Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 193
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Kuroko i el bàsquet en català a l'X3 (2024)

dt. 16 abr. 2024, 17:47

S'acaba d'anunciar que, aquest pròxim divendres 26 d'abril, l'SX3 estrenarà la sèrie "Kuroko i el bàsquet"!

Jo no la coneixia, què us sembla?
Imatge
Camel3XL l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 16 abr. 2024, 18:31, en total s’ha editat 1 vegada.
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 190
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Kukoro i el bàsquet en català a l'X3 (2024)

dt. 16 abr. 2024, 17:58

Jajaja petita dislèxia, és "Kuroko". Jo sí que la conec. Vaig llegir el manga i també vaig veure l'anime en el seu moment (ja té uns anyets). Està prou bé i m'alegro que segueixin apostant per doblar anime. La única queixa és que no fan més que emetre sèries tallades pel mateix patró.... o shonens clàssics interminables o spokons... Va, sisplau, porteu alguna cosa una mica diferent, collons..! Algú ho deia abans no sé on i jo també ho subscric: veure si s'animen amb Pretty Cure.
De totes maneres, no deixa de ser bona notícia. :)
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 193
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Kukoro i el bàsquet en català a l'X3 (2024)

dt. 16 abr. 2024, 18:32

seiyuubcn ha escrit:
Jajaja petita dislèxia, és "Kuroko". Jo sí que la conec. Vaig llegir el manga i també vaig veure l'anime en el seu moment (ja té uns anyets). Està prou bé i m'alegro que segueixin apostant per doblar anime. La única queixa és que no fan més que emetre sèries tallades pel mateix patró.... o shonens clàssics interminables o spokons... Va, sisplau, porteu alguna cosa una mica diferent, collons..! Algú ho deia abans no sé on i jo també ho subscric: veure si s'animen amb Pretty Cure.
De totes maneres, no deixa de ser bona notícia. :)

xD, merci per l'avís.

Tens raò (i no em queixo, perquè m'agraden), haurien de variar una mica de temàtica. No deu faltar gaire perquè estrenin Yona, que és Shöjo
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 190
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Kuroko i el bàsquet en català a l'X3 (2024)

dt. 16 abr. 2024, 20:11

Per mi Kuroko és una mica Haikyu 2.0. O més aviat, seria al revés, ja que Kuroko és més antiga. Sigui com sigui, és una sèrie bastant guai si t'agraden els spokons.
A mi, és que últimament les sèries que són partits, partits i més partits acaben cansant-me... i ja sé que els spokons solen ser així per regla general; per això no acaba de ser el meu gènere... Un spokon antic que és excepció a tot això que comento és Shoot (Aoki densetsu shoot), un anime de futbol que es va emetre doblat en castellà fa 25 o més anys i que va passar molt desapercebut. Per mi, era genial, ja que combinava temàtica esportiva, però sense deixar de banda el romanç, els moments més en plan slice of life (costumistes), etc.
Però, en conclusió, Kuroko, en aquest cas, s'alinearia bastant amb Haikyu. Són sèries que es basen en tot un reguitzell de partits, alternats amb algun capítol molt esporàdic en què no juguen, i moments humorístics etc.
Kuroko va viure el seu moment de hype (utilitzant termes actuals xD) fa ja bastants anys, i també fa cinc o sis anys, va tornar a reviscolar una mica l'interès del públic, que va demanar la publicació del manga en castellà a Ivrea, però al final es veu que no va acabar venent gaire bé.
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 193
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Kuroko i el bàsquet en català a l'X3 (2024)

dt. 16 abr. 2024, 22:08

seiyuubcn ha escrit:
Per mi Kuroko és una mica Haikyu 2.0. O més aviat, seria al revés, ja que Kuroko és més antiga. Sigui com sigui, és una sèrie bastant guai si t'agraden els spokons.
A mi, és que últimament les sèries que són partits, partits i més partits acaben cansant-me... i ja sé que els spokons solen ser així per regla general; per això no acaba de ser el meu gènere... Un spokon antic que és excepció a tot això que comento és Shoot (Aoki densetsu shoot), un anime de futbol que es va emetre doblat en castellà fa 25 o més anys i que va passar molt desapercebut. Per mi, era genial, ja que combinava temàtica esportiva, però sense deixar de banda el romanç, els moments més en plan slice of life (costumistes), etc.
Però, en conclusió, Kuroko, en aquest cas, s'alinearia bastant amb Haikyu. Són sèries que es basen en tot un reguitzell de partits, alternats amb algun capítol molt esporàdic en què no juguen, i moments humorístics etc.
Kuroko va viure el seu moment de hype (utilitzant termes actuals xD) fa ja bastants anys, i també fa cinc o sis anys, va tornar a reviscolar una mica l'interès del públic, que va demanar la publicació del manga en castellà a Ivrea, però al final es veu que no va acabar venent gaire bé.


Home, Kuroko és 2012-2015 i Haikyu 2014-2020. Sí que és més antic, però tampoc tant.
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Sepia28
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 25
Membre des de: ds. 30 des. 2023, 21:08

Re: Kuroko i el bàsquet en català a l'X3 (2024)

dc. 17 abr. 2024, 12:11

Doncs trobo que es una molt bona proposta. N'he sentit a parlar, no l'he vist i en tinc ganes. A més, veient l'exit que tenen les series d'esports segur que triumfara. El que com diuen adalt s'hauria de diversificar una mica els temes dels animes i portar algo diferent.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 190
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Kuroko i el bàsquet en català a l'X3 (2024)

dc. 17 abr. 2024, 14:48

Camel3XL ha escrit:
seiyuubcn ha escrit:
Per mi Kuroko és una mica Haikyu 2.0. O més aviat, seria al revés, ja que Kuroko és més antiga. Sigui com sigui, és una sèrie bastant guai si t'agraden els spokons.
A mi, és que últimament les sèries que són partits, partits i més partits acaben cansant-me... i ja sé que els spokons solen ser així per regla general; per això no acaba de ser el meu gènere... Un spokon antic que és excepció a tot això que comento és Shoot (Aoki densetsu shoot), un anime de futbol que es va emetre doblat en castellà fa 25 o més anys i que va passar molt desapercebut. Per mi, era genial, ja que combinava temàtica esportiva, però sense deixar de banda el romanç, els moments més en plan slice of life (costumistes), etc.
Però, en conclusió, Kuroko, en aquest cas, s'alinearia bastant amb Haikyu. Són sèries que es basen en tot un reguitzell de partits, alternats amb algun capítol molt esporàdic en què no juguen, i moments humorístics etc.
Kuroko va viure el seu moment de hype (utilitzant termes actuals xD) fa ja bastants anys, i també fa cinc o sis anys, va tornar a reviscolar una mica l'interès del públic, que va demanar la publicació del manga en castellà a Ivrea, però al final es veu que no va acabar venent gaire bé.


Home, Kuroko és 2012-2015 i Haikyu 2014-2020. Sí que és més antic, però tampoc tant.


Ostres, no tenia present que fossin tan contemporànies les dues series XD Com que Kuroko la vaig veure fa tantissim temps, pensava que les separaven més anys. Veurem què tal. Segur que tindrà un bon doblatge, però em fa bastanta mandra tornar-la a veure, primer perquè ja l'he vist, i segon, per la seva similitud amb Haikyu. Igualment, segur que l'acabaré veient per donar suport i també perquè m'agrada veure tot el que doblen en català.
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Kuroko i el bàsquet en català a l'X3 (2024)

dc. 17 abr. 2024, 16:48

He de dir que em fa una mica de mandreta veure una altra sèrie d'esports ^^u Els capítols que són només partits (i trossos, perquè un partit del que sigui el poden estirar durant tres o quatre episodis) m'avorreixen bastant; només m'agrada la part dels animes d'esports quan no juguen i se centren més en les relacions personals.

Sigui com sigui, una altra sèrie doblada al català sempre es una bona notícia. Em sorprèn que ho anunciïn amb tan poca antelació, per això.
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 122
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Kuroko i el bàsquet en català a l'X3 (2024)

dj. 18 abr. 2024, 17:29

pinya ha escrit:
He de dir que em fa una mica de mandreta veure una altra sèrie d'esports ^^u Els capítols que són només partits (i trossos, perquè un partit del que sigui el poden estirar durant tres o quatre episodis) m'avorreixen bastant; només m'agrada la part dels animes d'esports quan no juguen i se centren més en les relacions personals.

Sigui com sigui, una altra sèrie doblada al català sempre es una bona notícia. Em sorprèn que ho anunciïn amb tan poca antelació, per això.


Jo estic pensant igual, per fi un anime exclusiu en català (que no han enstrenat en espanya), pero un altre d'esports... En fi, millor algo que res. Ara que ho penso, no es de Arait ni de Selecta oi? Será el primer en que TV3 va pel seu compte com voliem?
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 193
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Kuroko i el bàsquet en català a l'X3 (2024)

dj. 18 abr. 2024, 22:42

Ender11 ha escrit:
pinya ha escrit:
He de dir que em fa una mica de mandreta veure una altra sèrie d'esports ^^u Els capítols que són només partits (i trossos, perquè un partit del que sigui el poden estirar durant tres o quatre episodis) m'avorreixen bastant; només m'agrada la part dels animes d'esports quan no juguen i se centren més en les relacions personals.

Sigui com sigui, una altra sèrie doblada al català sempre es una bona notícia. Em sorprèn que ho anunciïn amb tan poca antelació, per això.


Jo estic pensant igual, per fi un anime exclusiu en català (que no han enstrenat en espanya), pero un altre d'esports... En fi, millor algo que res. Ara que ho penso, no es de Arait ni de Selecta oi? Será el primer en que TV3 va pel seu compte com voliem?


De fet, TV3 ja va negociar One Piece directament amb Toei i, a més. Kuroko és propietat d'Arait, que és a qui li han llicenciat, com pots veure en la foto del contracte que t'adjunto!

Imatge
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 193
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Kuroko i el bàsquet en català a l'X3 (2024)

ds. 20 abr. 2024, 18:46

Aquí teniu la programació de "Kuroko i el bàsquet" a partir del divendres 26!

Imatge
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1111
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Kuroko i el bàsquet en català a l'X3 (2024)

dl. 22 abr. 2024, 17:49

a mi em sembla que tant kuroko com yona, han sigut llicenciades degut a que tv3 es va interessar en la seva emissio, imagino que les distribuidores deuen tenir com un petit cataleg de productes que no son seus, pero si que son al seu abast, i si tenen asegurada la venta a un canal de tv, doncs ja tenen força recuperada la inversio economica.

sobre que kuroko ja te un anyets, doncs igual que en el seu dia slam dunk es va estrenar amb força distancia en l'emissio japonesa (i casualment tambe es va estrenar abans en catala que en castella) o altres com yu yu, fushigi o mazinger, la corpo no va sempre a la ultima.
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 193
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Kuroko i el bàsquet en català a l'X3 (2024)

dl. 22 abr. 2024, 21:39

taketokun ha escrit:
a mi em sembla que tant kuroko com yona, han sigut llicenciades degut a que tv3 es va interessar en la seva emissio, imagino que les distribuidores deuen tenir com un petit cataleg de productes que no son seus, pero si que son al seu abast, i si tenen asegurada la venta a un canal de tv, doncs ja tenen força recuperada la inversio economica.

sobre que kuroko ja te un anyets, doncs igual que en el seu dia slam dunk es va estrenar amb força distancia en l'emissio japonesa (i casualment tambe es va estrenar abans en catala que en castella) o altres com yu yu, fushigi o mazinger, la corpo no va sempre a la ultima.


Kuroko és d'Arait (que no sabem ara mateix ben bé quin catàleg té), i Yona de Selecta.
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1111
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Kuroko i el bàsquet en català a l'X3 (2024)

dt. 23 abr. 2024, 10:18

si, si, ja ho se, pero quan feia que arait no llicenciaba una serie nova? i de pas a aprofitat per posar-la en vos a pluto (a mes que a netflix ja hi era, pero no se si com llicencia local o com llicencia mundial)
i quan feia que selecta no llicenciaba un shojo que no fos un classic ja emes o una continuacio ?

per aixo dic que son moviments que potser, sense el sx3, les llicenciataries tampoc haguessin fet el pas (sobretot arait)
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 193
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Kuroko i el bàsquet en català a l'X3 (2024)

dt. 23 abr. 2024, 20:44

taketokun ha escrit:
si, si, ja ho se, pero quan feia que arait no llicenciaba una serie nova? i de pas a aprofitat per posar-la en vos a pluto (a mes que a netflix ja hi era, pero no se si com llicencia local o com llicencia mundial)
i quan feia que selecta no llicenciaba un shojo que no fos un classic ja emes o una continuacio ?

per aixo dic que son moviments que potser, sense el sx3, les llicenciataries tampoc haguessin fet el pas (sobretot arait)


Home, arait ha contribuït molt al nou sx3. Tot i que portaven un parell d'anys sense web ni comunicats de cara al públic, són els propietaris de Conan (l'SX3 té llicenciats 250 episodis), i les dues Inazuma (noves a l'SX3)
Canal de discord Anime SX3
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants