit:
L'unic bo que te es que d'aquesta versió es l'opening, ja se que molts prefereixen l'opening antic per nostalgia, pero l'origen d'aquell opening es de França.

La resta es el que em pensaba que passaria, la versió de Selecta... Pero molts que estigui substitulat, es una cagada de les grosses que TV3 no tindria que permitir. Si us dic la veritat, prefereixo la versió antiga amb censura i aixó que estic totalment en contra de la censura.

El que em pregunto es: Cuants capitols tenien censurades, perque si no estic equivocat, a la llarga van deixar de censurar.


Yo creo que el op si querian poner el japones tendrian que haberlo doblado.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Ranma 1/2 a l'X3 en català (2023)

dc. 01 feb. 2023, 06:36

capy18 ha escrit:
seiyuubcn ha escrit:
A quina release et refereixes? He estat remenant al requadre de cerca i només n'he trobat una d'incompleta (versió 1080 fins al capi 8 o 9) i una altra versió DVD, que crec que només es poden descarregar per e-mule, programa que no faig servir des de fa segles i que l'última vegada que vaig intentar configurar-lo i obrir els ports -sense èxit- per poc m'agafa un cobriment de cor en l'intent entre tant tutorial i tants problemes, de manera que vaig desistir.
Hi ha algun link des d'on es puguin descarregar en MEGA o alguna opció més fàcil (jdownload o similars)? Si ho pots indicar aquí t'ho agrairé.
Estic per fer com dius tu, ja que la imatge em sembla correcta (tampoc espectacular), però el so és vomitiu.



Em sembla que es refereix a aquesta release

viewtopic.php?f=11&t=20913


Gràcies!!! :)
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Ranma 1/2 a l'X3 en català (2023)

dc. 01 feb. 2023, 14:05

Acabo de baixar-me el 1r capi de la release que dèieu i em sembla una autèntica passada!! Tant d'imatge com de so! Insuperable!! Res a veure amb el que s'està emetent al X3.
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Ranma 1/2 a l'X3 en català (2023)

dc. 01 feb. 2023, 22:54

Fa una pila d'anys van emetre un OVA de Ranma 1/2, crec que es deia "El Nadal mogudes de la família Tendo" l'ending em va encantar, ho cantaven Ranma, Akane i els pares en català.

A veure si s'animen i ho tornen emetre un altre vegada al OVA.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Ranma 1/2 a l'X3 en català (2023)

dc. 01 feb. 2023, 23:14

Un detall boníssim que he detectat (molt friki el meu nivell d'anàlisi xD): Al capítol 2, min 7.10-12 de la versió web SX3, la Ranma noia diu "És un metge", mentre que al mateix tros de la release, min 6.54-56, es limita a riure en japonès, sense dir res. He trobat curiosa aquesta diferència.
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 744
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Ranma 1/2 a l'X3 en català (2023)

dc. 01 feb. 2023, 23:16

La veritat és que és vergonyós que la release del foro tingui millor qualitat que la del X3. . Pel que fa a les oves la de Nadal crec que és la 2, però no estic segur si els incompetents de Selecta tenen els drets d'elles.
Imatge
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Ranma 1/2 a l'X3 en català (2023)

ds. 04 feb. 2023, 00:05

M'està encantant reviure Ranma :) I amb aquesta release d'aquí, mil vegades millor que amb la versió X3-Selecta. Aquests capítols del principi són del millor que he vist en sèries d'anime en tots els sentits: tant pel que fa a l'argument, com a l'animació, la música i tot. L'animació em sembla realment al nivell d'unes OVAs, i més encara tenint en compte l'època en què es va fer la sèrie. Llàstima que més endavant tot decaigui fins a uns nivells demencials i hi hagi 50.000 episodis per omplir que no aporten res, alguns dels quals són fins i tot ridículs i absurds, molt més en la línia tonta i d'humor absurd de Lamu que en aquesta primera saga inicial de Ranma. D'aquests més per passar l'estona (o ni això), en recordo un d'un rei que sortia d'una carta de pòquer, un altre d'una nena-panda fantasma o alguna cosa així i un altre d'un noi que creava dobles a partir de fotografies (en Ken fotocòpies, es deia?? M'ha vingut un flash ara XD). Per mi tots aquests trenquen totalment amb l'esperit inicial de la sèrie, situant-se més en l'entreteniment de pa sucat amb oli i poca cosa més. Però és que els del començament (tots aquests que estan fent ara fins al capítol 20-25, si no recordo malament) són sublims. Em semblen una veritable obra d'art. És un autèntic plaer poder estar veient-los de nou :)
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Ranma 1/2 a l'X3 en català (2023)

ds. 04 feb. 2023, 02:40

seiyuubcn ha escrit:
M'està encantant reviure Ranma :) I amb aquesta release d'aquí, mil vegades millor que amb la versió X3-Selecta. Aquests capítols del principi són del millor que he vist en sèries d'anime en tots els sentits: tant pel que fa a l'argument, com a l'animació, la música i tot. L'animació em sembla realment al nivell d'unes OVAs, i més encara tenint en compte l'època en què es va fer la sèrie. Llàstima que més endavant tot decaigui fins a uns nivells demencials i hi hagi 50.000 episodis per omplir que no aporten res, alguns dels quals són fins i tot ridículs i absurds, molt més en la línia tonta i d'humor absurd de Lamu que en aquesta primera saga inicial de Ranma. D'aquests més per passar l'estona (o ni això), en recordo un d'un rei que sortia d'una carta de pòquer, un altre d'una nena-panda fantasma o alguna cosa així i un altre d'un noi que creava dobles a partir de fotografies (en Ken fotocòpies, es deia?? M'ha vingut un flash ara XD). Per mi tots aquests trenquen totalment amb l'esperit inicial de la sèrie, situant-se més en l'entreteniment de pa sucat amb oli i poca cosa més. Però és que els del començament (tots aquests que estan fent ara fins al capítol 20-25, si no recordo malament) són sublims. Em semblen una veritable obra d'art. És un autèntic plaer poder estar veient-los de nou :)


Moltes vegades s'ha d'omplir els episodis pel fet que el manga original te pocs volums o que el anime s'ha avançat al manga.

El que vaig poguer llegir una revista, la primera temporada d'en Ranma va ser un fracàs d'audiència, en comptes de cancel·lar el anime van decidir rebaixar el pressupost per la segona temporada i va tindre exit d'audiència desde llavors van continuar fins arribar els 161 episodis.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Ranma 1/2 a l'X3 en català (2023)

ds. 04 feb. 2023, 12:56

Doncs per mi, els primers, són els millors capítols amb diferència :) I sí sí, es nota molt això que dius de la davallada de pressupost, a partir d'un cert punt de la sèrie. Al manga també n'hi havia, de capítols o de sagues senceres de farciment; vull dir, que no és una característica específica de l'anime. I, de fet, Lamu no era més que tot un reguitzell de trames i episodis d'humor absurd amb poc contingut "important", per entendre'ns. Suposo que l'objectiu de l'autora amb Lamu era crear una sèrie més desenfadada i d'entreteniment i poca cosa més. I clar, Ranma 1/2 també és hereu d'aquest tarannà de l'obra anterior en certs moments.
 
chotinho
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dj. 05 gen. 2023, 16:55

Re: Ranma 1/2 a l'X3 en català (2023)

dg. 05 feb. 2023, 16:08

Aquest matí he vist un tros de capítol al X3 i la qualitat... Hem quedo amb la versió del fòrum!!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants