Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

Odolwa
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 35
Membre des de: dv. 21 maig 2021, 14:55

Re: Dragon Ball Super

dg. 15 oct. 2023, 14:32

El trailer era fluix. Ara, la sèrie jo no la he vista encara.

Ja veurem què en surt. Si la conversió en nens és una cosa puntual (té pinta de minisèrie en tot cas), i la part de construcció de món amb el regne dels dimonis i els Kaio Shins és interessant, encara pot sortir alguna cosa amb cara i ulls. Suposo que pel retorn de Super deuen esperar a que hi hagi més sagues que les de Moro i Granola, que se les ventilarien en poc temps i a sobre amb farciment. Per mi, que triguin i facin una bona minisèrie adaptant-ho amb bona qualitat, en comptes del que van fer amb l'anime de 2015.

L'aventura i l'humor sempre han format part de Bola de Drac. Ja arribarem a les batalles, els crits, la sang i el fetge quan toqui.

Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 666
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

dl. 14 oct. 2024, 21:56

Ja he vist el primer episodi, mare meva quina animació tant debò sigui la mateixa quan continüin Super amb les sagues de Granola i Moro, crec que els nous antagonistes i la trama es molt del Bola de Drac original i aixó bastant correcte pero com sempre ha d'haber un error que trenca el canon.
Este es el camino

Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2061
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

dc. 16 oct. 2024, 14:45

A nivell d'animació em sembla brutal, a més, es parla poc que s'han recuperat els afectes de so originals (no com SUPER) i això per mi li dona un plus més interessant que ja de per si super(qualitat visual i sonora).La trama veurem com evoluciona, tot i que ja han ficat la pota greument amb contradiccions made in Toriyama.Això si, confio que sigui una història curta, més que res perque dubto que el fet que siguin nens limit gaire el poder.

proslambanomenos
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dt. 02 abr. 2013, 23:26

dv. 18 oct. 2024, 19:14

No hi ha cap informació oficial sobre el doblatge de Daima? Ni que sigui en castellà.

Que és el que s'espera que passi? S'encarrega Selecta i serà exclusiu d'animebox?

Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 666
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

dl. 21 oct. 2024, 23:19

proslambanomenos ha escrit:
Que és el que s'espera que passi? S'encarrega Selecta i serà exclusiu d'animebox?

Té la pinta que si, però no sabrem res fins que acabi.
Este es el camino

David981
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dc. 23 oct. 2024, 19:59

dv. 25 oct. 2024, 18:44

Jo crec que si que tindrem la nova serie en català, tardarà un poco pero al final la tindrem al igual que tindrem el doblatge de Super.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants