Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 98
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: One Piece! [Anime en Català] (Spoilers)

dv. 06 set. 2024, 20:07

Gairebé he plorat en veure la notícia... Començava a pensar que potser sí que només varen renovar la llicència 3 anys per reemetre vells episodis, però m'alegro que finalment hagin fet el més lògic. Caldrà agrair-ho pel canal d'atenció a l'audiència i, sobretot, donar-hi suport un cop l'estrenin (em fot ràbia que mai no donin ni una data aproximada en el primer anunci).

A la nota de premsa, per cert, parlen de sagues en plural. Amb sort en aquesta nova primera tongada arribarem a Dressrosa i tot. Tant de bo tinguem una posada al dia com va passar amb el Conan. Però és una fantàstica notícia que TV3 hagi aconseguit "desblocar" aquest anime. A partir d'aquí, tot hauria d'anar rodat.

Serperucaz
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 07 set. 2024, 00:06
Contacta:

ds. 07 set. 2024, 00:14

Ja era hora de que arribes nou contingut en català de la serie.

stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 747
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

ds. 07 set. 2024, 17:36

Ostres quina bona notícia ja era hora del que tornéssim a comprar capítols de onepiece a veure fins on arriben.
Imatge

thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 361
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

dv. 13 set. 2024, 16:44

TV3 - Premi Nobel de la Pau 2024

fugohan
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: ds. 31 ago. 2024, 01:53

ds. 14 set. 2024, 18:29

Cuan arriben el nous capitols ?

JuankA
Usuari
Usuari
Entrades: 23
Membre des de: dg. 17 abr. 2016, 19:06

dg. 15 set. 2024, 19:32

ni idea! no es sap res encara amic meu.... a veure si no es demoren gaire.... les pelis tambe tindiren que doblar

orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 283
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

dg. 15 set. 2024, 20:15

En Marc Zanni ja va dir l'altre dia a la Nit Friki, que encara no tenen data, ni tan sols s'han posat a doblar-ho, ni tenen estudi assignat.
Imatge

thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 361
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

dg. 15 set. 2024, 23:40

Un cop els comencin a doblar tardaran un any mínim a emetrel's, i si encara no tenen estudi...

Jo aposto pel 2 de març del 2026 per celebrar tot just els 20 anys de l'arribada de One Piece al 3XL:

https://www.ccma.cat/tv3/El-3XLnet-estr ... 200974981/

Imatge

PS: em fa gràcia que el que va escriure l'article al 2006 digués algo com "un manga del mateix nom que va ser rècord de vendes al Japó i que actualment encara es continua editant"
...
"encara es continua editant"
... jo el 2026...
:hentai: :hentai: :hentai: :hentai: :hentai: :hentai:

rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 193
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

dl. 16 set. 2024, 02:09

Lo lògic és que com a mínim fins després de l'estiu del 2025 no s'emetin els nous capítols de One Piece ni Bola de Drac Super, el problema és que l'SX3 va presentar les dues sèries com a novetats d'aquesta temporada de la televisió, és a dir, que les dues sèries s'haurien d'emetre entre l'Octubre del 2024 i el Juny del 2025, i és molt poc temps per fer aquests dos doblatges alhora.

orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 283
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

ds. 21 set. 2024, 23:05

Se suposa que ho van fer perquè ningú els reventés la primícia.
Espero que no facin un nyap, volgent doblar-ho tot a l'hora
Imatge

PujaalemuleShinji
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 22 set. 2024, 08:18

dg. 22 set. 2024, 08:47

rexelperro ha escrit:
Lo lògic és que com a mínim fins després de l'estiu del 2025 no s'emetin els nous capítols de One Piece ni Bola de Drac Super, el problema és que l'SX3 va presentar les dues sèries com a novetats d'aquesta temporada de la televisió, és a dir, que les dues sèries s'haurien d'emetre entre l'Octubre del 2024 i el Juny del 2025, i és molt poc temps per fer aquests dos doblatges alhora.

Si... i Super encara que és finit (o si més no, fins que no reprenguin al Japò), però veurem amb One Piece fins on arriben.

Sigui com sigui, haurem de confiar i gaudir :-)

Les noves pelis que va doblar Selecta (Fussió, Atac del drac, etc), no heu llegit res de que les vagin a passar per SX3 oi?

Gràcies!

marc_10
Usuari
Usuari
Entrades: 24
Membre des de: dg. 21 feb. 2016, 12:34

dg. 06 oct. 2024, 13:22

Jo nomes espero que no vulguin emitir les dues series a la vegada ja que això supondria un gran problema, ja que seria massa feina per a el dobladors per que em de tenir en compe que aixo s'ha de fer amb calma sino despres surten les coses malament , us deico un link a un podcast que es diu la nit friki que parla amb doblador que han fet animes en català i en aquest en concret i surt el Marc Zanni ( la veu del goku ) https://www.youtube.com/watch?v=czAaTURcamk y a partir del minut 28 parlen de lo que jo us deia al principi pero ben explicat

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants