Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Black Clover en Català a l'X3 (2023)

dv. 13 gen. 2023, 22:14

Penso el mateix... Tot això de mesurar les audiències sempre ho he trobat una mica estrany. En teoria s'escullen les llars aleatòriament, però qui ho escull? I si la família no vol fer-ho? Van trucant a números a l'atzar fins que troben algú disposat? Les famílies que ho fan tenen algun tipus de compensació? No he conegut mai a ningú que tingui l'aparellet a casa o que conegui algú que té l'aparellet.

A l'universitat (vaig fer comunicació audiovisual) ens van explicar que al principi, als anys '80, hi havia una empresa que mesurava les audiències a tot l'estat, però que a Catalunya va haver-hi queixes de que hi havia un biaix alhora de calcular les audiències i van optar per fer servir un altre organisme diferent. Llavors es va crear el Baròmetre de la Comunicació que depèn de la Generalitat. Ara bé, això m'ho van dir fa 10 anys, ni idea de com està la cosa avui.
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Black Clover en Català a l'X3 (2023)

ds. 14 gen. 2023, 10:48

Home, 0 audiencia impossible, perque jo l'estic veient per TV xD. Aixó si, l'hora que ho fan es a les 14:47, un hora molt poc acertat, el puc veure en TV perque estic a l'atur que si no...
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Black Clover en Català a l'X3 (2023)

dg. 15 gen. 2023, 00:58

Actualment qui dóna la informació a TV3 sobre l'audiència per TV és Kantar Media, distribueix per Espanya uns 5.700 audiometres i d'aquests aparells li correspon a Catalunya uns 530 audiometres.
https://www.kantar.com/es

Segons aquesta font, aquest mes a SX3/33 te una audiencia de 0,6%.
https://www.ccma.cat/publicitat/ca/audiencies/

Hi ha una pel·lícula molt divertida que es diu El juego de las audiencias (The Ratings Game) de Danny de Vito que'ns parla de com es pot manipular les audiències per TV.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Black Clover en Català a l'X3 (2023)

dg. 15 gen. 2023, 13:57

Jo es que ho miro tot per l'app del x3 al firestick. Baixa audiència ho dubto
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Lupus Sigarrensis
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 812
Membre des de: dt. 14 abr. 2009, 17:18
Ubicació: Catalunya

Re: Black Clover en Català a l'X3 (2023)

dg. 22 gen. 2023, 10:15

Jo quan compartia pis a Barcelona, vam tenir audímetre. Al principi feia gràcia i tot plegat, al cap d'un temps, ja no li fotíem cas, i ens el van treure. Ara no ho recordo, però gaire temps, no el vam tenir.
Per mi es una cosa obsoleta.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Black Clover en Català a l'X3 (2023)

dl. 06 feb. 2023, 19:13

Heu vist el capítol d'avui (17)? M'ha encantat!!! Fins ara me l'anava mirant només com a entreteniment sense que m'agradés la sèrie especialment, més que res per veure el doblatge en català i perquè era una serie desconeguda per a mi, i una mica per inèrcia i els capítols em semblaven o avorridets o, en el millor dels casos, per passar l'estona. Però al capítol d'avui he observat un salt qualitatiu important, tant en la trama com en l'animació, que estava més cuidada. Us ha passat el mateix a la resta?
Per cert, se sap si doblaran més enllà del capítol cinquanta-i- pico? (Allò que deien... que Selecta només tenia els drets -si no vaig entendre malament- fins a aquell capítol concret).
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Black Clover en Català a l'X3 (2023)

dt. 07 feb. 2023, 07:45

No he arribat al 17, però al 16 les coses estaven una mica millors... a veure aquest dies si em puc posar al dia.
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Black Clover en Català a l'X3 (2023)

dj. 09 feb. 2023, 07:55

seiyuubcn ha escrit:
Heu vist el capítol d'avui (17)? M'ha encantat!!! Fins ara me l'anava mirant només com a entreteniment sense que m'agradés la sèrie especialment, més que res per veure el doblatge en català i perquè era una serie desconeguda per a mi, i una mica per inèrcia i els capítols em semblaven o avorridets o, en el millor dels casos, per passar l'estona. Però al capítol d'avui he observat un salt qualitatiu important, tant en la trama com en l'animació, que estava més cuidada. Us ha passat el mateix a la resta?
Per cert, se sap si doblaran més enllà del capítol cinquanta-i- pico? (Allò que deien... que Selecta només tenia els drets -si no vaig entendre malament- fins a aquell capítol concret).


Perdó pel doblepost. Ja m'he posat al dia. Sí que és cert que hi ha una millora molt notable en relació a la qualitat. És una mica millor i més interessant, però que hagin hagut de passar gairebé 20 capítols perquè ho sigui fa una mica de tristor.

Jo també he sentit que només tenen fins al 50i pico, però tinc esperança! A Guardians de la Nit posava a la caràtula Temporada 1 i aquest no hi posa res.
 
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 163
Membre des de: ds. 05 ago. 2017, 12:48
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: Black Clover en Català a l'X3 (2023)

dj. 09 feb. 2023, 09:38

Selecta Visión va confirmar que compraria més Black Clover, així que suposo que en un futur si tot va bé, continuaran aquest doblatge més enllà del capítol 51.
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Black Clover en Català a l'X3 (2023)

dv. 10 feb. 2023, 12:19

seiyuubcn ha escrit:
Heu vist el capítol d'avui (17)? M'ha encantat!!! Fins ara me l'anava mirant només com a entreteniment sense que m'agradés la sèrie especialment, més que res per veure el doblatge en català i perquè era una serie desconeguda per a mi, i una mica per inèrcia i els capítols em semblaven o avorridets o, en el millor dels casos, per passar l'estona. Però al capítol d'avui he observat un salt qualitatiu important, tant en la trama com en l'animació, que estava més cuidada. Us ha passat el mateix a la resta?
Per cert, se sap si doblaran més enllà del capítol cinquanta-i- pico? (Allò que deien... que Selecta només tenia els drets -si no vaig entendre malament- fins a aquell capítol concret).


Ahir vaig veure el 17 i el 18 i també he sentit que per fi la sèrie em començava a enganxar! Els primers capítols se'm van fer una mica pesats i mirava la sèrie només pel fet que està doblada en català i donar audiència. Esperem que segueixi el bon ritme :)
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Black Clover en Català a l'X3 (2023)

dt. 14 feb. 2023, 12:21

A mi ja em torna a avorrir xD. Hi han moltíssims personatges dient la mateixa frase a tots els capítols, sense cap altra aportació.
 
Avatar de l’usuari
kohakuu
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dt. 18 gen. 2022, 13:36

Re: Black Clover en Català a l'X3 (2023)

dv. 24 feb. 2023, 12:29

Doncs jo vaig veure l'anime en japonés i em va semblar increible. El sistema de magia per grimoris es molt guay i pel que he vist fins ara els crits de l'Asta son tant insoportables com a la versió japonesa (es un dels seus trets característics) jajajaja
La part dolenta d'aquest anime es que, encara que té més de 100 capitols, está inacabat. Esperem que en un futur treguin una continuació i deicideixin traduir-la també.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Black Clover en Català a l'X3 (2023)

dl. 20 març 2023, 22:21

Ja han començat la darrera de les sagues que tenen contractades i doblades, la del temple submarí. He de reconèixer que al final m'ha acabat agradant força, la sèrie. No la considero una obra mestra ni res que s'hi assembli, però almenys m'està entretenint força i crec que el doblatge està prou bé. Creieu que continuaran tot seguit? O deixaran la sèrie en standby una temporada mentre negocien i doblen els capítols restants? (Segurament, la 2a opció)
Veurem què acaba passant i, si la treuen temporalment de la graella, per quina altra sèrie la substitueixen...
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Black Clover en Català a l'X3 (2023)

dt. 21 març 2023, 10:11

seiyuubcn ha escrit:
Ja han començat la darrera de les sagues que tenen contractades i doblades, la del temple submarí. He de reconèixer que al final m'ha acabat agradant força, la sèrie. No la considero una obra mestra ni res que s'hi assembli, però almenys m'està entretenint força i crec que el doblatge està prou bé. Creieu que continuaran tot seguit? O deixaran la sèrie en standby una temporada mentre negocien i doblen els capítols restants? (Segurament, la 2a opció)
Veurem què acaba passant i, si la treuen temporalment de la graella, per quina altra sèrie la substitueixen...


Doncs hi han canvis de programació la próxima setmana, el Detectiu Conan torna a emetre en horaris de nit com ho feien abans i el migdia hi haura 2 episodis de Black Clover per día, aixó vol dir 2 coses, o bé volen treure de sobre per ficar nou contingut o tornem con abans, durant un temps, estar com estaba l'era de la familia dels supers sensei comptar l'hora boomer. Tant de bo portessin ja la segons temporada pero no se sap si Selecta vision te la segons temporada, en castellà només tenen la primera.
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Black Clover en Català a l'X3 (2023)

dt. 21 març 2023, 13:32

Ender11 ha escrit:
seiyuubcn ha escrit:
Ja han començat la darrera de les sagues que tenen contractades i doblades, la del temple submarí. He de reconèixer que al final m'ha acabat agradant força, la sèrie. No la considero una obra mestra ni res que s'hi assembli, però almenys m'està entretenint força i crec que el doblatge està prou bé. Creieu que continuaran tot seguit? O deixaran la sèrie en standby una temporada mentre negocien i doblen els capítols restants? (Segurament, la 2a opció)
Veurem què acaba passant i, si la treuen temporalment de la graella, per quina altra sèrie la substitueixen...


Doncs hi han canvis de programació la próxima setmana, el Detectiu Conan torna a emetre en horaris de nit com ho feien abans i el migdia hi haura 2 episodis de Black Clover per día, aixó vol dir 2 coses, o bé volen treure de sobre per ficar nou contingut o tornem con abans, durant un temps, estar com estaba l'era de la familia dels supers sensei comptar l'hora boomer. Tant de bo portessin ja la segons temporada pero no se sap si Selecta vision te la segons temporada, en castellà només tenen la primera.


Aquest canvi és per poder acabar la sèrie el dijous. El dijous emetran els dos últims episodis. El dilluns encara no se sap amb què ho substituiran.
Canal de discord Anime SX3
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants