Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dt. 22 març 2016, 21:50

Encara recordo la sorpresa de tornar a escoltar en Ten Shin amb la veu d'en Joan Pera a Z.

Sé que no té res a veure amb el fil, però estic nostàlgic.
 
Avatar de l’usuari
connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dt. 22 març 2016, 21:56

Sembleu marit i muller xDDDDDDDDDDDDDDDD

Ostres tu quin fart de riure amb aquesta frase.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3021
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dt. 22 març 2016, 21:56

Que cojones? como que vegeku macho, y todo el rollo del zanni con una votacion que por cierto gano vegetto? yo flipo

Por cierto el discurso que le lanza goku a vegeta me a gustado, por fin un avez que ponen entusiasmo al dialogo en todo el kai, y ademas la musica que a sonado es de las unicas que no estaban mal
 
Avatar de l’usuari
Hibari_Kyoya
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 60
Membre des de: ds. 12 març 2011, 12:45

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dt. 22 març 2016, 22:30

A veure que fan amb els dialegs den Vegeku perque a Z eren sublims XD
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dc. 23 març 2016, 10:16

Lo d'en Zanni és una broma, fa votació inclosa i al final fa el que li dona la gana.Una pena, n'estic fart d'ell com a director.

Jo personalment no espero gaire d'en Vegeku. Com sempre he dit aquest personatge hauria de tenir una sola veu, i la interpretació i dialeg que va tenir en Toni Pujós a Z van ser sensacionals. Una manera de riure's d'en Buu magistral.L'actor li va donar una personalitat a en Vegeku unica.Va ser un gran personatge i una excelent interpretació en catalaà, ara serà diferent perque perdrà personalitat amb la doble veu segur.
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dc. 23 març 2016, 14:15

De debò que em sembla una presa de pel per part d'en Marc Zanni aquest doblatge. L'Enric Hernandez em sembla que encara te el xip posat en fer d'Emporio Ivankov a One Piece, i doblar els lladrucs d'en Bee, el gos d'en Bu, em sembla lamentable. Por em fa començar a sentir paraules del tipus xulo, i coses així per part d'en Vegitto (em nego a dir-li Vegeku), i amb doble veu. Només ho podria arreglar fer un doblatge d'en Vegitto a l'estil Gogeta a GT, fotent-se de l'Omega Shenron, i humiliant-lo. Però molt em temo que no serà així.
Esperem que si mai arriben a comprar DBSuper, o doblar les pel·lícules que falten, millori el doblatge, perquè amb aquesta part de Kai, s'hi ha lluït el senyor Zanni, sobretot maltractant el Català, com en cap altre doblatge es maltracta. Paraules com xulo, bitxo raro, etc... no haurien de tenir cabuda en un doblatge en Català.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
connedi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 10 ago. 2005, 18:42

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dc. 23 març 2016, 16:38

Cada cop us queixeu de més tonteríes. No se ni com teniu els collons de criticar lo del gosset, de debo, quan es una tontería. Tot i que em va a agradar moltisim l'actuació d'en Toni com a vegeku (tots aquets que diuen que es neguen a dir-ho espero que mai diguin cor petit també, que em sembla molt mitjor) tenia molta curiositat de sentir en aquesta batalla a en marc i a en joan a veure com ho feien despres de tants anys.

Al meu parer, el vostre nivell d'exigencia esta arribant a limits absurds, sincerament.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dc. 23 març 2016, 17:52

Us fico un fragment d'una entrevista que ha fet ramen para dos (http://ramenparados.com/entrevista-sele ... barcelona/) a Selecta que us pot interessar:
Spoiler: mostra
(aquí parlen de que la Toei dóna llibertat per editar Saint Seiya Soul of Gold com ells vulguin, en DVD y Bluray primordialment.)
Pasa todo lo contrario que con Dragon Ball Súper, la cual Toei decidió explotarla de la forma clásica, esto significa: venden la licencia a la televisión japonesa la cual emite un capítulo semanal, una vez lleven un número de episodios emitidos en Japón comenzarán con las ventas internacionales. De hecho, ya lo están presentando en algunas ferias de todo el mundo. Ahora están intentando colocar la serie en la mejor televisión de francesa, la mejor italiana, la mejor inglesa… en todas las televisiones europeas. La lástima de España es que nosotros sabemos por diferentes medios que ninguna cadena está por la labor, excepto de forma local TV3.


Vamos, que es obvi que tv3 està peladilla de diners menys per Bola de Drac, no?
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3021
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dc. 23 març 2016, 18:06

Coincideixo amb tots vosaltres excepte amb un, en zanni com a director no val res, espero que si doblen mes sagues com super o altres animes, el director sigui un altre.
 
Avatar de l’usuari
Usopp
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 443
Membre des de: dv. 26 feb. 2010, 21:46

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dc. 23 març 2016, 18:11

connedi ha escrit:
Cada cop us queixeu de més tonteríes. No se ni com teniu els collons de criticar lo del gosset, de debo, quan es una tontería. Tot i que em va a agradar moltisim l'actuació d'en Toni com a vegeku (tots aquets que diuen que es neguen a dir-ho espero que mai diguin cor petit també, que em sembla molt mitjor) tenia molta curiositat de sentir en aquesta batalla a en marc i a en joan a veure com ho feien despres de tants anys.

Al meu parer, el vostre nivell d'exigencia esta arribant a limits absurds, sincerament.

Completament d'acord amb tu.

Ni crec que sigui tot meravellós, ni tan horrible com ho pinten alguns.
 
Avatar de l’usuari
Django
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 06:32

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dc. 23 març 2016, 21:49

Ugh.... com portin Dragon Ball Super en lloc de continuar amb sèries inacabades com One Piece, Bleach, etc o en lloc de portar nous animes quemo la TV3 d'alt a baix.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dc. 23 març 2016, 21:57

No ha estat malament sentir en Vegeku amb veu doble, es com l'hauríem sentit fa vint anys si els capítols haguessin vingut del Japó. Al principi estaven poc sincronitzats en Zanni i en Joan Sanz, però al final ho han fet bé. Tot i que amb veu doble qualsevol personatge perd algo d'espontaneïtat ha quedat bé i el to xulesc del personatge s'ha vist. De fet algunes expressions les han repetit i tot. En tot cas res per mi com l'interpretació d'en Toni Pujós

Pobre Antoni Forteza, vint anys després segueix deixant-se la veu fent de Buu
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3021
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dc. 23 març 2016, 23:55

Django ha escrit:
Ugh.... com portin Dragon Ball Super en lloc de continuar amb sèries inacabades com One Piece, Bleach, etc o en lloc de portar nous animes quemo la TV3 d'alt a baix.


.A mi one piece por mi mejor que no lo traigan, prefiero otras series, que acaben det conan y series asi, y bleach desde que esta el oriol haciendo de viejo de bleach, no la soporto, prefiero que la rehagan quitando a ese doblador a que la continuen.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dj. 24 març 2016, 00:36

Com a mínim somiar es gratuït (a veure fins quan...). A mi ja m'encantaria que acabessin Bleach, DC i OP i que també portin HXH o FMAB. Cal tenir en compte que el públic jove és el més difícil d'acontentar per una televisió. Es necessita molt consumisme i la manera de consumir es molt diferent. Si tornessin a emetre algunes d'aquestes series no funcionarien (o no tant com a TVC li interessa) ja que estem parlant d'unes series per un públic molt específic (friki, en el sentit neutre) i els fans volen els nous capítols al moment i tots sabem que el cost del doblatge a Barcelona no està fet per a doblar 200 episodis de cop; el millor exemple d'aixó: Bleach. Llavors la gent acaba recorrent a la pirateria.
I sí, es cert que païssos com França ens peguen mil clatellots amb el tema de l'animació japonesa, però no ho podem comparar ja que la població francesa té molt interioritsat ja el fanatisme otaku (també en sentit neutre) i la cultura japonesa. És el que té viure a Espanya.
Espero que TVC es començi a plantejar d'oferir productes juvenils a sistemes com Netflix, on es junten tots aquests "frikis".
L'únic que possibilitzava un canvi era el canvi de director però pel que veig està tot igual. Aixó sí, recordeu que TV3 sempre fa canvis de programació per Sant Jordi (alguns més lleus i d'altres més amplis), ja portem massa mala ratxa d'anime en català, pitjor ja no pot ser! ^^u
PD: Segons vaig sentir a una entrevista de la JW d'aquest any, Arait ha deixat els drets de One Piece ara que ninguna televisió no els comprava (no només nous episodis sino reemisions).
 
Avatar de l’usuari
Django
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 06:32

Re: Bola de Drac Z Kai Saga Buu: Primicia d'anime en català!

dj. 24 març 2016, 01:55

La manera de consumir es molt diferent també perquè les televisions tampoc ho intenten amb l'anime. Si la gent consumeix anime de plataformes com Netflix, Crunchyroll, etc es també perquè és l'única forma de fer-ho, apart de recurrir a descàrregues d'internet de sèries emeses o distribuides d'abans o el poc anime que s'està editant a Espanya. Segons l'entrevista amb Selecta els animes emesos al canal Canal+ Series Xtra han tingut éxit. Tenir aquest canal surt molt car, s'ha de pagar apart de ja tenir Movistar+, que ja et fan pagar més del que val (és una merda, els meus pares el tenen i és de vergonya la relació qualitat-preu). Si un canal tant exclusiu com aquest té éxit, no se perquè no ho tindría a la televisió en obert. Jo crec que simplement tenim programadors incults que simplement passen del públic juvenil. Quin fàstic em fa tot això.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants