Gaire be començant a veure el Naruto doblat al català, i tinc sentiments barrejats.
Per una banda, mes que genial poder gaudir d'aquest mític anime en català, tal com solia veure tot l'anime quan era nen. Això de poder veure algo sense tenir que anar llegint mola.
Per altra banda, se que això es només un tema de costums, però encara se m'em fa extrany escoltar al Naruto amb veu d'home, tot i que es el més logic. De sempre ho imaginaba amb una veu mes semblant a la d'en Goku o el Son Gohan quan eran nens. Especialment la veu d'en Son Gohan a la primera meitat de la etapa Buu en sembla que queda perfecte. Escoltar al Naruto amb la veu d'en Hanataro d'en Bleach se'm fa realment extrany, tot i que l'actor ho fa molt bé i segurament es el tó que millor l'escau.
Esperava mes veus conegudes i em va sorprendre que moltes son noves o que no havia escoltat abanç en altres animes. Suposo que l'anime en català ni té molta nostalgia i amb tant de temps amb tot tan parat es logic pensar en tot alló tal i com era als 90 o principis dels 2000s, no se.
En tot cas, està tot molt ben fet, i m'està agradant molt tenir la oportunitat de veure-ho en català. Tant de bó aixó sigui nomes el principi d'una nova etapa gloriosa de l'anime en català tal com als bons tempts