Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Novetats TVC

ds. 18 març 2023, 08:32

Ara veia l'últim cartell que vaig fer i em va quedar bastant malament comparat amb aquest!! És qüestió d'anar millorant!
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Novetats TVC

dg. 19 març 2023, 15:53

Hi ha una cosa que no entenc, de veritat estrenaran totes aquestes pel·lícules de matinada? Per què?
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Novetats TVC

dg. 19 març 2023, 16:03

pinya ha escrit:
Hi ha una cosa que no entenc, de veritat estrenaran totes aquestes pel·lícules de matinada? Per què?

Segurament és per tenir-les a la carta durant el saló. La setmana del saló les tornaran a emetre en horari normal.
.
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Avatar de l’usuari
capy18
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: dt. 10 març 2009, 22:08

Re: Novetats TVC

dg. 19 març 2023, 18:33

pinya ha escrit:
Hi ha una cosa que no entenc, de veritat estrenaran totes aquestes pel·lícules de matinada? Per què?


És el mateix que vaig pensar jo... Entenc que és per a tenir-les disponibles abans del saló...però realment costa tant ficar-les 3 o 4 hores abans? No es pot fer un especial o intercalar les pel·lícules amb un dia normal?
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Novetats TVC

dl. 20 març 2023, 01:22

capy18 ha escrit:
pinya ha escrit:
Hi ha una cosa que no entenc, de veritat estrenaran totes aquestes pel·lícules de matinada? Per què?


És el mateix que vaig pensar jo... Entenc que és per a tenir-les disponibles abans del saló...però realment costa tant ficar-les 3 o 4 hores abans? No es pot fer un especial o intercalar les pel·lícules amb un dia normal?


Llençar pedres a la seva teulada.

Ja no ve d'aqui, de vegades penso que a TV3 hi ha talps, es dediquen a posar horaris imposible o treure de la graella programes per poder enfonsar el canal.
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Novetats TVC

dl. 20 març 2023, 07:54

Accros ha escrit:
capy18 ha escrit:
pinya ha escrit:
Hi ha una cosa que no entenc, de veritat estrenaran totes aquestes pel·lícules de matinada? Per què?


És el mateix que vaig pensar jo... Entenc que és per a tenir-les disponibles abans del saló...però realment costa tant ficar-les 3 o 4 hores abans? No es pot fer un especial o intercalar les pel·lícules amb un dia normal?


Llençar pedres a la seva teulada.

Ja no ve d'aqui, de vegades penso que a TV3 hi ha talps, es dediquen a posar horaris imposible o treure de la graella programes per poder enfonsar el canal.


Repeteixo, això només ho han fet per tenir-les totes a la carta. La setmana següent, durant el saló, n'emetran una per dia en horari normal. Ja faré un cartell
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
JuankA
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dg. 17 abr. 2016, 19:06

Re: Novetats TVC

dl. 20 març 2023, 12:44

Al menos pondrán one piece estampida, haber si compran las que están inéditas, sería un puntazo.
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Novetats TVC

dl. 20 març 2023, 22:10

JuankA ha escrit:
Al menos pondrán one piece estampida, haber si compran las que están inéditas, sería un puntazo.


D'aixó no tinc dubtes, si en castellà les van fer, es evident que poden portar les pel·licules antigues, la serie ja es un altre historia per ara...
 
JuankA
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dg. 17 abr. 2016, 19:06

Re: Novetats TVC

dt. 21 març 2023, 13:45

Claro las películas las tiene selecta visión.. sólo sería hacerles el doblaje i poco más no? Esque sobre esto no entiendo demasiado.. pero teniéndolas ya en nuestro país i dado el éxito que siempre a tenido en Catalunya deberían de pasarlas por la TV para el disfrute de los fans además de que tendrían mucho éxito. En Fin esperemos que no se demoren mucho. Fins aviat!!
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Novetats TVC

dv. 24 març 2023, 08:23

He posat totes les emissions de les pel·lícules inèdites en català on correspon. Si m'he equivocat feu-m'ho saber! viewtopic.php?f=5&t=19526&p=378020#p378020

També en Fabrebatalla18 ha filtrat que s'estrenarà Yo-Kai Watch en català https://twitter.com/fabrebatalla18/stat ... 2374784015 S'estan posant les piles el SX3
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Novetats TVC

dv. 24 març 2023, 11:20

JuankA ha escrit:
Claro las películas las tiene selecta visión.. sólo sería hacerles el doblaje i poco más no? Esque sobre esto no entiendo demasiado.. pero teniéndolas ya en nuestro país i dado el éxito que siempre a tenido en Catalunya deberían de pasarlas por la TV para el disfrute de los fans además de que tendrían mucho éxito. En Fin esperemos que no se demoren mucho. Fins aviat!!


home, tenin en compte que un capitol s'ha comentat que els pot costar 1.500€ nomes la llicencia (i es com un preu arreglat per comprar molts) a part de pagar el doblatge (100€ el minut mes o menys) tambe han de pagar els drets de cadascuna de les pelis.

el que es curios es que comprin la de digimon o la de yokai watch, pero no les de one piece o la del conan vs lupin, quan la resta de pelis del conan que no son de selecta s'han emes i doblat totes.
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Novetats TVC

dv. 24 març 2023, 16:56

Com us vaig dir, pels que no podeu veure les pel·lícules quan l'estrenen a l'online (que som la majoria), he fet un altre cartell amb els horaris de les pel·lícules. Tingueu en compte que tot pot estar subjecte a canvis, tinc informació fins al dia 09, més enllà no en sé res.

Imatge
Imatge
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Novetats TVC

ds. 25 març 2023, 09:30

Com ja s'ha dit abans, no entenc quin és el sentit de doblar totes aquestes pel.lícules completament desvinculades de la sèrie que complementen: Digimon Kizuna, My Hero Academia i Yokai Watch, etc. Personalment (ja ho vaig fer quan van estrenar la primera pel.lícula de My Hero Academia) no les miro, perquè quin sentit té que les vegi si no he vist les sèries corresponents? Crec que si es doblen i s'emeten hauria de ser sempre com a complement de les respectives sèries, i no d'aquesta manera.
Només ho podria entendre en el cas que TV3 tingués interès en totes aquestes sèries més enllà de les pel.lícules, pero aleshores tampoc em quadra que comencin la casa per la teulada i emetin un producte que, argumentalment, ve després de les respectives trames desenvolupades pels capítols de les sèries en què es basen.
Conclusió: no entenc absolutament res d'aquesta nova manera de fer que tenen.
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Novetats TVC

ds. 25 març 2023, 10:29

seiyuubcn ha escrit:
Com ja s'ha dit abans, no entenc quin és el sentit de doblar totes aquestes pel.lícules completament desvinculades de la sèrie que complementen: Digimon Kizuna, My Hero Academia i Yokai Watch, etc. Personalment (ja ho vaig fer quan van estrenar la primera pel.lícula de My Hero Academia) no les miro, perquè quin sentit té que les vegi si no he vist les sèries corresponents? Crec que si es doblen i s'emeten hauria de ser sempre com a complement de les respectives sèries, i no d'aquesta manera.
Només ho podria entendre en el cas que TV3 tingués interès en totes aquestes sèries més enllà de les pel.lícules, pero aleshores tampoc em quadra que comencin la casa per la teulada i emetin un producte que, argumentalment, ve després de les respectives trames desenvolupades pels capítols de les sèries en què es basen.
Conclusió: no entenc absolutament res d'aquesta nova manera de fer que tenen.


Jo la majoria tampoc les miraré, ja que no he vist la sèrie. Però, per exemple, en el cas de MHA, ja hi ha el manga en català. La sèrie, a més, la té Crunchyroll, o sigui que TV3 ho té difícil per aconseguir-la.
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
JuankA
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dg. 17 abr. 2016, 19:06

Re: Novetats TVC

ds. 25 març 2023, 15:48

Aixi es, veurem one piece estampida sense veure despres del timeskip, tambe les pelis de One Piece de la 1 fins la 12 nomes en castella, no te res de sentit..

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants