Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
aqz
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 354
Membre des de: dj. 04 nov. 2004, 22:33
Ubicació: Badalona

Re: El Detectiu Conan al X3: Estrena de nous capítols el 3 d'abril al migdia!

dg. 02 abr. 2023, 13:20

Sabes si los capítulos doble solo son al medio día, lo digo por qué viendo la programación también sale doble a las 20 y pico y me tiene confundía que el martes es un capítulo uno conan y uno de inuyasha
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: El Detectiu Conan al X3: Estrena de nous capítols el 3 d'abril al migdia!

dg. 02 abr. 2023, 20:45

Justament he estat mirant la programació, i, si ho he interpretat bé, la setmana que comença demà emetran dos capítols nous al migdia, de dilluns a divendres (per tant, 10 episodis nous). A partir de la setmana de l'11, en canvi, només se n'emetrà un de nou al dia, ja que a la segona franja de la sobretaula faran Inuyasha.
 
Avatar de l’usuari
alesander
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dg. 02 abr. 2023, 12:07

Re: El Detectiu Conan al X3: Estrena de nous capítols el 3 d'abril al migdia!

dg. 02 abr. 2023, 21:21

M'hauré de posar al dia amb els que ja estan emesos ^^u que fa molt de temps que no ho miro jejeje
 
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: El Detectiu Conan al X3: Estrena de nous capítols el 3 d'abril al migdia!

dl. 03 abr. 2023, 17:02

Estaran a la carta fins el 2025!!
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: El Detectiu Conan al X3: Estrena de nous capítols el 3 d'abril al migdia!

dl. 03 abr. 2023, 21:10

Apart dels dos nous episodis que ha posat en carlos25, també tenim ara mateix d'estrena l'especial de TV de la Sato i en Takagi. Us deixo l'enllaç del súper 3:

-Història d'amor a la comissaria: https://www.ccma.cat/tv3/sx3/el-detecti ... UA_PELISX3

Tothom a gaudir de més Conan en català! :)
 
Avatar de l’usuari
paperboy
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dt. 02 feb. 2021, 22:22

Re: El Detectiu Conan al X3: Nous capítols ja disponibles! I especial de TV inèdit!

dt. 09 maig 2023, 10:58

Us diré un secret...la meva tieta es qui dobla en Català a Eri Kisaki, l'ex-dona d'en Kogoro Mouri i la mare de la Ran Mouri. Crec que ara mateix es la directora del doblatge de la sèrie. :)
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: El Detectiu Conan al X3: Nous capítols ja disponibles! I especial de TV inèdit!

dt. 09 maig 2023, 16:27

paperboy ha escrit:
Us diré un secret...la meva tieta es qui dobla en Català a Eri Kisaki, l'ex-dona d'en Kogoro Mouri i la mare de la Ran Mouri. Crec que ara mateix es la directora del doblatge de la sèrie. :)


Ostres! Doncs l'enhorabona, em sembla una actriu de doblatge magnífica. De fet, sempre he volgut saber per què va deixar de fer de la Jodie mentre va seguir fent de l'Eri. Crec que li escau més la veu de la teva tieta (la Jodie d'ara m'encanta en altres papers com ara la Nico Robin, però com a Jodie, tot i que no està malament, no m'acaba de fer del tot el pes).
 
Avatar de l’usuari
paperboy
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dt. 02 feb. 2021, 22:22

Re: El Detectiu Conan al X3: Nous capítols ja disponibles! I especial de TV inèdit!

dc. 10 maig 2023, 22:08

RudraCNG ha escrit:
paperboy ha escrit:
Us diré un secret...la meva tieta es qui dobla en Català a Eri Kisaki, l'ex-dona d'en Kogoro Mouri i la mare de la Ran Mouri. Crec que ara mateix es la directora del doblatge de la sèrie. :)


Ostres! Doncs l'enhorabona, em sembla una actriu de doblatge magnífica. De fet, sempre he volgut saber per què va deixar de fer de la Jodie mentre va seguir fent de l'Eri. Crec que li escau més la veu de la teva tieta (la Jodie d'ara m'encanta en altres papers com ara la Nico Robin, però com a Jodie, tot i que no està malament, no m'acaba de fer del tot el pes).


Totalment d'acord! Doncs no et preocupis, que quan la vegi li pregunto i sortirem de dubtes. :D
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: El Detectiu Conan al X3: Nous capítols ja disponibles! I especial de TV inèdit!

dj. 11 maig 2023, 01:14

paperboy ha escrit:
Us diré un secret...la meva tieta es qui dobla en Català a Eri Kisaki, l'ex-dona d'en Kogoro Mouri i la mare de la Ran Mouri. Crec que ara mateix es la directora del doblatge de la sèrie. :)

Benvingut al forum noi! la teva tieta també va dirigir les primeres pel·lícules que es van doblar del Conan i va escollir molt bons actors que van quedar inmortalitzats en aquestes juntament amb la tongada que es va doblar al 2007-2009. També va dirigir el doblatge de Fushigi Yugi una sèrie insígnia de l'anime en català.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: El Detectiu Conan al X3: Nous capítols ja disponibles! I especial de TV inèdit!

dj. 11 maig 2023, 14:04

Pregunta off-topic.

Algú sap per què el manga de Conan editat a l'estat no és en format Tankobon (o almenys no ho era fa anys). Tinc algun vòlum d'aquells que regalaven a la fira del còmic allà pel 2008 que fa com pam i mig d'allargada.

Una mica com el manga de Bola de Drac que tampoc te un format estàndar.
 
conan_1989
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 654
Membre des de: dv. 11 abr. 2008, 08:33

Re: El Detectiu Conan al X3: Nous capítols ja disponibles! I especial de TV inèdit!

ds. 13 maig 2023, 09:38

paperboy ha escrit:
Us diré un secret...la meva tieta es qui dobla en Català a Eri Kisaki, l'ex-dona d'en Kogoro Mouri i la mare de la Ran Mouri. Crec que ara mateix es la directora del doblatge de la sèrie. :)


Quina sorpresa, doncs enhorabona per la seva feina perquè la seva veu li va com un guant a l'Eri i amb la direcció del doblatge de la sèrie està fent un treball genial. Enhorabona!
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: El Detectiu Conan al X3: Nous capítols ja disponibles en emissió i al web del X3!

dl. 29 maig 2023, 19:57

COMPARATIVA DE DOLBATGE - EL DETECTIU CONAN: EPISODI 11 vs EPISODI 1001



Aquest capítol l'estava esperant amb ganes tot i que no segueixo els nous que han portat últimament.

Noto com si li faltès "aire" a en Conan.

D'altra banda, sempre em molesta veure que han retocat el diàleg quan fan un remake o així. No costa res mirar el capítol original i calcar les frases, sobretot si l'escene és pràcticament igual. Al final la feina del traductor no és ser 100% acurat si no transmetre el missatge el millor possible. I aquí veig que no els ha importat fer un remake com cal!

Avui mirava el capítol de One Piece on li diuen adéu al Merry, i els flashbacks estan més aconseguits (sense ser 100% exactes).

PS: veïent els capítols antics no puc evitar somriure amb aquelles orelles tan grosses de finals dels 90!
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: El Detectiu Conan al X3: Nous capítols ja disponibles en emissió i al web del X3!

dc. 31 maig 2023, 15:25

Realment la comparació fa molt mal.

El doblatge no ha tingut cap consderació en l'antic, segurament ni sabien que era un remake .A més, el classic és d'aquells episodis que em se tot el cast de memria i es podria haver repetit pràcticament tot. Els actors i actirus que si repetien, els protagonsites, es noten amb molta menys intensitat(que no vol dir qeu ho faicn malament) i alguns els nous actors, molt plans. Recordo la Monica Padros en l'original fent de Reiko cridant, super esverada, i la noia que ho ha fet ara és inacapaç d'aixecar el to.

Després ja no parlo la censura hbaitual del Conan actual, on les cares dels cadavers son" suaus" i ja no trobem expression desencaizades o el color negre de la sang.Si hi afegim la insusat OST actual tenim un capitol molt fluix i que no fa gens de justícia a l'oiginal no ho compensa ni sentir Betthoven.
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: El Detectiu Conan al X3: Nous capítols ja disponibles en emissió i al web del X3!

dc. 31 maig 2023, 22:21

Veient aquesta comparativa de doblatges, em sembla com si en Conan ara tingués un to més setciències que als capítols antics, no? L'actriu que va fer d'en Seiji/Narumi als '90 era molt millor, li posava més sentiment. La Ran em segueix sonant igual de bé :)

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants