Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
kohakuu
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dt. 18 gen. 2022, 13:36

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dv. 24 feb. 2023, 11:59

Jo vaig veure les 4 temporades de Haikyuu en japonès i em vaig alegrar molt de que'l traduïssin. Pel que fa a les cortinetes de proper episodi per a mi no és una gran pèrdua, encara que hi havia sèries que sí que la tenien traduïda, com Cardcaptor Sakura amb el seu "El Racó del Kero".

El que sí que agraeixo molt és que hagin traduït també les OVAs, la de Lev la tenia pendent i m'ha encantat. I laveritat es que han fet molt bon treball amb la velocitat de traducció. Sorpren la rapidesa amb la que han estrenat les noves temporades.
 
Avatar de l’usuari
ahb8
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dt. 03 nov. 2020, 23:02
Contacta:

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

ds. 25 feb. 2023, 11:48

Algú sap si es pujaran els capítols de la 4a temporada en català quan desapareguin de la web? (no sé si aquest tipus de preguntes es fan aquí o hi ha un altre apartat, perdó)
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

ds. 25 feb. 2023, 19:33

ahb8 ha escrit:
Algú sap si es pujaran els capítols de la 4a temporada en català quan desapareguin de la web? (no sé si aquest tipus de preguntes es fan aquí o hi ha un altre apartat, perdó)


Estan pujats al Drive del fòrum, són els capítols directament baixats del web, amb els subtítols complets inclosos. ;-)
També s'està fent un muntatge per part de l'Uploader DragsterPS, en la secció de descàrregues directes.

Salut!
 
Avatar de l’usuari
ahb8
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dt. 03 nov. 2020, 23:02
Contacta:

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

ds. 25 feb. 2023, 20:49

Frydivx ha escrit:
ahb8 ha escrit:
Algú sap si es pujaran els capítols de la 4a temporada en català quan desapareguin de la web? (no sé si aquest tipus de preguntes es fan aquí o hi ha un altre apartat, perdó)


Estan pujats al Drive del fòrum, són els capítols directament baixats del web, amb els subtítols complets inclosos. ;-)
També s'està fent un muntatge per part de l'Uploader DragsterPS, en la secció de descàrregues directes.

Salut!



Gràcies! L'havia vist en el Drive però com porto un bon temps sense veure que es pugés capítol nou no sabia si l'havien deixat de pujar o com
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dg. 26 feb. 2023, 09:52

kohakuu ha escrit:
Jo vaig veure les 4 temporades de Haikyuu en japonès i em vaig alegrar molt de que'l traduïssin. Pel que fa a les cortinetes de proper episodi per a mi no és una gran pèrdua, encara que hi havia sèries que sí que la tenien traduïda, com Cardcaptor Sakura amb el seu "El Racó del Kero".

El que sí que agraeixo molt és que hagin traduït també les OVAs, la de Lev la tenia pendent i m'ha encantat. I laveritat es que han fet molt bon treball amb la velocitat de traducció. Sorpren la rapidesa amb la que han estrenat les noves temporades.


I també està confirmat que ens portaran els 2 OVA's que queden
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dl. 06 març 2023, 07:12

Bé això s'acaba ja. Em sorprèn que no hi hagi partit amb el Nekoma, la veritat, perquè queden molts pocs capítols i encara estan a mig set. És una mica anticlimàtic, no?
 
Avatar de l’usuari
capy18
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 102
Membre des de: dt. 10 març 2009, 22:08

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dl. 06 març 2023, 22:52

Sinistre. ha escrit:
Bé això s'acaba ja. Em sorprèn que no hi hagi partit amb el Nekoma, la veritat, perquè queden molts pocs capítols i encara estan a mig set. És una mica anticlimàtic, no?


En teoria serà perquè en cas de que passin a la següent ronda, serà una nova temporada. Bastant típic si hi penses. Tots els partits han sigut com 10 caps o 15. Estem acostumats a coses tipus "Slam Dunk" on tot era una serie de seguit, però aquí que encara no han acabat de fer l'anime i va per temporades, es pot fer extrany. A veure quan estrenin les pel·lícules/temporades finals com va. La llàstima pot ser que no les portin al català...
 
DoctoriTorchwood
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dj. 19 gen. 2023, 10:07

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dt. 07 març 2023, 00:36

Noín ha escrit:
Tampoc sembla que pengin els capitols a l'APP abans de l'emissió, com creia que deien.

Tot i que ja he vist la primera temporada estic veient aquesta per doanr suport a l'emissió i per coneixer el doblatge, que com a doblatge actual ja està ple de la nova generació d'actors de doblatg joves que fa uns anys que ronden en produccions però que no haviem sentit fent anime perque no n'hi havia. D'aquestes doblatg sempre em passa el amteix: la feina dels acto es bona, però la gran majoria de veus em sonen molt semblants, em passa tant amb nois com amb noies.

També és remarcable que un cop més, en Joan pera es posi al capdavant d'un anime en català, ara liderant una nova generació d'actors de doblatge(com havia fet a principis dels 90). Sempre hi és, tot i que curiosament ell pràcticament no hi va ser en l'etapa 3xl (només va participar a Get Backers i Corrector Yui em sembla)


Totalment d'acord sembla que els van fer passar per el mateix examen a totes les persones de l'equip de doblatge :plora: :no:
 
jon.sanchez
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dc. 25 ago. 2021, 20:43

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

ds. 18 març 2023, 10:29

seiyuubcn ha escrit:
Jajajajaja jo també m'he fixat que ha canviat el disseny de personatges en determinades seqüències!
I el que dius de les expressions i els crits és cert, moltes vegades els deixen en japonès i canta moltíssim! A part d'això, també he detectat trossos últmament (més d'un i de dos) en què algun dels personatges movien la boca i no se'ls ha doblat (o sigui, no se sentien en japonès, sinó que directament s'han quedat muts). Crec que són petites cagades de fer les coses depressa i corrents amb el doblatge, perquè segurament devien haver de respectar terminis urgents en el lliurament de la feina.

No hi ha cosa que detesti més que deixin crits i expressions en japonès. És massa "CUTRE" i queda fatal, a més és com si el personatge canviés de veu per moment i és horrorós; això demostra una deixadesa en el doblatge.
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dv. 24 març 2023, 00:42

Algú sap les OVAs 3, 4 i 5 en quin ordre cronològic se situen? Van les tres després del final de la temporada 4?
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dv. 24 març 2023, 07:41

pinya ha escrit:
Algú sap les OVAs 3, 4 i 5 en quin ordre cronològic se situen? Van les tres després del final de la temporada 4?


Totes tres van entre la Temporada 3 i la Temporada 4
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Avatar de l’usuari
toniddp
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dj. 30 març 2023, 16:49
Ubicació: Yachi Pirineu

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dl. 03 abr. 2023, 12:58

Molt content i sorprès a la vegada per aquesta sèrie que no havia vist fins al dia que la van anunciar, m'agrada't :)
 
Kageyama
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 20 març 2023, 18:59

Re: Haikyuu al nou Super3 o SX3

dc. 07 juny 2023, 21:16

Sembla que adaptaran el final del manga en dues pel.lícules i que serà aquest 2023. La primera segons diferents mitjans estava previst per agost, però no he vist cap trailer o anunci més concret.
Jo sóc més partidari d'una temporada normal i corrent, el sintetitzar-ho en dues pelis restarà epicitat a alguns moments. Tot i així amb moltes ganes de veure la conclusió. Desde Slam Dunk que no veia un anime esportiu que m'enganxés tant!!!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants