Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11

Creieu que One Piece està sobrevalorat?

15 (31%)
No
34 (69%)
 
Vots totals: 49
 
Sanji
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2438
Membre des de: dc. 03 gen. 2007, 14:51
Ubicació: Al Bar de Ciències de la UAB

Re: One Piece està sobrevalorat

dc. 18 juny 2014, 02:38

tigrecill0 ets un crack, feia molt que el fòrum no tenia un humor com el teu.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece està sobrevalorat

dc. 18 juny 2014, 16:54

Ostres però si ha tornat el tigrecill0 altre cop amb els seus aires de grandesa sense entendre tot el que va fer i com va parlar! xD

En fi, deixeu que pensi el què vulgui i ja està. Quan es torni a passar de llest tal com va fer els moderadors ja s'ocuparan d'ell.

EDIT: oh, de fet sembla que l'han tornat a banejar. Enllestit, doncs.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

dc. 18 juny 2014, 17:28

Potser les formes o el to no han estat els més correctes, però hi estic d'acord amb en tigrecill0 respecte a si tens una opinió diferent/contrària a la majoria, ja et fan la creu/et miren malament/etc... i no parlo només d'aquest anime, sinó en general.

Si l'han banejat, pel to o les formes, em sembla correcte. Si és per l'opinió/comentari contrari a la majoria, no ho veig bé.
Espero que hagi estat pel primer cas. ;-)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2288
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

dc. 18 juny 2014, 17:41

tato25 ha escrit:
Si l'han banejat, pel to o les formes, em sembla correcte. Si és per l'opinió/comentari contrari a la majoria, no ho veig bé.
Espero que hagi estat pel primer cas. ;-)

Co-com anem a banejar algú per no opinar com la majoria?? Imatge El dubte ofèn..
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

dc. 18 juny 2014, 17:49

Segur que aquí no es fa, :xiulant: però no seria el primer fòrum/web que és fes. ;-)

PD: Ja tanco la porta al sortir. ^^u
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

dj. 19 juny 2014, 14:27

Per qué encara no hem afegit el slowpoke a la llista de emoticones? I l'Agumon que pega? Imatge

tato, obviament, es per formes, to i per descomptat, els insults.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

dj. 19 juny 2014, 15:26

Jo vull una emoticona de facepalm, tipus

Imatge
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece està sobrevalorat

dj. 19 juny 2014, 15:59

tato25 ha escrit:
Potser les formes o el to no han estat els més correctes, però hi estic d'acord amb en tigrecill0 respecte a si tens una opinió diferent/contrària a la majoria, ja et fan la creu/et miren malament/etc... i no parlo només d'aquest anime, sinó en general.


Nop. No és que et facin la creu ni res. Pensar això és fer simple victimisme per buscar una manera fàcil de treure la raó als altres: "oh, sou molts i jo només un, abuseu de la vostra posició".

A veure, quan et trobes un comentari que no correspon amb les teves idees, segur que voldràs expressar la teva posició respecte aquest comentari, no? Llavors, si vas a un fòrum, on és quasi segur que a molts usuaris els hi agrada One Piece, és a dir que no opinen com tu, no siguis ruc de sorprendre't quan rebis moltes respostes contràries perquè cada usuari ha volgut fer com tu expressant el què pensa del teu comentari.

Aquest fòrum és majoritàriament pro-One Piece, és normal trobar molts comentaris que recolzin la sèrie. Si me'n vaig a un fòrum del Barça i dic que el Barça és un mal equip òbviament em vindrà molta gent a dir-me que no és així pels motius que siguin.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

dj. 19 juny 2014, 19:54

Miles_prower ha escrit:
Nop. No és que et facin la creu ni res. Pensar això és fer simple victimisme per buscar una manera fàcil de treure la raó als altres: "oh, sou molts i jo només un, abuseu de la vostra posició".

És que és així. Que pot semblar/és victimisme? És possible. Mirant els comentaris, molts dels arguments a favor només veuen meravelles i defensaran OP aferrissadament, d'altres que també els hi agrada són més objectius, d'altres es sumen a la corrent-moda/pugen al carro de l'extraordinari anime, i una minoria, no li trobem el què a l'anime.

Miles_prower ha escrit:
A veure, quan et trobes un comentari que no correspon amb les teves idees, segur que voldràs expressar la teva posició respecte aquest comentari, no? Llavors, si vas a un fòrum, on és quasi segur que a molts usuaris els hi agrada One Piece, és a dir que no opinen com tu, no siguis ruc de sorprendre't quan rebis moltes respostes contràries perquè cada usuari ha volgut fer com tu expressant el què pensa del teu comentari.

En sóc molt de Imatge. De fet, dormo en un estable. ¬¬
No calia dir que podria ser ruc si em sorprenen unes respostes contràries a la meva opinió. ;-)
Després ens queixem d'insults i faltes de respecte... :xiulant:

Miles_prower ha escrit:
Aquest fòrum és majoritàriament pro-One Piece, és normal trobar molts comentaris que recolzin la sèrie. Si me'n vaig a un fòrum del Barça i dic que el Barça és un mal equip òbviament em vindrà molta gent a dir-me que no és així pels motius que siguin.

Això és ben cert. Respecte al suposat fòrum del Barça, alguns et faltarien al respecte, t'insultarien i et tractaran de boig, i no et faltaria raó, (sóc merengue :bleh: ). Però tots sabem que no tothom t'ho argumenta, sigui la temàtica que sigui.

I repeteixo, com a mi no m'agrada, doncs sí que està sobrevalorada. I molts direu: "Si no has vist ni 50 episodis. En què et bases per dir això?"
I els hi podria citar el primer comentari que vaig fer en aquest fil:
tato25 ha escrit:
No només OP. Jo li sumo Bleach i Naruto. Tres animes que no em diuen res. Per a mi, un anime m'ha d'enganxar des del primer episodi. I cap dels 3 ho ha fet.


Per tant, si no m'agrada i té massa rebombori, per a mi té un valor que no li pertoca, o dit d'una altra manera, està sobrevalorat. I que quedi clar, que a qui li agradi, em sembla perfecte. No seré jo qui li digui que deixi de veure'l, d'això ja se n'ocupa TVC, per a desgràcia dels seus fans i seguidors.

I si hem de filar prim:

el-xico ha escrit:
"One Piece copia de Bola de Drac"

XD


BigThor23 ha escrit:
Jo només diré que si hi ha dies en que estic desanimat o fins i tot trist, entro a animelliure, llegeixo el títol d'aquest post, ric una estona i després ja em sento millor. ;-)

PD: One piece està sobrevalohahaha :lol:


Maki ha escrit:
I bé, la llegenda del Rei Mico, Viatge a l'oest, en la que es basa Dragon Ball, es anterior a les noveles de Tolkien. Però bé, dir que un alguna cosa es copia d'un altra perque es viatja es una bajenada a la que no se li ha de donar la major importancia.


Miles_prower ha escrit:
Dir que One Piece és una còpia de Bola de Drac perquè és un viatge llarg on hi ha perills i es lluita contra enemics... :front:

Fullmetal Alchemist és una còpia de Bola de Drac.

El Senyor dels Anells és una còpia de Bola de Drac.

Etcètera, etcètera. xD


Mira, un missatge teu. :P

Això, per a mi, es riure's d'una opinió d'un company, sigui aquesta encertada o no, i agradi o no. Com a mínim, han de ser igual de respectable totes les opinions. Però si un moderador la tatxa de "bajanada a la que no se li ha de donar la major importància"... ¬¬

D'altra banda, no tinc res en contra, ni amb tu, Miles, ni amb en Maki, ni amb el-xico ni amb en BigThor23, que quedi clar, ni tampoc conec en tigrecill0 de res.
No obstant, si us han ofès els comentaris d'en tigrecill0, que no us falta raó, ell també s'ha pogut sentir ofès i faltat al respecte per opinions vostres, tot i no haver-hi insult ni to fora de lloc, però sí que les ha pogut considerar com a burla.

És la meva modesta opinió. ;-)

PD: I jo sóc el primer que la cago, i molt.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: One Piece està sobrevalorat

dv. 20 juny 2014, 01:01

El tema tracta de si està sobrevalorat o no, entenc jo de forma general, no a tu en concret. Si fos a tu en concret la resposta seria la mateixa que donaries a la pregunta de si t'agrada o no, perquè tu mateix parles des d'un punt subjectiu.

Per exemple, podríem parlar de si Naruto està sobrevalorat o no. Jo he llegit Naruto i puc dir que en comparació al què em sembla a mi amb la resta de gent, si que està sobrevalorat, però no ho dic perquè no m'agradi a mi, sinó perquè comparant el contingut de l'obra amb les opinions de la gent, entenc que és així. Clar que sempre ens basem en nosaltres per fer la comparació i no deixarà de ser una opinió subjectiva però no podem dir que una cosa està sobrevalorada només perquè no és del nostre gust.

Si a tu no t'enganxa el primer capítol doncs no s'hi pot fer res, però no crec que la teva opinió de sobrevaloració de la sèrie hagués de tenir un valor molt gran, ja que ets tu que decideixes no continuar-la i et bases només en un capítol i no en tot el conjunt dels més de 700.

PD: Espero que s'entengui el que volia dir... :jaja:
Imatge
El One Piece existeix!!
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

dv. 20 juny 2014, 07:09

S'entén, Raylegh. La meva opinió encara que a tu et sembli subjectiva, com dic a la cita del meu primer missatge, si no m'enganxa els primers episodis, no la continuo mirant. I repeteixo, si per mi té un valor 0, està sobrevalorat, encara que tingui milions de seguidors que sí els hi agrada. És que no li trobo el què.
La comparo amb Bola de drac, no Z ni Gt, i guanya Bola de Drac, faig el mateix amb Musculman, Monster, Atac als titans, Hajime no Ippo, Gungrave, Escaflowne, Samurai7, GITS SAC, Rurouni Kenshin, Black Lagoon, Conan, el nen del futur, Mazinger Z... i amb tots hi surt perdent.
Crec que sóc més objectiu del que sembla. I tots aquests animes que acabo de posar tenen una cosa en comú: S'acabava un episodi i en volia més.
He de mirar-me 300 episodis ^^u de OP per a què m'acabi d'agradar?

Amb Naruto em va passar el mateix, amb Bleach, igual, amb Yu Yu Hakusho, també, amb Cinturó Negre, Sailor Moon, Fly..., però espera, que n'hi d'altres que no els hi dono ni la oportunitat, perquè no em diuen res, i potser són bons animes, o no.

I per acabar, que TVC fes/hagi fet/fa l'esforç de doblar anime, no vol dir que siguin del meu gust. Si depengués de mi, més d'un s'hagués quedat al Japó, per molt popular que sigui allà. Per no parlar de DBZ la Batalla dels Déus, però bé, això no toca, ni és fil apropiat.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

dv. 20 juny 2014, 08:48

Es que dir que la obra A és copia de B perque viatgen és una bajanada, estupidesa, ximpleria, o com tu li vulguis dir per indignar-te. Per descomptat, tampoc te'l pots prendre seriosament, perquè el que busca no es raonar, sino increpar, molestar o trolejar.

I no. No totes les opinions son respectables. I menys si no es presenten ni educadament ni raonadament.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Raylegh
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 198
Membre des de: dj. 17 maig 2012, 02:09

Re: One Piece està sobrevalorat

dv. 20 juny 2014, 13:40

Que quedi clar que jo respecto totes les opinions. Només dic que la opinió en base a un sol capítol per mi no té el mateix valor que una opinió que es basa en una sèrie completa.

Que ningú t'obligarà a veure més si no vols, però haig d'entendre que totes les sèries que has vist SEMPRE han tingut el mateix nivell, si més no per no deixar-les de seguir? Absolutament cap ha estat en UN capítol, més baix del que vas trobar el de OP... No ho crec, però segur que no les vas deixar de veure perquè aquell capítol no era el primer.
Raylegh l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 20 juny 2014, 20:17, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
El One Piece existeix!!
 
Avatar de l’usuari
Miles_prower
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 995
Membre des de: dg. 14 gen. 2007, 15:08

Re: One Piece està sobrevalorat

dv. 20 juny 2014, 19:22

tato25 ha escrit:
Miles_prower ha escrit:
Nop. No és que et facin la creu ni res. Pensar això és fer simple victimisme per buscar una manera fàcil de treure la raó als altres: "oh, sou molts i jo només un, abuseu de la vostra posició".

És que és així. Que pot semblar/és victimisme? És possible. Mirant els comentaris, molts dels arguments a favor només veuen meravelles i defensaran OP aferrissadament, d'altres que també els hi agrada són més objectius, d'altres es sumen a la corrent-moda/pugen al carro de l'extraordinari anime, i una minoria, no li trobem el què a l'anime.


Però defensar sense arguments una cosa no és fer la creu al que opina diferent, ho seria per exemple faltar-li al respecte per tenir aquesta opinió diferent, que és el que jo deia.

tato25 ha escrit:
Miles_prower ha escrit:
A veure, quan et trobes un comentari que no correspon amb les teves idees, segur que voldràs expressar la teva posició respecte aquest comentari, no? Llavors, si vas a un fòrum, on és quasi segur que a molts usuaris els hi agrada One Piece, és a dir que no opinen com tu, no siguis ruc de sorprendre't quan rebis moltes respostes contràries perquè cada usuari ha volgut fer com tu expressant el què pensa del teu comentari.

En sóc molt de Imatge. De fet, dormo en un estable. ¬¬
No calia dir que podria ser ruc si em sorprenen unes respostes contràries a la meva opinió. ;-)
Després ens queixem d'insults i faltes de respecte... :xiulant:


No t'ho deia a tu, parlo en un to general. I no ho deia en un to despectiu, sino com a sinònim de persona que no ha pensat les coses abans de fer-les. És com l'exemple del fòrum del Barça, si hi vas i dius que creus que el Madrid és millor òbviament esperar trobar-te gent que opini com tu allà és de rucs. A això em referia.

tato25 ha escrit:
I repeteixo, com a mi no m'agrada, doncs sí que està sobrevalorada. I molts direu: "Si no has vist ni 50 episodis. En què et bases per dir això?"
I els hi podria citar el primer comentari que vaig fer en aquest fil:
tato25 ha escrit:
No només OP. Jo li sumo Bleach i Naruto. Tres animes que no em diuen res. Per a mi, un anime m'ha d'enganxar des del primer episodi. I cap dels 3 ho ha fet.

Per tant, si no m'agrada i té massa rebombori, per a mi té un valor que no li pertoca, o dit d'una altra manera, està sobrevalorat. I que quedi clar, que a qui li agradi, em sembla perfecte. No seré jo qui li digui que deixi de veure'l, d'això ja se n'ocupa TVC, per a desgràcia dels seus fans i seguidors.


Anem per parts. Primer, una sèrie tant gran i llarga com és One Piece no la pots valorar amb una petita dosi d'episodis. Que et cansa el veure que et queden potser quatre-cents episodis per davant? Ho entenc perfectament, però els motius que dones la veritat és que semblen no tenir molt fonament (sembla que afirmes que has vist pocs episodis). I després, el mateix et dic respecte el que comentes de que si no t'enganxa des del principi no t'agrada, és una sèrie massa llarga i amb massa elements a tocar per què en els primers episodis et puguin ensenyar tot el que serà One Piece...

A més que hi ha dos coses que hauries d'entendre: una, que hi ha mil maneres diferents d'estructurar una sèrie, i moltes d'aquestes maneres es basen en començar fluix per anar millorant. Si et bases en aquest principi et perdràs un munt de sèries remarcables com Eureka Seven o Robotics;Notes. I dos, que One Piece al principi no es va plantejar per a que fos tan gran, i això es veu a les primeres sagues. És llògic que no et sembli res molt especial si t'hi quedes al principi, però això, la sèrie ara té una perspectiva molt diferent a la que tenia al principi.

tato25 ha escrit:
I si hem de filar prim:
Miles_prower ha escrit:
Dir que One Piece és una còpia de Bola de Drac perquè és un viatge llarg on hi ha perills i es lluita contra enemics... :front:

Fullmetal Alchemist és una còpia de Bola de Drac.

El Senyor dels Anells és una còpia de Bola de Drac.

Etcètera, etcètera. xD


Mira, un missatge teu. :P

Això, per a mi, es riure's d'una opinió d'un company, sigui aquesta encertada o no, i agradi o no. Com a mínim, han de ser igual de respectable totes les opinions. Però si un moderador la tatxa de "bajanada a la que no se li ha de donar la major importància"... ¬¬

D'altra banda, no tinc res en contra, ni amb tu, Miles, ni amb en Maki, ni amb el-xico ni amb en BigThor23, que quedi clar, ni tampoc conec en tigrecill0 de res.
No obstant, si us han ofès els comentaris d'en tigrecill0, que no us falta raó, ell també s'ha pogut sentir ofès i faltat al respecte per opinions vostres, tot i no haver-hi insult ni to fora de lloc, però sí que les ha pogut considerar com a burla.


Aquí òbviament respondré pel meu comentari, el dels altres ja és cosa seva. xD A veure, en tigrecill0 des del principi ha estat parlant amb un to de superioritat i de sobrat amb el que ens tractava a tothom d'imbècils, si es pensa que després no ens farà gràcia que doni uns arguments tant exageradament pobres, a sobre tractant-los com a la gran veritat que ningú aconseguiria entendre, va llest. I me n'hauré rigut del seu comentari, però se l'he raonat (sí, posar aquells exemples de Fullmetal Alchemist o El Senyor dels Anells és raonar per què crec que el seu és un argument molt pobre).

No obstant, tu per exemple afirmes no ser fan de One Piece i crec que t'estic responent correctament i com a tot usuari respectuós es mereix. Però si algú em ve a tractar d'estúpid que no esperi que no em rigui si diu una bajanada, a sobre magnificada.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: One Piece està sobrevalorat

dv. 20 juny 2014, 23:19

Abans de tot, bona nit a tothom.

Maki ha escrit:
Es que dir que la obra A és copia de B perque viatgen és una bajanada, estupidesa, ximpleria, o com tu li vulguis dir per indignar-te. Per descomptat, tampoc te'l pots prendre seriosament, perquè el que busca no es raonar, sino increpar, molestar o trolejar.

Maki, és la seva opinió. Pot ser fluixa o trobar-la una bajanada, estupidesa, ximpleria... Però si ja d'un principi "tampoc te'l pots prendre seriosament", això que ho diguis tu que ets moderador i en principi has de ser neutral... :xiulant:

Maki ha escrit:
I no. No totes les opinions son respectables. I menys si no es presenten ni educadament ni raonadament.

Correcte, tot i que és un tema delicat, depèn si ens sentim atacats o no:

"Els polítics són uns malparits."
"Els moderadors d'animelliure són uns malparits."
"Els moderadors d'animelliure són uns malparits. :bleh: "

Tres casos diferents i alhora semblants.

I sí, com ja vaig dir:
tato25 ha escrit:
Si l'han banejat, pel to o les formes, em sembla correcte. ;-)


Miles_prower ha escrit:
A veure, en tigrecill0 des del principi ha estat parlant amb un to de superioritat i de sobrat amb el que ens tractava a tothom d'imbècils, si es pensa que després no ens farà gràcia que doni uns arguments tant exageradament pobres, a sobre tractant-los com a la gran veritat que ningú aconseguiria entendre, va llest


Miles_prower, Maki, aquest és el primer missatge d'en tigrecill0:

tigrecill0 ha escrit:
Em sap greu dir-vos aixó als que sou fans de One Piece, però a mi em sembla un pestinyo com una catedral, i mira que li he donat oportunitats, però res, no m'enganxa i vaig tenir la paciència de veure fins a Enies Lobby, pero es que no entenc com hi ha gent que pugui dir que aquest trunyo és millor que Bola de drac. A Japó és cert que One Piece ha superat a Bola de drac en vendes, però estem parlant d'un salt temporal entre les dues series en el qual hi ha hagut un augment de la natalitat a Japó, i aixó es tradueix amb més nens = més fans del producte de moda per a nens. També afegir que la cobertura de les xarxes d'avui dia que tothom té internet no és com abans, que teníes que tirar de revistes i gastar-te els diners al quiosc per a saber més coses de la teva sèrie favorita.

I aixó de que els personatjes lluitin pels seus somnis és només un reflex del que és la societat japonesa, on desde petit t'inculquen que has d'estudiar per a ser el nº 1, i si no ets el nº 1 ja et pots convertir en un hikkomori i marginar-te... XD

A més, tots els personatjes son iguals: van tenir una infantesa trista (com a Naruto), tràgica o els hi va passar alguna cosa que els va posar tristos i que els va inspirar més tard per a fer el que estàn fent.

Prefereixo mil vegades més Yu Yu Hakusho i un milió de vegades més Bola de drac.


Una opinió. Ni superior, ni flame, ni troleo ni res que se li assembli, des del meu punt de vista, és clar. ;-)

I afageixo, "a mi em sembla" i "no entenc", parla en primera persona del singular. L'anime li sembla un trunyo/bunyol i no entén com li pot agradar a molta gent, que és igual a: una opinió personal seva i una pregunta que es fa a ell mateix. Ah, i ha vist més episodis que jo. Jo amb 12 em vaig tenir prou.

Que després ha pujat el to, atacat a usuaris/insultat, d'acord, però pel primer missatge, no. El que passa és que trunyo i pestinyo a ofès als amants de l'anime, però és la seva opinió respecte One Piece. Jo mateix he dit en un comentari que Evangelion era una fumada, per exemple.

I és clar que ens podem fer una opinió amb una petita dosis d'episodis. De fet, com he dit més d'un cop, no és ni serà el primer anime que deixo tirat perquè no m'enganxa. Gairebé tota novetat que surt al Japó, me la descarrego i la visiono. Si m'agrada, la continuo, si no, a per un altre anime. Els dos últims que he deixat tirats:
- Soul & Blade -> basat en un mmorpg Koreà.
- Kill la kill.

I un dels que he estat a punt de fe-ho, Hajime no Ippo Rising, la més fluixa de les tres sagues de boxa.
Com pots veure, no necessito veure'ls sencer per tenir-ne una opinió. Que aquest raonament pot agradar o no, doncs ja depèn de la resta d'usuaris.

Miles_prower ha escrit:
No t'ho deia a tu, parlo en un to general. I no ho deia en un to despectiu, sino com a sinònim de persona que no ha pensat les coses abans de fer-les. És com l'exemple del fòrum del Barça, si hi vas i dius que creus que el Madrid és millor òbviament esperar trobar-te gent que opini com tu allà és de rucs. A això em referia.

Per molt que diguis que parles en to general, "no siguis ruc", és a dir, jo no he de ser ruc, fas referència a mi. Si volies expressar-te en to general, només calia canviar el "no siguis ruc" per "no siguem rucs". Pot ser una ximpleria, però el context canvia segons la persona que facis servir. ;-)

Raylegh ha escrit:
Que quedi clar que jo respecto totes les opinions. Només dic que la opinió en base a un sol capítol per mi no té el mateix valor que una opinió que es basa en una sèrie completa.

Es la teva opinió, tan respectable con les dels altres. Que jo sàpiga OP no està acabada, encara que portin + de 600 episodis emesos.
Si seguim el teu criteri de valors respecte a les opinions de cadascú, la teva respecte OP l'hauríem d'agafar amb pinces, cosa que dels animes que he nombrat, sí que els he vist sencers i un punt important: ESTAN ACABATS. Segons tu, la meva opinió respecte als acabats tindrien més valor que la teva d'One Piece, ja que és un anime que encara s'emet. Doncs jo, personalment crec que no. Cap opinió ha de tenir més valor que una altra, sigui d'un episodi, 50 o 200. Seran punts de vista diferents, iguals o semblants, però no pas uns per sobre d'uns altres.

Raylegh ha escrit:
Que ningú t'obligarà a veure més si no vols, però haig d'entendre que totes les sèries que has vist SEMPRE han tingut el mateix nivell, si més no per no deixar-les de seguir? Absolutament cap ha estat en UN capítol, més baix del que vas trobar el de OP... No ho crec, però segur que no les vas deixar de veure perquè aquell capítol no era el primer.

A tots els animes que he nombrat és clar que hi han episodis de farciment o de nivell inferior, però recorda que, tret de musculman, Mazinger Z, DB i Monster, on són les més llargues, a la resta, te'n pots trobar un o dos, però el primer episodi de tots ells em van cridar l'atenció i en volia més. Dels 12 de One Piece, no hi ha cap que que diguis: "Ostres tu, va, que això s'anima. Si tants seguidors té, ha de ser bo l'anime." Però una cosa que sigui molt popular o del grat de molta gent, no significa que a tu, a mi o a ell, ens agradi.
I et puc posar l'exemple de Bola de Drac Z, que segur que és l'anime per excel·lència, no? Doncs jo en quedo amb Bola de Drac, en Pere amb One Piece, la Maria amb Sailor Moon, l'Albert amb Evangelion... Queda clar que per a cadascú de nosaltres, el nostre anime favorit serà millor que qualsevol altre, i que les comparacions són odioses, i d'aquí ve el tema que tracta el fil, si està sobrevalorat.
I per a mi, i amb això acabo, sí que ho està.

I bé, he volgut comentar més o menys i de la millor manera possible. Si algú s'ha ofès o s'ha sentit atacat, no era la meva intenció. ;-) I ja que hi sóc, per part meva dono per tancat aquest debat. Igualment llegiré els comentaris o repliques que em doneu.

Bon cap de setmana i bona revetlla a tothom. :beguts:
Imatge
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants