Moderadors: Maki, Steve Maister
pinya ha escrit:A mi, utilitzant la web al mòbil, no em permet enviar a través d'un Chromecast el contingut a la TV per la sèrie de Sakura: Les cartes transparent, però sí que funciona amb la resta del contingut... Això fa dies, i no tinc ni idea de per què.
Camel3XL ha escrit:pinya ha escrit:A mi, utilitzant la web al mòbil, no em permet enviar a través d'un Chromecast el contingut a la TV per la sèrie de Sakura: Les cartes transparent, però sí que funciona amb la resta del contingut... Això fa dies, i no tinc ni idea de per què.
I no ho pots fer directament amb l'app d'smart TV?
pinya ha escrit:Camel3XL ha escrit:pinya ha escrit:A mi, utilitzant la web al mòbil, no em permet enviar a través d'un Chromecast el contingut a la TV per la sèrie de Sakura: Les cartes transparent, però sí que funciona amb la resta del contingut... Això fa dies, i no tinc ni idea de per què.
Tinc un mòbil vell i no tinc memòria per instal·lar més aplicacions
De totes maneres sembla que ho han arreglat, ara els capítols estan a la web de 3Cat (en comptes del web del SX3) i des d'allà sí que van. Deu ser alguna configuració estranya que han fet amb la sèrie nova de Sakura, perquè mai he tingut problemes amb cap altre contingut del 3 a la carta (ni del SX3 ni de TV3).
Camel3XL ha escrit:pinya ha escrit:Camel3XL ha escrit:
De totes maneres sembla que ho han arreglat, ara els capítols estan a la web de 3Cat (en comptes del web del SX3) i des d'allà sí que van. Deu ser alguna configuració estranya que han fet amb la sèrie nova de Sakura, perquè mai he tingut problemes amb cap altre contingut del 3 a la carta (ni del SX3 ni de TV3).
Em refereixo a l'app d'Smart TV, no necessites cap mòbil.
pinya ha escrit:Camel3XL ha escrit:pinya ha escrit:
Em refereixo a l'app d'Smart TV, no necessites cap mòbil.
També tinc una tele vella
Crec que el que necessito és no ser pobra