Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 316
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món.

Re: Sakura: Les cartes transparents, el 18 de maig a l'X3

dt. 23 maig 2023, 08:41

Mostra de doblatge:

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2033
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

dj. 25 maig 2023, 20:27

Hi ha hagut un parell d'episodis on le Nuria Domechec feai un veu molt estranya, ara per sort ja torna a parlar com sempre. Les veus estan agafant el ritme.
En el proper episodi escoltarem en Kero n la seva forma real, veurme qui és.

Pel que fa la serie, la veritat és que m'està semblant força avorrida.Tot em sembla molt lent, molt parat, com ho son en Xaoran i la Sakura quan es veuen. A més en pocs episodis ja han caigut en l'estereotipzació d'alguns personatges: en kero només surt per parlar de menjar, la Tomyo només plora pels vestits o grvar la Sakura, i en Yamazaki explica 2 o 3 històries inventades per capito.

seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 120
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

dj. 25 maig 2023, 21:36

Totalment d'acord... La sèrie de Clear Card en si, argumentalment, és molt dolenta, com també ho és el manga. Jo només l'estic veient per sentir el doblatge en català. I també és 100% cert el que dius de la Núria Domènech. Ja ho vaig posar jo mateix en un altre post, que la veu em sonava ultraforçada i que feia galls (si no recordo malament, això passa als capítols 1 i 2). I també és veritat que ara torna a parlar com sempre, així que no entenc si és perquè als primers capítols encara no li havia agafat el truc al personatge o perquè tenia algun problema d'afonia, refredat, o ves a saber...

capy18
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 95
Membre des de: dt. 10 març 2009, 22:08

dv. 26 maig 2023, 19:24

A mí em sembla que la sèrie el que arrossega és poca innovació. Al cap i a la fi, aquesta nova saga és un híbrid entre la primera part de la sèrie i la segona. El problema ve quan els personatges no se'ls veu evolució.

Primera part: Descobrim les cartes de claw i personatges. Mecànica això sí, sempre igual. Atrapar cartes, però almenys tenim història dels personatges.
Segona part: Transformació de les cartes y nova evolució dels personatges.
Nova temporada: Pel moment, noves cartes a transformar, però res nou a nivell narratiu, ni evolució de personatges tenint en compte com va acabar la segona part de la sèrie. Una manera de no arriscar?

Vejam si la cosa millora en els pròxims capítols.

RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 82
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

dv. 26 maig 2023, 22:39

Jo és que realment mai no espero res de bo d'obres que van acabar fa anys i que de cop i volta ressusciten per fer calers a costa dels fans, ja sigui en forma de sequel·la o de remake. Si me la miro bàsicament és perquè em fa il·lusió tornar a sentir les veus clàssiques, és com un viatge a l'època del K3. I sí, sé que això és anàleg al que busquen amb aquesta mena de productes amb el públic objectiu, que hi farem!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants