Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

Us agradaria que l'anime de naruto, arrives a emitirse en català?

Si
100 (85%)
No
18 (15%)
 
Vots totals: 118
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Naruto en Català?

dg. 01 gen. 2023, 18:28

Responent a Ender11, jo ara mateix estic tornant a veure Haikyu i no me'n recordava de gairebé res de la sèrie, però ara m'assabento de tot.
El castellà el tinc taaaant donat de si que amb prou feines els hi dono importància, molt poques sèries capten la meva atenció, amb el català em passa tot just el contrari.
Naruto és de les poques que varen captar aquesta atenció i selecta l'ha destrossat, per això mateix no penso veure-la doblada al català, per convicció i per respecte a l'anterior doblatge, de fet si haguessin respectat el doblatge original hauria tingut un debat intern a l'hora d'elegir quina versió escoltar (això si haguessin pres la decisió de doblar-la al català).
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 745
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Naruto en Català?

dt. 03 gen. 2023, 23:40

Això és qüestió de gustos En el meu cas esperó el doblatge català, perquè el castellà de Madrid mai em va agradar la veu que van escollir pel protagonista em semblava que no quadrava era massa greu pel meu gust. Per descomptat podem estar segurs que surti la versió al sx3, ja que els del canal hauria de ser molt idiotes per perdre's una sèrie tant gram com aquesta.
stex3 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 09 gen. 2023, 00:04, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
 
chotinho
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dj. 05 gen. 2023, 16:55

Re: Naruto en Català?

dg. 08 gen. 2023, 18:38

I tant que si, tornaria a veure-la
 
Avatar de l’usuari
expo182
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dg. 08 gen. 2023, 10:55

Re: Naruto en Català?

dg. 08 gen. 2023, 23:53

Doncs a mi sí que em molaria veure Naruto en català! Sempre he pensat que hagués encaixat molt a l'antic 3xl
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Naruto en Català?

dg. 09 abr. 2023, 12:38

Tenint en compte que ja es oficial i que han posat trossos al comte d etwitter de AnimeBox, crec que el doblatge no estará a l'alçada.

Crec que el Naruto será el David Jenner a totes les sèries fins i tot la sèrie clàsica. el registre de l'actor no li escau gens amb l'aspecte de la primera sèrie tenint un overbooking de veus molt joves a Haikyuu en Jenner era l'última veu que s'em passa pel cap.
A part que el nou doblatge que van fer els de Selecta per no tenir que marcar-se un "all-in" es aberrant, ja que hi ha inconsistències a tort i a dret i tradueixen el que volen sense que hi hagi un cens. Tenir com a referencia un doblatge molt criticat per després fer la versió en català no es una bona idea i a més quan el fandom català som molt exigents.
Este es el camino
 
Krhis
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 12 des. 2022, 22:17

Re: Naruto en Català?

dg. 09 abr. 2023, 21:32

Ostres, he tingut un lapsus entre "David Jenner" i "David Janer" i estava flipant. La veritat es que portava molt de temps esperant un doblatge en català de Naruto i tinc ganes de veure que surt.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 187
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Naruto en Català?

dg. 09 abr. 2023, 22:31

Krhis ha escrit:
Ostres, he tingut un lapsus entre "David Jenner" i "David Janer" i estava flipant. La veritat es que portava molt de temps esperant un doblatge en català de Naruto i tinc ganes de veure que surt.


Jo també espero que facin una bona feina. Tant de bo que el Bluepheasant s'equivoqui i el doblatge català no sigui un nyap.
 
Krhis
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 12 des. 2022, 22:17

Re: Naruto en Català?

dg. 09 abr. 2023, 23:42

seiyuubcn ha escrit:
Krhis ha escrit:
Ostres, he tingut un lapsus entre "David Jenner" i "David Janer" i estava flipant. La veritat es que portava molt de temps esperant un doblatge en català de Naruto i tinc ganes de veure que surt.


Jo també espero que facin una bona feina. Tant de bo que el Bluepheasant s'equivoqui i el doblatge català no sigui un nyap.


I si no que ens donin moments com el de “Je m'appelle Sasuke Uchiha” del francesos.
 
Avatar de l’usuari
toniddp
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dj. 30 març 2023, 16:49
Ubicació: Yachi Pirineu

Re: Naruto en Català?

dc. 05 jul. 2023, 17:29

Doncs ja la tindríem :) Anime-Box ens l'ofereix!!!
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Naruto en Català?

dl. 25 set. 2023, 19:58

seiyuubcn ha escrit:
Krhis ha escrit:
Ostres, he tingut un lapsus entre "David Jenner" i "David Janer" i estava flipant. La veritat es que portava molt de temps esperant un doblatge en català de Naruto i tinc ganes de veure que surt.

Jo també espero que facin una bona feina. Tant de bo que el Bluepheasant s'equivoqui i el doblatge català no sigui un nyap.

Doncs no m'he equivocat i no només en reafirmo si no que que de tots els idiomes que parlo parlaré el Basat : De tots els doblatges que he vist de Selecta i fet amb subvenció i actors experimentats es de les merdes més lletges que he vist; em costa de creure que aixó estigui sota el mateix sostre que les pelis de Boku No Hero només que "pel camí a la inversa".
No han tingut prou amb destrossar-la amb el doblatge en castellà no enviant-la amb les seves veus originals de Madrid per potser estalviar-se 4 duros per episodi, sino que tenen una oportunitat d'or per fer el doblatge amb el que podríen haber somiat i la caguen: l'elecció d'actors no escau gairebé a ningú, es nota que han mirat fotos a "Behind the voice actors" tenint videos en V.O. de Naruto a Youtube fins a la sacietat per si vols guanyar temps, casting escollit a voleo.
https://twitter.com/RacoManga/status/17 ... 5732692060

L'equip tècnic d'aquest estudi (SIK) va començar força bé amb Promare o Millenium Actress em costa de creure que hagin baixat tant el nivell fent un dels pesos pesat com Naruto. A qui se li acudeix tenir com a referència el nou doblatge en castellà amb la de merd4 que li ha caigut.
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Naruto en Català?

dt. 26 set. 2023, 11:43

Bluepheasant ha escrit:

L'equip tècnic d'aquest estudi (SIK) va començar força bé amb Promare o Millenium Actress em costa de creure que hagin baixat tant el nivell fent un dels pesos pesat com Naruto. A qui se li acudeix tenir com a referència el nou doblatge en castellà amb la de merd4 que li ha caigut.


es normal que agafin de base el redoblatge de shippuden perque es fa al mateix estudi.

es mes, jo crec que si s'ha doblat naruto al catala sense pasar per tv (la primera serie que aixo pasa) ha sigut tambe per les critiques del doblatge en castella, per que han pensat que si feien un doblatge catala utilitzant per als protes les mateixes veus que bcn que al redoblatge, els seguidors de l'anime en catala diriem que era un gran doblatge i aixi ells podrien vendre que els que es queixen del redoblatge es mes per nostalgia que per una altra cosa.

no se, realment crec que si selecta volia tenir material exclusiu en catala, podria haver anat per les pelis de one piece, pero suposo que han fet numeros, han vist que com a minim els 220 capitols de naruto rebrien 1/2 milio de subvencio, més les possibles vendes en fisic en un futur mes la possible venda a sx3 (que suposo que al sx3 li cobraran els € de la llicencia + € de doblatge) i tindran benefici si o si.

per que aquesta es una altra, quan tv3 compra, per exemple haikyu, li paga X euros a SELECTA per la llicencia temporal, i X euros per traduccio i adaptacio a alguna agencia i X euros per l'estudi de doblatge (tot esta externalitzat). En el cas de naruto, si algun dia la compra sx3, haura de pagar tant la llicencia com despeses de doblatge i traduccio a SELECTA tot i que aquesta ho ha fet amb subvencio publica de la generalitat? es adir, acabariem pagant el doblatge primer per la subvencio amb diners publics i despres per l'emissio a tv3 tambe amb diners publics?

dic aixo perque suposo que quan selecta li ven una serie o peli a alguna tv castellana, li deu cobrar mes diners que a tv3 ja que a tv3 nomes li ven la llicencia i aquesta ho ha de traduir i doblar i en canvi a un canal en castella li ven la llicencia ja preparada per emetre tant doblada com subtitulada, i seria ilogic que paguessin el mateix.
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Naruto en Català?

dj. 28 set. 2023, 14:57

Bufa acabo de veure el vídeo on han doblat la Tsunade amb veu d'home. Com poden passar aquestes coses? Sobretot tenint en compte que és un personatge principal, no pas un que surti en una escena i ja...
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Naruto en Català?

dg. 15 oct. 2023, 23:37

Ja us dic jo que abans de doblar cap sèrie de Selecta es millor que el procediment sigui el mateix que s'ha fet amb Sakura o les pelis de Boku no Hero, ja que si es per a l'SX3 aquestes series es poden acabar doblant a Sonygraf o Sonilab (aquest últim es va fer el de Kimetsu).
Selecta va sempre al mteix lloc i s'ha comprobat que ténen errors que altres estudis no tenen. Això si aquests errors els ha tingut SX3 amb Inazuma Eleven
Este es el camino
 
jon.sanchez
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dc. 25 ago. 2021, 20:43

Re: Naruto en Català?

dl. 16 oct. 2023, 09:02

Bluepheasant ha escrit:
Ja us dic jo que abans de doblar cap sèrie de Selecta es millor que el procediment sigui el mateix que s'ha fet amb Sakura o les pelis de Boku no Hero, ja que si es per a l'SX3 aquestes series es poden acabar doblant a Sonygraf o Sonilab (aquest últim es va fer el de Kimetsu).
Selecta va sempre al mteix lloc i s'ha comprobat que ténen errors que altres estudis no tenen. Això si aquests errors els ha tingut SX3 amb Inazuma Eleven

Haikyuu! es va doblar a Sonygraf i mira les cagades que va tenir. Aquest estudi té bona fama per haver fet sèries com Bola de Drac Z Kai, Bleach o One Piece amb un doblatge força bo. Per això no entenc què va passar amb Haikyuu!
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 972
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

Re: Naruto en Català?

dj. 07 des. 2023, 15:40

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants