Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
cronos
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 105
Membre des de: dt. 03 juny 2014, 22:34

Re: bola de drac amb subtitols?

dg. 29 juny 2014, 11:11

però en la versió japonesa també estan en format panoràmic?
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: bola de drac amb subtitols?

dg. 29 juny 2014, 12:17

El darrer box que van llançar, 2006, són panoràmiques.
Imatge
 
cronos
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 105
Membre des de: dt. 03 juny 2014, 22:34

Re: bola de drac amb subtitols?

dg. 29 juny 2014, 12:41

pues no ho entenc. com pot ser? tota la serie en 4/3 i totes les pelis en 16/9?
en fin, suposo que será aixi.

gràcies per l'info company!
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: bola de drac amb subtitols?

dg. 29 juny 2014, 13:13

Suposo que les primeres serien a 4:3, però a l'última edició, es van adaptar a tv panoràmiques. I sí, penso el mateix que tu. Si és a 4:3, que la deixin a 4:3.
Imatge
 
cronos
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 105
Membre des de: dt. 03 juny 2014, 22:34

Re: bola de drac amb subtitols?

dg. 29 juny 2014, 18:34

Hola de nou,

Hem vas comentar que havia dos projectes per passar BDZ i GT a Full-HD des de les versions japoneses.

Tens idea de quin es el link al forum? l'estic buscant però no el trobo!

Potser no et vaig entendre bé xD

Gràcies un altre cop!
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: bola de drac amb subtitols?

dg. 29 juny 2014, 19:25

DBZ -> http://forum.animelliure.net/viewtopic.php?f=27&t=18069&hilit=dragon+ball Cancel·lat.
DBGT -> Fil esborrat per moderació. Motiu: L'usuari feia servir àudios sense permís de l'autor.

PD: Això no implica que qualsevol usuari pugui començar a fer-los.
Imatge
 
cronos
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 105
Membre des de: dt. 03 juny 2014, 22:34

Re: bola de drac amb subtitols?

dg. 29 juny 2014, 20:07

OK, gracies per l'info.

Però hi ha versió japonesa en blu-ray de BD, DBZ i GT? Jo només he vist una versió de la Z en retallada (en 16/9) versió americana. Aquest deu tenir una qualitat força bona perquè son quasi 700GB.

L'única cosa que s'hauria de fer es agregar l'audio en català a cada capítol i ja està?

Suposo que hi han versions en anglès o japonès ben ripejades en 1080p, no?

Només caldria demanar permís a l'autor que ha creat els audios en català. O sigui l'albert.

Amb FFmpeg GIT es podria fer fàcilment això (penso jo). Només fiques en una carpeta els vídeos en mkv/h.264/1080p i en l'altra tots els audios en català .

De memòria crec que sería algo així:

ffmpeg -i video.mp4 -i audio.aac -c:v copy -c:a copy salida.mp4

Però s'hauria de crear un bucle perquè fes tots el vídeos. Tot automàtic :profident: :profident: :profident: :profident: :bleh:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: bola de drac amb subtitols?

dg. 29 juny 2014, 20:35

Prova a fer-ho i ho penges al seu fil corresponent a veure què.

Tot i això, el projecte que tenia pensat fer en terminator, si has mirat el fil, eren de la primera versió de BR que van treure. La segona que van treure, a apart de retallar-la, han fet un nyap amb tants filtres que...

Bé, potser hi han usuaris que els hi agrada igualment. :xiulant:
Imatge
 
cronos
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 105
Membre des de: dt. 03 juny 2014, 22:34

Re: bola de drac amb subtitols?

dg. 29 juny 2014, 21:02

pero aquesta primera versió del br quina es? está en format 16/9 igualment, no? així doncs per què es pitjor que l'altra?

tens algún link perque vegi quina versió es?
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: bola de drac amb subtitols?

dg. 29 juny 2014, 22:21

cronos ha escrit:
pero aquesta primera versió del br quina es? está en format 16/9 igualment, no? així doncs per què es pitjor que l'altra?

tens algún link perque vegi quina versió es?

La primera versio en bluray feta per funimation que va ser nomes de 30 i pocs capitols, tot aixo parlant de Z, era en 4:3 i sense passarse amb els filtres i deixant el gra original, tot molt ben fet... amb els colors restaurats i tota la pesca, pero despres per poques vendes (crec) la van cancelar, i fa uns mesos van fer una enquesta las fans americants i van decidir rellançarla pero en 16:9 i TALLADA (tot aixo per culpa dels fans que ho van votar..) i aquesta versio en 16:9 si no vaig mal de comptes sortira tot Z.

Les versions que ha comentat tato de GT era de les RAW de nezumi que estan fetes artificialment (upscales amb molts de filtres per a deixar la imatge sense pixels i a l'hora sense detalls..)

Jo de tu em conformaria amb la versio DVDrip de Albert, que creume que es veu molt millor que els nous blurays americants amb tants de filtres que li han posat...

Fins ara l'unica bona versio en HD es la de Kai, i la primera versio de funimation (34 caps de Z), les altres o son upscales o son els blurays de funimation en 16:9 ^^u
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: bola de drac amb subtitols?

dl. 07 jul. 2014, 23:06

Com diuen "una imagen vale mas que mil palabras"

DVDrip de Albert Wesker:
Imatge

Blurayrip dels bluray de funimation (el rip era de 800 mb o aixi):
Imatge


Em pregunto si els que ho compren saben com es de dolenta la "remasteritzacio" :lol: :lol:

PD: Poseu les captures a mida completa ;)
 
cronos
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 105
Membre des de: dt. 03 juny 2014, 22:34

Re: bola de drac amb subtitols?

dl. 07 jul. 2014, 23:59

tela... vaja retallada. s'han carregat la peli per adaptar-la a les teles noves. era molt millor tal i com deiau.

Tot i així, a la versió de l'Albert Wesker, no us sembla que hauria estat millor eliminar els "grans"? com a la versió del doctor slump de terminator (a mi hem va agradar més la versió sense grans, es veu perfecte i no falten detalls). Sabeu si es possible fer-ho partint dels mp4 que ja estàn penjats? es millor fer-ho des de els dvd's suposo...
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: bola de drac amb subtitols?

ds. 12 jul. 2014, 06:32

cronos ha escrit:
tela... vaja retallada. s'han carregat la peli per adaptar-la a les teles noves. era molt millor tal i com deiau.

Tot i així, a la versió de l'Albert Wesker, no us sembla que hauria estat millor eliminar els "grans"? com a la versió del doctor slump de terminator (a mi hem va agradar més la versió sense grans, es veu perfecte i no falten detalls). Sabeu si es possible fer-ho partint dels mp4 que ja estàn penjats? es millor fer-ho des de els dvd's suposo...


Anem per parts, les captures que he posat son del a serie, res a veure amb les pelis..... aixi que no se que em vols dir amb les pelis.

Sobre aixo del gra, si els "traus" creume que perdra detalls, es part de la imatge. Pero si els volguesis traure ho hauries de fer amb els DVD originals. I saber-ho fer be xD

EDITO:
 
cronos
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 105
Membre des de: dt. 03 juny 2014, 22:34

Re: bola de drac amb subtitols?

dc. 16 jul. 2014, 18:10

Molt bo el video jeje

Sí, volia dir la serie, no la peli, m'he expressat malament :bleh:

Lo del gra, ok, ja suposava que calien els DVD's originals. Lo de que falten detalls si apliques els filtres no sé què dir-te... jo he vist la versió del doctor slump de terminator i realment no trobo a faltar cap mena de detall. Suposo que en el teu cas deus tenir la vista més fina que la meva (o saps millor que jo on mirar :lol: ).
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3021
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: bola de drac amb subtitols?

dc. 16 jul. 2014, 20:39

Ui si, i tant que perd detall, si fas dues captures del original i del filtrat, te adonaras de seguida, de echo yo podria haberle metido menos filtrado, el justo para eliminar los granos y habria quedado mucho mejor, pero el que me paso unos audios lo preferia asi, por eso hice dos versiones, la de grano y la de sin grano, aunque hay que entender que es una serie de los años 80, es normal que el dibujo sea muy plano casi sin fondo (aunque mas plano es el dibujo actual)

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants