Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

Nova temporada d'Anime d'Inu-Yasha!!

dl. 20 jul. 2009, 20:35

[hide=Notícia]
Mision Tokyo Magazine ha escrit:
El último número de la revista Shonen Sunday trae una noticia que ya se venía rumoreando en los últimos días, y es que Inu-Yasha tendrá una nueva temporada de anime que adaptará todo el final del manga, concretamente comprenderá los tomos 36 a 56.

Imatge

Se podrá ver a partir de este otoño en el canal YTV y todo el equipo del anime original volverá a estar al cargo de estos nuevos episodios.

En España, Selecta Visión ha sido la encargada de editar todo el anime de Inu-Yasha en DVD.
[/hide]

Bé, l'espera s'ha fet llarga però per fi acabaran l'Anime! A veure si d'aquesta manera avancem i també ens trobem amb més finals d'Anime com Slam Dunk, per exemple!
Imatge
 
xxx001
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 534
Membre des de: dj. 28 set. 2006, 00:34
Ubicació: none

dl. 20 jul. 2009, 20:50

Ho dubto molt que facin els 4 tomos que falten a l'anime de Slam Dunk. I a veure si es veritat que fan la segona part de Inuyahsa en HD i TV3 la dobla al català :adeu: .
 
Avatar de l’usuari
Lizarus
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 429
Membre des de: dc. 15 ago. 2007, 13:46
Ubicació: Jardí de Balamb
Contacta:

dt. 21 jul. 2009, 14:29

Em sembla que ja te'n pots oblidar de l'anime de Slam Dunk. Dubto molt ara que es fes.
Imatge
PS3 - Lizarus
X360 - Drazkan
 
Avatar de l’usuari
Natsume
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 21 jul. 2009, 16:01

dt. 21 jul. 2009, 16:16

D'slam dunk ho dubto, pro d'inuyasha sí que ja és oficial, la veritat és una sort, per qué el final que l'hi havien encolomat era bastant dolent, en fi, per fí podrem veure el final amb anime d'aquest magnífic Manga! *w*
Jo també reso perque a catalunya poguem gaudir dels capítols nous!!
 
Avatar de l’usuari
LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

dt. 21 jul. 2009, 16:18

xxx001 ha escrit:
Ho dubto molt que facin els 4 tomos que falten a l'anime de Slam Dunk. I a veure si es veritat que fan la segona part de Inuyahsa en HD i TV3 la dobla al català :adeu: .

Lizarus ha escrit:
Em sembla que ja te'n pots oblidar de l'anime de Slam Dunk. Dubto molt ara que es fes.


Ho he comentat, però estic amb vosaltres jejej. Dubto al 99'9% que es faci més Slam Dunk. De moment millor ens conformem amb Inuyasha^^
Imatge
 
Avatar de l’usuari
--InuYasha--
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 489
Membre des de: dg. 06 nov. 2005, 14:22
Ubicació: A la mansió d'en Naraku
Contacta:

dt. 21 jul. 2009, 16:53

ja estic nerviós jajajajaja kines ganes de que comencin ja :profident: :profident: segur k arribem al 200 :lol: :lol:
Done'm corda a l'anime en català
 
Avatar de l’usuari
cescfabregas15
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 124
Membre des de: dg. 27 gen. 2008, 20:09
Ubicació: Carlet (Valencia)

dv. 14 ago. 2009, 22:01

la veritat es que no comprenc com fan animes sense acabarlos...
 
Avatar de l’usuari
LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

dv. 14 ago. 2009, 22:18

cescfabregas15 ha escrit:
la veritat es que no comprenc com fan animes sense acabarlos...


Hi estic d'acord Cesc. Sincerament no m'agrada que les series que segueixo acabin amb un final obert... Estil gent corrent cap a l'horitzó enmig d'una posta de sol, com "era" el cas d'InuYasha
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dv. 14 ago. 2009, 23:06

Diria que jo ja vaig crear un post amb aquesta nova noticia però nose si me'l van borrar o que va passar que va desaparèixer.

I bueno, Slam Dunk gairebé imposible que l'acabin amb anime però bé, si que faran Inuyasha, una sèrie que almenys a mi, no em va matar gens i menys el final que té...
Imatge
 
Avatar de l’usuari
LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

dg. 16 ago. 2009, 20:34

Més informació:

El nou anime d'InuYasha es diu: INUYASHA KANKETSU-HEN. S'entrenara el 15/10/2009.

També hi ha informació sobre aquella OVA sobre la qual ningú en sabia gairebé res, KUROI TESSAIGA. Sortirà a la venta al Japó el dia 29/01/2010 (es ve estrenar en una sala privada el dia 30/07/2008). Estic pensant que potser KUROI TESSAIGA sigui part d'INUYASHA KANKETSU-HEN

Aqui teniu un video interessant:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2w0NcX9PqLE&hd=1[/youtube]

Per veure-ho més gran, podeu anar aquí

Per cert, que ja hi ha molts OP i ED a Youtube en alta definició pel que fa a InuYasha. Millor!!
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants