Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dj. 30 abr. 2009, 11:37

El Sharingan podia copiar tècniques perque s'avançava i imitava els segells que es solien fer abans d'executar una tècnica, una aplicació pràctica de la predicció de moviments.
Ara bé, com que si fa 10 anys que no es copien tecniques, fa 11 que no es fan servir segells.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

dj. 30 abr. 2009, 11:43

Veig que has passat de tres quarts del total del meu post...

Bueno, llegeix quan parlo de l'Itachi.

Després... WTF? Sharingan (写輪眼, pupila giratoria)

Si et rellegeixes el post, sabràs perquè en sasuke pot copiar el shishi rendan. Ja ho he explicat... Però tb he explicat pk no pot copiar moltes altres coses de les que has dit... Va, home..


El Sharingan podia copiar tècniques perque s'avançava i imitava els segells que es solien fer abans d'executar una tècnica, una aplicació pràctica de la predicció de moviments.


Exacte, en poques paraules és el que he dit.

fa 11 que no es fan servir segells.


Això també és cert, cada vegada més les habilitats són físiques... No mola :no:
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dj. 30 abr. 2009, 17:42

Uzu, no t'enseguis amb això del sharingan. Penso que Uchicha i Maki tenen raó, almenys, la teoria de Itachi sembla factible.

Algú ha comentat que Sasuke va copiar una tècnica. Quina? i quan? pk jo no recordo :ein:

Nightsirk!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dj. 30 abr. 2009, 19:39

Contra el patan company d'Orochimaru a les eliminatories després de la prova del bosc.
El nom de la tecnica esta uns posts mes a dalt.
Imatge
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dj. 30 abr. 2009, 19:53

La copia d'en Rock Lee.
Oh, i això que només podia copiar en Kakashi pq el sharingan NO és per copiar...

Per cert, 写輪眼

写: representació
輪: rodar
眼: ull

I buscaria totes les referències a la capacitat de copiar del sharingan però em fa molt de pal.
En resum, sharingan: copiar tècniques, millor percepció del moviment aka predir els moviments, millora de capacitat i resistència en genjutsu.
A més de les xorrades kishimotesques tipus entrar a l'habitació del kyubi.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dg. 03 maig 2009, 10:54

Han sortit imatges del nou capitol. Un altra chuminada de com es van aliar amb el Hanzou i el Yahiko es suicida per no fer mal a la Konan WTF!?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
anilef
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 574
Membre des de: dj. 01 feb. 2007, 17:08
Ubicació: Alt empordà
Contacta:

dg. 03 maig 2009, 11:30

Però aquesta setmana era la golden week no? Per això no hi ha manga de res.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dg. 03 maig 2009, 11:35

Son del cpaitol que sortira entre djous i divendres vinent, s'han penjat ja els scans de les series.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dg. 03 maig 2009, 11:36

És del tot normal, el mateix ha passat amb One Piece.

Nightsirk!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
anilef
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 574
Membre des de: dj. 01 feb. 2007, 17:08
Ubicació: Alt empordà
Contacta:

dg. 03 maig 2009, 16:46

Devien tenir moltes ganes de manga perquè normalment fins a mitja setmana no surt cap scan no? No sé si seran molt fiables...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dg. 03 maig 2009, 22:47

anilef ha escrit:
Devien tenir moltes ganes de manga perquè normalment fins a mitja setmana no surt cap scan no? No sé si seran molt fiables...


Doncs segurament que sigui això ja que no és normal que un dissabte surtin els spoilers.

Però jo crec que fan tota la pinta que sigui veritat eeee

Nightsirk!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

dv. 08 maig 2009, 11:59

Ja ha sortit la RAW.

Historia sobre en Jiraiya i en Pain... i com a bona notícia... l'home salamandra "en acció" xD. Hi haurà uns quants capítols més de remember... Segurament ens ensenyaran com maten a l'home salamandra...

Aviam si quan surt traduït es diuen coses amb sentit!

Vinga!
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

ds. 09 maig 2009, 03:21

He de reconèixer que aquest capítol ha estat força millor que els últims.

M'agrada això de que s'entrellasin els passats i ens ensenyin tot el passat vist desde diferents punts de vista, sincerament, em quedo amb això d'aquest capítol ja que la resta parlen i parlen sobre el passat i la resposta que mai arriba i que segurament Naruto trobarà en algun capítol proper jua que si Nagato és el messias, Naruto que se suposa que és: un Deu? xD

L'home salamandra com diu Uchicha no crec que trigui a morir.

He trobat tbé interesant la part de Danzou, ara sabem una mica més del seu passat i pk en l'actualitat vol ser hokage, en el passat ho va intentar i segurament fracasaria, però això és algo que encara hem de veure.

Nightsirk!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Uchiha_Itachi
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 939
Membre des de: dj. 04 des. 2003, 02:08
Ubicació: A l'Exili... Coses que passen al matar tot un Clan
Contacta:

dg. 10 maig 2009, 12:01

Sí, ha estat bé foter per mig a en Danzou! Algú fa unes pàgines preguntava on cullons era aquest home... Mira, després d'aquesta historia segur que tant Naruto com en Saske el voldran matar xD (Bé, evidentment, en Naruto no...)

La veritat no creia que us/t' agradés aquest capítol... En fi, a mi sabent que tenia que ser un capítol de cháchara m'ha agradat. Sobretot m'ha molat la imatge d'en Yahiko com a cap de grup... Amb l'espadote jajaja

Vinga!
Imatge

Yo soy el que recuerda el olvido.
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

dl. 11 maig 2009, 17:42

A mi també m'ha agradat força.
La història de Nagato podria ser molt tòpica i suada, i no dic que no ho sigui, però crec que s'ha esforçat mínimament per intentar donar-li un sentit.
Primer, la manera com mor Yahiko: Semblava que l'haguessin de matar per sorpresa i Nagato s'emprenya. M'agrada el gir en què l'obliguen a ell a matar-lo.
Segon, la traïció del cap d'Amekagure (aquell amb la màscara antigasos): Podria ser tan simple com us mato perquè em feu nosa en el meu camí per dominar el món muaahahaha!! Trobo més treballat que tingui un objectiu més modest i creïble (dominar una ciutat és molt més plausible), i que a més s'hi barregi el senyor Hanzo (o Danzo, que tots es diuen igual).
Tercer, les motivacions del grup de Nagato i Yahiko: M'agrada com està enfocat. Hi ha una facció que vol viure en pau, i promulga les seves idees, fins al punt que s'hi uneix gent per convertir-se en un cos influent. A més, no es treu del no res, sinó que es barreja amb el mateix somni de pau de Jiraya i de Naruto.

Aquí els meus arguments.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants