Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

Us agradaria que l'anime de naruto, arrives a emitirse en català?

Si
100 (85%)
No
18 (15%)
 
Vots totals: 118
 
noviluni
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 112
Membre des de: dl. 28 ago. 2017, 18:39

Re: Naruto en Català?

ds. 10 des. 2022, 20:56

Tot és possible... Selecta ho acaba d'anunciar...
 
Avatar de l’usuari
Pupas
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dl. 25 gen. 2021, 19:50

Re: Naruto en Català?

dg. 11 des. 2022, 15:42

Això, anava a dir, ahir Selecta va anunciar que Naruto tindrà doblatge Català!, el que no sé si serà emès per TV3 o serà per edicions que selecta vagi traient… suposo que de mica en mica aniran dient coses.
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 744
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Naruto en Català?

dg. 11 des. 2022, 17:39

Si us plau que l'estudi del doblatge sigui escollit per tv3 perquè com sigui Selecta només podem esperar una merda com una casa, ja han destronat per complet el doblatge castellà com per fer el mateix amb el català. A veure si almenys pot tenir la sèrie amb un doblatge decent perquè no hi ha manera que pugui gaudir de la versió castellana amb tant de canvi de veu.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
TKXYMK
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 34
Membre des de: dl. 04 gen. 2021, 19:54

Re: Naruto en Català?

dc. 14 des. 2022, 17:09

Ja sé que no ho llegiran, però... Selecta, moltes gràcies! No sé si s'arribarà a estrenar a TV3 o anirà directament a Amazon, però una notícia boníssima.
 
santillanix
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dj. 19 maig 2022, 15:12

Re: Naruto en Català?

dj. 15 des. 2022, 18:11

Massa "relleno" que doblar XD, si no m'equivoco, ja està confirmat que traduiran al Català veritat?

Jo preferiría que traduisin "Full Metal Alchemist" que es molt millor anime...
 
dennyus_OB
Usuari
Usuari
Entrades: 18
Membre des de: dg. 28 març 2021, 22:29

Re: Naruto en Català?

dj. 15 des. 2022, 18:50

santillanix ha escrit:
Massa "relleno" que doblar XD, si no m'equivoco, ja està confirmat que traduiran al Català veritat?

Jo preferiría que traduisin "Full Metal Alchemist" que es molt millor anime...


FMA no la van a licenciar ni de coña, es un anime de nicho y esta gente va a lo que vende en masa.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Naruto en Català?

dj. 15 des. 2022, 20:24

Es cert que abans que Naruto hagués doblat un altre sèrie, només espero que escullin bones veus per als personatges i que no canviin d'una sèrie a un altre com la destrossa que han fet amb el castellà.
Tot dependrá de l'estudi on vagi; segurament a SIK
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
Unknown Pseudoartist
Usuari
Usuari
Entrades: 12
Membre des de: dc. 09 nov. 2022, 18:02
Ubicació: Unknown Lands
Contacta:

Re: Naruto en Català?

dj. 15 des. 2022, 21:54

Quèeee? Veure noticies sobre doblatge català de Naruto en aquest temps sona taan surrealista... Per un moment em vaig sentir com si hagués fet un viatge al passat, es ben estrany.

Tot i que Selecta no es aquell tipus d'empresa que cau be a la gent i que hi ha moltes coses questionables, i que potser Naruto no es el millor exemple del que es podria començar a doblar avui dia, la veritat es que valoro molt que es prenguin aquest tipus de decisions i que s'aposti una mica mes pel anime en català. Nomes espero, com ja han dit altres, que no s'ho carreguin i facis una feina decent com a minim, perque el contrari quasi que feria mes mal que be.

Però de veritat, en quin moment mes curiom que estem!
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Naruto en Català?

dj. 15 des. 2022, 22:07

Bluepheasant ha escrit:
Es cert que abans que Naruto hagués doblat un altre sèrie, només espero que escullin bones veus per als personatges i que no canviin d'una sèrie a un altre com la destrossa que han fet amb el castellà.
Tot dependrá de l'estudi on vagi; segurament a SIK

Això només es una opinió personal ja us dic jo que m'en alegro y benvinguda sigui en català, pero si haig d'escollir entre Naruto y Shingeki no Kyogin que també la té Selecta...
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
YaguitoFF
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dg. 13 feb. 2022, 19:10

Re: Naruto en Català?

dl. 19 des. 2022, 00:30

Naruto per a mí es LA SÉRIE. Vaig desconectar de l'anime després de Bola de Drac i al 2004 un amic hem va ensenyar Naruto i gràcies a ella he vist moltíssimes més, es la Lost de les noves sèries de avuí en día (tot això segons ho he viscut jo), i sé que te molt de "rellenuto" que jo simplement obvio, com faig amb totes les sèries que ho tenen i au i això la penalitza molt perquè és molt esforç de doblatge per a material que molt poca gent voldrà veure perquè no és interessant, però és que Naruto es juntament amb Bola de Drac i One Piece una de les 3 grans i és increïblement bona com per deixar-la passar.
Salut.
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Naruto en Català?

dt. 27 des. 2022, 15:35

Em sorprèn molt que a aquestes alçades vulguin doblar Naruto i no una altra sèrie més nova. A banda, Naruto no te un fotimer d'episodis? Vaig llegir el manga al seu dia i recordo que tenia quasi el doble de volums que Bola de Drac que ja era una sèrie llarga.

Sigui com sigui, encara que Naruto no seria la meva elecció, qualsevol doblatge en català sempre és motiu de celebració.
 
Avatar de l’usuari
Sinistre.
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 104
Membre des de: dc. 31 oct. 2012, 15:27

Re: Naruto en Català?

dt. 27 des. 2022, 16:34

Jo vaig veure per Twitter quan va sortir la notícia que segueix sent una sèrie súper famosa, tot i ser vella. Estil mestres ensenyant els dibuixos de nens d'ara i molts d'ells encara dibuixen Naruto, One Piece i Bola de Drac...
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Naruto en Català?

dv. 30 des. 2022, 17:26

El que fa selecta amb aquesta sèrie és bàsicament buscar la rendibilitat que no ha aconseguit amb el redoblatge (al castellà) de merda que va començar a fer fa 1 any i mig (havent tret sencera la sèrie clàssica amb el doblatge original de Madrid) i aprofitant-se com a bona sangonera de les subvencions que (ara si) l'hi permetrà sortir de l'atzucac doblant-la al català, cosa que abans no ho feia si no era amb una pel·lícula.
Selecta porta 10 anys basant la seva estratègia a obtenir el màxim de beneficis amb els recursos justos i amb pràctiques enganyoses i amb la premsa especialitzada (Mision Tokyo i Ramen para Dos) llepant-li el cul (el que dirigeix Mision Tokyo és product Manager de Selecta).
Desconfieu amb aquesta distribuïdora si voleu productes ben doblats.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Naruto en Català?

ds. 31 des. 2022, 08:34

Frydivx ha escrit:
El que fa selecta amb aquesta sèrie és bàsicament buscar la rendibilitat que no ha aconseguit amb el redoblatge (al castellà) de merda que va començar a fer fa 1 any i mig (havent tret sencera la sèrie clàssica amb el doblatge original de Madrid) i aprofitant-se com a bona sangonera de les subvencions que (ara si) l'hi permetrà sortir de l'atzucac doblant-la al català, cosa que abans no ho feia si no era amb una pel·lícula.
Selecta porta 10 anys basant la seva estratègia a obtenir el màxim de beneficis amb els recursos justos i amb pràctiques enganyoses i amb la premsa especialitzada (Mision Tokyo i Ramen para Dos) llepant-li el cul (el que dirigeix Mision Tokyo és product Manager de Selecta).
Desconfieu amb aquesta distribuïdora si voleu productes ben doblats.


Pienso lo mismo, necesitaban sacar dinero de algun lado, como en castellano fue un fracaso, necesitaban amortizarlo, y como el doblaje catalan les sale gratis...
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Naruto en Català?

ds. 31 des. 2022, 18:34

terminator ha escrit:
Frydivx ha escrit:
El que fa selecta amb aquesta sèrie és bàsicament buscar la rendibilitat que no ha aconseguit amb el redoblatge (al castellà) de merda que va començar a fer fa 1 any i mig (havent tret sencera la sèrie clàssica amb el doblatge original de Madrid) i aprofitant-se com a bona sangonera de les subvencions que (ara si) l'hi permetrà sortir de l'atzucac doblant-la al català, cosa que abans no ho feia si no era amb una pel·lícula.
Selecta porta 10 anys basant la seva estratègia a obtenir el màxim de beneficis amb els recursos justos i amb pràctiques enganyoses i amb la premsa especialitzada (Mision Tokyo i Ramen para Dos) llepant-li el cul (el que dirigeix Mision Tokyo és product Manager de Selecta).
Desconfieu amb aquesta distribuïdora si voleu productes ben doblats.


Pienso lo mismo, necesitaban sacar dinero de algun lado, como en castellano fue un fracaso, necesitaban amortizarlo, y como el doblaje catalan les sale gratis...


No, si al final els espanyols acabarán esforçar-se de nou veient anime en català, després de tantas cagades de Selecta amb el castellà... No es per ofendre, pero em faría molta gracia que passés de nou.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants