Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
jordiarrufat

AYUDA TEMA CARATULAS

dl. 14 jul. 2008, 10:39

PARA SANSHINCHU

ME PUEDES FACILITAR DONDE CONSIGUES LAS CARATULAS PUES ESTOY HACIENDO UN BLOG DE CINE Y ESTAS ME ENCANTAN CON ESTE FORMATO CON LA FRONTAL UN POCO INCLINADA
GRACIAS MI CORREO ES JORDI.ARRUFAT@HOTMAIL.COM
 
viktor104

dc. 16 jul. 2008, 16:34

ostia se que tens moltisim feina...
pero es que el teu treball es impressionan i t'he de fer una pregunta...
Si es la reposta un no ho entendre...

He estat miran tot el teu material.. simplement impressionant..

I he estat miran el que em qeuda per grabar i tot aixo, i la meva pregunta es: faras uns menus per a les pelicules? Son 4 menus...
Tinc 2 dvds grabats ya sense menus, pero de veritat, si fessis uns menus els tornaria a grabar perque simplement m'encanten!

Res i si es un no, doncs quedaran sense menu que ja has fet prou i molt amb tot el que has fet...

:adeu:
 
sajicor

dv. 18 jul. 2008, 18:48

Hola, estic començant a gravar dvd's ja que tinc molt espai ocupat al disc dur. El cas es que faig un dvd de dades per posar els menús, amn els noms tal i com posa a l'arxiu "leeme", amb els capitols a la carpeta "fscommand" i quan es reprodueix el disc tot va bé fins que intento visualitzar qualsevol capitol. Em posa alló de "windows no encuentra ruta....", no se que he fet malament, ja porto 2 dvd's llençats a les escombreries.

Em podeu ajudar? GRACIES.
 
Avatar de l’usuari
sergirt
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 221
Membre des de: dl. 27 ago. 2007, 21:52
Ubicació: Lliça de Munt
Contacta:

dv. 18 jul. 2008, 21:29

en resposta a la teva pregunta, una de dos:
1 Has canviat els noms dels episodis pels que diu al leeme?
2 Si ho has fet, assegurat que tens activada l'opcio de veure les extensions, sino el nom que li has donat es "episodi 123.avi.avi". Per aixo no t'ho reconeix.
espero haberte ajudat.
:adeu: sergirt :adeu:
Imatge Imatge
 
sajicor

dv. 18 jul. 2008, 22:50

sergirt ha escrit:
en resposta a la teva pregunta, una de dos:
1 Has canviat els noms dels episodis pels que diu al leeme?
2 Si ho has fet, assegurat que tens activada l'opcio de veure les extensions, sino el nom que li has donat es "episodi 123.avi.avi". Per aixo no t'ho reconeix.
espero haberte ajudat.
:adeu: sergirt :adeu:


Era la segona opció, moltes gracies, ja deia jo que no podia ser que estiguesin malament els noms. :yeah:
 
Avatar de l’usuari
OTAKU
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 669
Membre des de: dl. 07 maig 2007, 22:15
Ubicació: Eh? Quines preguntes em fas... :$

dg. 27 jul. 2008, 14:51

Aquest material es una meravella. M'he decidit a regalar-li a mon pare tota la serie ja que ell va veure BD de petit i així si te ganes podrà veure BDZ i BDGT amb la excusa de que li ha regalat el seu fill estimat. Faré servir les teves caràtules, i tot el que hi hagi aquí. Pero com que vull que quedi perfecte, tindre moltes preguntes. Com per exemple.... Les caràtules de DB son per la release del Teparta i cia? Llavors hi caben tots o no? Gracies :adeu:
 
viktor104

dg. 27 jul. 2008, 15:09

Si si, es per aquesta release i si, per tant i caben tots.

Saluts! :adeu:
 
Ostia
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 361
Membre des de: dt. 14 feb. 2006, 20:15
Ubicació: Sabadell

dj. 31 jul. 2008, 15:11

Buenas gente.

Me conecto rapidamente para comentaros que aun estoy vivo, pero no tengo tiempo para mucha cosa, comentaros que lo ke e empezado lo acabare y que vendran nuevos trabajos seguro, los MP los intentare responder lo antes posible.

Ya se ke jode que parece ke nunca se acabaran, como los menus de DBZ o lo libritos de DB, pero juro que se acabara.

Un saludo. :adeu:
 
Avatar de l’usuari
sergirt
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 221
Membre des de: dl. 27 ago. 2007, 21:52
Ubicació: Lliça de Munt
Contacta:

dj. 31 jul. 2008, 21:06

con saber que estas vivo me conformo, no es cuestion de ir exigiendo (y menos en plenas vacaciones).
Tomate tu tiempo ostiaque lo estas haciendo muy bien.
gracias de nuevo
:adeu: sergirt :adeu:
Imatge Imatge
 
fernando2

dv. 01 ago. 2008, 19:07

gracias ostia ojala puedas contestar mi mensaje cuidate y gracias por tu trabajo
 
Avatar de l’usuari
braveheartsmj
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 992
Membre des de: dl. 19 des. 2005, 20:17

dv. 08 ago. 2008, 13:50

Sempre es bo tenir noticies teves, Ostia. A veure si tens una estoneta i ens penges el menu del dvd6 de DBZ, que hem sembla vas comentar alguna vegada ja els tenies acabats i ja s'ha finalitzat aquest dvd.
Per lo demes no tinguis preses. Sabem en l'epoca que estem i tothom tenim mes coses a fer.
Un salut :yeah:
Imatge
 
cram14marc

caratules de dragon ball Z

dj. 28 ago. 2008, 00:47

hola, bones, magradarie k algu k fos tan amable de penjar caratules de dbZ k siguin de color roig com les de les pelicules, pero k siguin de 7 caratules am 2 dvds cadascuna, pk ne trobat pero ni tenien 9 caratules i no em serveixen,

estaria molt agrait al k majudes,
per a mes guia li deixo el ordre de capitols per dvd:

caratula 1__________dvd1: 1-21 dvd 2: 22-42
caratula 2__________dvd 3: 43-63 dvd 4: 64-84
caratula 3__________dvd 5: 85-105 dvd 6: 106-126
caratula 4__________dvd 7: 127-147 dvd 8: 148-168
caratula 5__________dvd 9: 169-189 dvd 10: 190-210
caratula 6__________dvd 11: 211-231 dvd 12: 232-252
caratula 7__________dvd 13: 253-273 dvd 14: 274-291


repeteixo, moltes gracies
 
Avatar de l’usuari
viscaensuguru
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 39
Membre des de: dt. 04 set. 2007, 05:18
Ubicació: Palma de Mallorca

dv. 29 ago. 2008, 16:37

bones :profident:

quin programa fas servir per fer els menús :blink: ?¿

gràcies
 
Ostia
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 361
Membre des de: dt. 14 feb. 2006, 20:15
Ubicació: Sabadell

dc. 03 set. 2008, 21:58

Buenas a totom :P

Os comento que ya e hecho el Menu para el DVD 6 de la release que hace nuestro compañero enhermo.

DESCARGAR MENU 6

Tambien podeis encontrarlo en la primera pagina del post o dentro de poco en la pagina del post de la release de enhermo.

viscaensuguru: los menus los hago con el programa swish, es un programa para hacer animaciones en flash, pero con un poco de maña puedas llegar a hacer webs enteras o como en mi caso menus para DVD :D

cram14marc: que quede claro que es con un tono algo bromista ke la gente se altera muy rapido y encima en estas fechas cuando acaba el verano aun mas, como te has fijado la gente cuelga sus trabajos para que los demas se puedan aprobechar de el y utilizarlo gratuitamente, la web se llama animelliure y no pide tu anime y tus caratulas a tu gusto .com ya que no se pueden pedir cosas a la carta. Estaria bien ke utilizaras las caratulas par la release a la que han estado hechas, 18 capitulos por DVD, ya que sino seria muy complicado hacer caratulas al gusto de cada uno, espero que lo entiendas.

Un saludo.
 
Avatar de l’usuari
sergirt
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 221
Membre des de: dl. 27 ago. 2007, 21:52
Ubicació: Lliça de Munt
Contacta:

dc. 03 set. 2008, 22:11

muchas gracias ostia, como siempre tu trabajo es excelente.
:adeu: sergirt :adeu:
pd:braveheartsmj, no et vull donar preses, pero podries dir cuan posaras els subtitols del titols d'aquest dvd? gracies
Imatge Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants