Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

Us agradaria que l'anime de naruto, arrives a emitirse en català?

Si
102 (85%)
No
18 (15%)
 
Vots totals: 120
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 204
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Naruto en Català?

dl. 06 maig 2024, 18:46

DoraKram ha escrit:
Una pregunta: sabeu si els episodis del 53 al 104 (que s'han emès al SX3) estan disponibles per veure a AnimeBox?

He llegit per algun lloc que aquests en concret no ho estan i, com que vaig perdre el ritme a l'SX3, m'estava plantejant subscriure'm a AnimeBox per acabar aquesta tanda d'episodis de Naruto. Ara bé, si no estan disponibles, crec que m'ho replantejaré...

Moltes gràcies!


No, aquests encara no estan disponibles a AnimeBox. Si els vols veure, ara mateix, l'única via és la pirata.
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
hugo454
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 23 maig 2024, 23:16

Re: Naruto en Català?

dv. 24 maig 2024, 22:34

Bones!
Just fa uns dies vaig descobrir que estaven fent el doblatge de Naruto al Català! Us prometo que em va costar MOLT de creure, encara recordo fa caso dues DUES dècades que vaig començar a veure aquest anime amb uns amics tornant d'un Saló del Manga, amb el follon que suposava el descobriment del món divX i Fansub (en aquella època era tot nou, per uns marrecs de primers d'ESO), i 20 anys després un somni es fa realitat!

La veritat que al principi m'ha costat molt veure-ho en català, després de veure durant tants anys l'anime en japonès, m'ha costat una mica, però ara mateix ja m'he acostumat i és meravellós. (sense entrar a valorar si la feina feta està millor o pitjor feta)

Se sap si continuaran amb Shippuden?

El que no entenc és la lògica de Selecta de llançar tots els Blu-ray en físic i després començar el doblatge en català, ja podrien haver-ho fet alhora...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants