Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Kyoichi
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 175
Membre des de: dj. 08 gen. 2004, 22:32
Ubicació: Un lugar perdido y solitario de Benicarlo

Dudas lanzamiento Dragon Ball Z - Películas Selecta

dt. 11 ago. 2009, 15:46

Hola , he estado mirando la pagina ZonaDVD y he visto que salian las peliculas de Fusion,El ataque del Dragon, el regreso de Broly y en las caracteristicas pone que hay audio en catalan ¿es eso cierto o solo es una errata? ¿La Calidad de estas películas son de las BOx Japonesas o de mala calidad?
:yeah:
 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

dc. 12 ago. 2009, 09:56

Hola, jo també ho vaig veure a Zona Dvd i em va cridar l'atenció això dels àudios en català. No en tinc ni idea, si algú adquireix els dvd o en pot tenir accés, caldria comprovar-ho. Si és així, és una bona notícia, i això significaria que finalment sí que van ser doblades aquestes pel·lis al català.

Deixe els enllaços:
"El regreso de Broly"
"Fusión" i "El combate definitivo"
I encara falta per traure "El ataque del dragón".

L'única cosa que em fa pensar favorablement és que els de Zona Dvd sembla que no han fet un copy-paste de les característiques de la sèrie DBZ que també trau Selecta Visión ja que en aquesta hi inclouen l'àudio en gallec i a les característiques d'aquestes pel·lis no ho posa. D'altra banda, sí que em fa mala espina que indiquen l'àudio en euskera quan a la cutré-edició que tinc de Manga Films tampoc ve.

Què han recuperat els àudios en euskera i català? Si és així seria un puntàs, però, com dic, fins que no isquen editades el 26 d'agost i puguem vore ni que siga la part de darrere de les caràtules on hi indique els àudios, no m'ho creuré.

Aviam què passa finalment. ^^u

:adeu:
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!
 
algogoku
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 517
Membre des de: dl. 29 des. 2003, 16:31
Ubicació: Més enllà que per aquí C(^L^;)D
Contacta:

dc. 12 ago. 2009, 10:48

Jo el que penso es que han fet copy and paste però de les primeres pelicules. Fixeuvos en aquest detall. Als dvds de DBZ també posen sempre el mateix a la part de caracteristicas... Es imposible que hagin doblat aquestes pelis, s'ha de deixar de somniar...

Hem d'esperar a que posin la caratula i allà posen també la part de darrera i si allà surt també, llavors em tallo les venes...
 
Avatar de l’usuari
Nightsirk
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3806
Membre des de: dg. 18 nov. 2007, 00:30
Ubicació: Near the sky.

dc. 12 ago. 2009, 16:55

Les pelis en català?

Seria perfecte :profident:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Joanks
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 498
Membre des de: dj. 27 abr. 2006, 21:33
Ubicació: Namek

dc. 12 ago. 2009, 23:07

algogoku ha escrit:
Jo el que penso es que han fet copy and paste però de les primeres pelicules. Fixeu-vos en aquest detall.
Sip, tens raó així sí que encaixa més.

D'altra banda, queda un poc estrany el fet de no haver doblat les 4 últimes pel·lis, no? L'únic doblatge, de moment, és el castellà. Potser aquestes darreres pel·lis van arribar un poc més tard quan ja s'havia acabat de doblar tota DBZ, tot i que això no és motiu, perquè se suposa que després doblarien DBGT i reunirien de nou els dobladors.

En fi... esperarem, però no crec que hi haja doblatge... ara, que ja haurien pogut esmenar això i doblar-les, amb el temps que fa que estem així. ^^u
ImatgeUn viatge que va començar fa molt de temps, en un lloc ni proper ni llunyà.
Aquesta és la nostra història. Aquests són els nostres herois. BOLA DE DRAC!!
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Dudas lanzamiento Dragon Ball Z - Películas Selecta

dj. 27 ago. 2009, 17:43

Com era de esperar no inclou el audio català :no:
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dudas lanzamiento Dragon Ball Z - Películas Selecta

dj. 27 ago. 2009, 23:15

A mi em va sorprende veure-ho pero ya imaginaba que era fals, es una llastima que no s'hagin currat mes aquestes edicions en quant a extres.Per cert, es interesant comparar els audios en caalà i castellà, el so de la versió castellana es una de les coses mes cutres que he vist en ma vida.Crec que es so Estereo o no sé pero es molt dolent, tot-hi que no sorpren.La qualitat 16/9 es molt bona
 
jonnydbz
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 215
Membre des de: dl. 24 abr. 2006, 17:46

Re: Dudas lanzamiento Dragon Ball Z - Películas Selecta

ds. 29 ago. 2009, 13:30

El último volumen es una estafa. Pone bien claro que trae audio en euskera y catalán, y es mentira. Un amigo se lo ha comprado por el euskera y nada. No me extrañaría que lo hubiesen puesto por "algún despiste" para vender más.
Dragoi Bola Z euskaraz nahi duzu?? Pasa zaitez hemendik: http://www.euskal-encodings.com
 
jonnydbz
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 215
Membre des de: dl. 24 abr. 2006, 17:46

Re: Dudas lanzamiento Dragon Ball Z - Películas Selecta

dt. 01 set. 2009, 13:44

Perdón por el doble post, pero hay una nota de prensa de Selecta Visión:

DRAGON BALL Z LAS PELÍCULAS Vol.6.
Película 11: ¡La derrota del superguerrero! La victoria será mia.
Película 12: ¡El renacimiento de la fusión! Goku y Vegeta.

Estimados amigos,

Selecta Visión quiere a través de este comunicado poner en conocimiento de los clientes de sus productos “Dragon Ball Z las películas” un error tiporáfico que afecta al volumen 6 de esta colección.

En dicho volumen se puede leer en carátula que las películas 11 y 12 contienen audio en Euskera y Catalán, pero no es así, sólo contiene audio en Español y Japonés.

Estas dos películas nunca han sido dobladas al Euskera o al Catalán, y por este motivo Selecta Visión no ha podido incluir estos audios. Un error humano durante la producción de la carátula a hecho que este volumen llegue a los puntos de venta con esta indicación erronea.

En próximas reposiciones del producto la carátula será corregida. Pedimos disculpas por las molestias que hayamos podido ocasionar a nuestros clientes en Euskadi y Cataluña.

Recibid un cordial saludo.

Selecta Visión S.L.U.,
 
Noín
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2054
Membre des de: dg. 21 març 2004, 18:00
Contacta:

Re: Dudas lanzamiento Dragon Ball Z - Películas Selecta

dt. 01 set. 2009, 16:56

Un bon detall fer aquesta nota informativa detallant l'error.
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Dudas lanzamiento Dragon Ball Z - Películas Selecta

dt. 01 set. 2009, 21:17

com bon lan pegada jeje a10 :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants