Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

ds. 07 feb. 2015, 15:48

Això d'enxufat als events de Bola de Drac ha sigut una bona treguda de maniga. Es mes que evident que ell no faria mai de Bu.

Coincideixo amb les opions de part de la gent.Comprar KAI em sembla perdre el temps, de Bola de Drac només haurien de comprar les pelis que queden, res mes. Que segueixin comprant One Piece em sembla de calaix. La serie no esta acabada, té molt d'eixt aquí i es un dels animes i manga més famosos del moment. Aturar-ho aquí em semblaria absurd. També em poso en la pell dels de TV3 que amb els pocs diners que tenen prefereixen inverntir en marques segures d'exit que arriscar-se a comprar material nou. Ja vindran temps millors
 
Avatar de l’usuari
Saggio
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 217
Membre des de: dc. 18 juny 2014, 09:47

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

ds. 07 feb. 2015, 17:12

Noín ha escrit:
Això d'enxufat als events de Bola de Drac ha sigut una bona treguda de maniga. Es mes que evident que ell no faria mai de Bu.


Home, sempre va allà on van en Marc Zanni i en Joan Sanz. :xiulant:

https://www.youtube.com/watch?v=ns6eOW3-Ric

5:40

Si compren la saga Boo Kai és evident que en Carles Lladó doblarà a algun personatge important, m'hi jugo 50 mil·lions de iens.
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

ds. 07 feb. 2015, 20:00

Només per això ja es enxufat?

De totes maneres a la saga de Buu quina veu destacada podria posar? EN Kibishin esta ocupat, en Buu ocupat. Com no li foti veu a algun personatge random de que participi en el torneig d'arts marcial
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

ds. 07 feb. 2015, 23:37

No es que en Carles Lladó estigui enxufat...
El que passa, es que quan es tracta del món del anime en català, els tres més importants són: el Marc Zanni, el Joan Sanz i en Carles Lladó.
Si aixó fossi ser enxufat, també en varies ocasions, en Joan Sanz estaria enxufat per les vegades que ha assistit a alguna cosa sobre One Piece.
PD: Aprofitant el tema de Bola de Drac, com és que el que fica la veu d'en Son Gohan de la Saga Buu (la veu de l'Ivankov de One Piece) no va participar a la Batalla dels Deus?
 
Avatar de l’usuari
Maxen
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 188
Membre des de: dj. 15 abr. 2004, 15:56
Ubicació: Barma

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dg. 08 feb. 2015, 00:10

En la pel-licula de harlock zanni y llado fan las dues veus principals.
Son amics, entenc que millor fe el treball entre amics.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3021
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dg. 08 feb. 2015, 03:12

Cortexian05 ha escrit:
No es que en Carles Lladó estigui enxufat...
El que passa, es que quan es tracta del món del anime en català, els tres més importants són: el Marc Zanni, el Joan Sanz i en Carles Lladó.
Si aixó fossi ser enxufat, també en varies ocasions, en Joan Sanz estaria enxufat per les vegades que ha assistit a alguna cosa sobre One Piece.
PD: Aprofitant el tema de Bola de Drac, com és que el que fica la veu d'en Son Gohan de la Saga Buu (la veu de l'Ivankov de One Piece) no va participar a la Batalla dels Deus?


Discrepo de que carles llado es important, importantes son los dobladores que nos hicieron crecer en la epoca de los 90 en animes como dragon ball, y son los que les tenemos cariño precisamente, de ai proviene todo lo que han echo, libro, talleres de doblaje... etc el carles no pinta nada de nada, ojo, que no digo que sea mal doblador, al contrario, pero me refiero a que en esto de dragon ball y las salidas no pinta mucho.
 
Avatar de l’usuari
Xeic96
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 23:26

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dg. 08 feb. 2015, 11:18

Teniu un punt de vista de la vida molt tancat. Per tu i pels que veu créixer durant els 90 el Carles Lladó no és algú important, però per mi i per als fans de One Piece sí. De la mateixa manera, per mi en Joan Sanz no és una veu especial o de rellevància, però entenc que ha fet pinya amb en Marc Zanni i en Carles Lladó i que per les circumstàncies fins i tot ha sortit a One Piece fent al Saldeath i veus secundàries. A més, no puc negar que pel món del anime en català és algú important, com no podeu negar vosaltres que en Carles Lladó també ho és. Que per a vosaltres no? Doncs com per mi en Joan Sanz, però tant l'un com l'altre sempre encaixaran en qualsevol convenció anime, dir que estan "enxufats" perquè per algú no són persones que els hagin marcat em sembla una falta de respecte cap a ells.
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dg. 08 feb. 2015, 11:31

Això passa quan un creu que té la raó absoluta i que per aquest motiu es poden trepitjar els arguments dels demés. És una cosa bastant habitual en aquest fòrum.

Tothom mereix un respecte. Des dels que volen veure Bola de Drac fins a la sacietat fins als que ja estan farts de reposicions i remakes. Des dels que One Piece els hi sembla una obra d'art fins als que creuen que és un bunyol. Tots teniu dret a pensar a la vostra manera, i res us dóna dret a menysprear l'opinió dels altres.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3021
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dg. 08 feb. 2015, 11:42

Teniu un punt de vista de la vida molt tancat. Per tu i pels que veu créixer durant els 90 el Carles Lladó no és algú important, però per mi i per als fans de One Piece sí.


Macho tu sigues sin leer no? he dicho que no pinta nada en las cosas referentes a dragon ball, no que sea mal doblador ni nada.

Y sobre los 90 no lo critiques mucho, porque tienes 19 años y no has vivido semejante cosa, todos los que hemos vivido los 90, sabemos que los talleres, los salones de manga y todos sitios donde asisten, es por el furor que marcó dragon ball, que como digo vuelvo a repetir que no he dicho que carles llado no sea importante por no ser de los 90, sino porque la tematica de la que hablo no tiene que ver con one piece, como el video que puso saggio, que coño pintaba el luffy despues de salir 20 personajes de db? cuando es una convencion de one piece, veo muy bien que vaya carles, pero en caso de dragon ball poco sentido tiene.

Al resto ni te pienso contestar porque es lo mismo de siempre, no lees lo que he dicho.
 
Avatar de l’usuari
Xeic96
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 54
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 23:26

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dg. 08 feb. 2015, 15:35

terminator ha escrit:
Discrepo de que carles llado es important, importantes son los dobladores que nos hicieron crecer en la epoca de los 90 en animes como dragon ball.


Em referia a aquesta frase. Aquí estàs dient que el Carles Lladó no és important perquè no ha participat en el doblatge de sèries dels 90. No m'agrada penjar etiquetes a la gent, però és que tu ets el típic oldfag que hi ha en tots els fòrums pel qual "lo que he vivido yo en mi infancia es lo mejor, lo único bueno, y el resto es basura". Per començar, i potser m'equivoco, el vídeo que ha penjat en Saggio és un recull de veus feta per un fan. La situació és molt simple: en Marc Zanni, en Carles Lladó i en Joan Sanz van anar al Saló del Manga (diria que en Jaume Mallofré també hi era) i al fan li va fer gràcia que en Carles Lladó (veu d'en LUFFY, personatge més que important en el món del manga/anime) li fes una grabació. Després, a l'hora del muntatge va decidir incloure'l al fer un personatge important i aquí ja ens estem montant les paranoies de que és un "enxufat". A més, tu mateix admets que és un bon actor de doblatge, per tant d'"enxufat" poc, s'ho ha guanyat estar entre els millors.

Pel que fa a la meva edat, sí he crescut amb molts d'aquests animes mítics que dieu. Especialment recordo estar molt enganxat a Yu Yu Hakusho quan era un mocós de 8 anys i veure altres sèries com Ranma, El Detectiu Conan o Orphen. També he crescut veient-ne d'altres més modernes com Bobobo, One Piece o Kochikame. Potser per això sóc capaç de reconèixer que tant darrere de les sèries dels 90 com de les actuals hi ha molta feina i molt ben feta i que no per ser d'una època o d'una altra uns es mereixen més reconeixement que els altres.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3021
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dg. 08 feb. 2015, 16:16

Macho no tienes remedio, te he dicho 30 veces que dije " para mi" mira paso de responderte seriamente total no me leeras bien como siempre.

Aqui termina mi conversacion. :yeah:
 
Avatar de l’usuari
orikaiser
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 281
Membre des de: dj. 17 oct. 2013, 01:17
Ubicació: Tona (Osona sud)
Contacta:

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dt. 10 feb. 2015, 19:34

Si hi ha el Carles Lladó ficat pel mig, dubto que tingui a veure amb Bola de Drac, m'inclino més cap a l'estrena de la pel·lícula Capità Harlock, la qual han participat el Marc Zanni i el Carles Lladó. O potser te a veure amb una nova remesa d'episodis de One Piece que estan doblant i que es poden estrenar aviat a casa nostra.
Imatge
 
NGC_BCN
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 14 juny 2005, 16:13

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dt. 10 feb. 2015, 20:41

como muchos quieren tambien que vuelva one piece, yo quiero que vuelva detectiu conan, porque esta mas estancada que one piece. Antes pensaba que era por lo rconomico y en parte lo es. Porque si la compran para el resto de españa y nadie la quiere, a tv3 no le sale a cuenta comprarla y doblarla, porque comprarla le sale mas caro.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dt. 10 feb. 2015, 21:45

NGC_BCN ha escrit:
como muchos quieren tambien que vuelva one piece, yo quiero que vuelva detectiu conan, porque esta mas estancada que one piece. Antes pensaba que era por lo rconomico y en parte lo es. Porque si la compran para el resto de españa y nadie la quiere, a tv3 no le sale a cuenta comprarla y doblarla, porque comprarla le sale mas caro.

Detectiu Conan ho trobo bastant fotut. Per comnençar els últims capitols que vàren comprar no van tenir gaire audiencia (normal, a l'horari que el ficaven...) i dubto que en comprin més així de repent. Co a mínim (coneixent a TV3) hauriem d'estar com a mínim un any veient repeticions del Detectiu Conan i si dóna diners ja s'interessarant més.
PD: Tot i que aquestes dates ho trobo poc probable, podria ser que fossin les ultimes pel·licules de Bola de Drac que ja les tenien comprades i que Carles Lladó fiques la veu a algun personatge.
No em feu molt cas, més que res per no fer-vos il·lusions, que podria ser que fossi una nova compra (ho dic perquè si fossin nous capitols de One Piece, el Marc ho anunciaria al blog i preguntaria sobre alguns dubtes sobre el doblatge; a més que sempre ens manté al dia del doblatge quan tenen alguna cosa que doblar de One Piece). Recordeu que el 3xl tenia comprades Fairy Tail, Code Geass i també van anunciar que estrenarien en un futur proper (bé, proper mesos avans del seu tancament) que volien llicenciar Soul Eater.
 
Avatar de l’usuari
marcmpujol
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 38
Membre des de: dv. 14 gen. 2011, 11:14

Re: Raons del perquè One Piece està estancat a Espanya

dt. 10 feb. 2015, 21:59

Ep, d'on treus que tinguessin comprades totes aquestes? Jo el que vaig sentir dir als caps del 3xl és que es mirarien aquestes sèries per si més endavant les compraven, però que jo sàpiga no van confirmar haver-les comprat... (Tot i que ja m'agradaria que les fessin...)

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants