Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 192
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Kuroko i el bàsquet en català a l'X3 (2024)

dv. 26 abr. 2024, 16:53

Ohhhh quin doblatge més guai que han fet!!!! (Acabo de veure el 1r capi). Està de conya!!! M'han motivat per tornar-la a veure!! :) Felicitats a tots els involucrats en la tasca de traducció i doblatge per la bona feina!!!
 
Avatar de l’usuari
OsoThevenin1714
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 27 gen. 2023, 11:15

Re: Kuroko i el bàsquet en català a l'X3 (2024)

dj. 02 maig 2024, 10:24

Jo me l'he vist sencera amb tres dies. Com comentava un company al fil, em recorda molt a Haikyu a mi també, encara que tinc més predilecció per Haikyu. M'agrada més com tracten els nanos de la banqueta que almenys tenen una mica més de protagonisme a diferència de Koruko
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 123
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Kuroko i el bàsquet en català a l'X3 (2024)

ds. 04 maig 2024, 14:18

Si Arait esta viva em pregunto si a la llarga podrien portar series que una vegada van anunciar durant anys, aquestes son:

- Aria the Scarlet Ammo AA
- Valkyrie Drive: Mermaid
- AntiMagic Academy - The 35th Test Platoon
- Pretty Rhythm Aurora dream (segona saga)
- Bakegyamon
- Seto no Hanayome

Bakegyamon i Seto no Hanayome les van llicènciar a l'any 2009, així que es probable que ja no les tinguin, Valkyrie Drive: Mermaid ho podria descartar perqué es Ecchi/Yuri a menys que emetin a ultimes hores, si la segona temporada temporada de Guadians de la nit no es va emetre a l'SX3 perque el lloc en que estaven no era politicament correcte, aquest anime encara menys. Pretty Rhythm Aurora Dream es el més recent que van llicenciar (2017) i es un Shoujo, es una barreja entra esport (patinatge sobre gel) y fantasia, pero te moltes sages i la que han llicenciat te 4 temporades. No ho se, ho veig mol magre aquestes llicencies.

Una pregunta, l'anime del Kuroko quan es va llicenciar? Perque no tinc noticies sobre aixó...

Y sobre l'anime, si, m'agrada molt i amb un doblatge explendit.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants