Moderadors: Maki, Steve Maister
paperboy ha escrit:Us diré un secret...la meva tieta es qui dobla en Català a Eri Kisaki, l'ex-dona d'en Kogoro Mouri i la mare de la Ran Mouri. Crec que ara mateix es la directora del doblatge de la sèrie.
RudraCNG ha escrit:paperboy ha escrit:Us diré un secret...la meva tieta es qui dobla en Català a Eri Kisaki, l'ex-dona d'en Kogoro Mouri i la mare de la Ran Mouri. Crec que ara mateix es la directora del doblatge de la sèrie.
Ostres! Doncs l'enhorabona, em sembla una actriu de doblatge magnífica. De fet, sempre he volgut saber per què va deixar de fer de la Jodie mentre va seguir fent de l'Eri. Crec que li escau més la veu de la teva tieta (la Jodie d'ara m'encanta en altres papers com ara la Nico Robin, però com a Jodie, tot i que no està malament, no m'acaba de fer del tot el pes).
paperboy ha escrit:Us diré un secret...la meva tieta es qui dobla en Català a Eri Kisaki, l'ex-dona d'en Kogoro Mouri i la mare de la Ran Mouri. Crec que ara mateix es la directora del doblatge de la sèrie.