Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Sr.Popo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 136
Membre des de: dc. 08 juny 2005, 16:29

Naruto (a ritme Glenat)

dl. 30 nov. 2009, 08:57

Molt bones a tots!

Sé que es molt posible que sigui del unics que llegeixen naruto a ritme Glenat (edició catalana o Castellana), fa uns anys la unica manera de seguir un manga a ritme japones era comprar els toms japonesos una vegada arrivessin aqui, ara es posible inclus llegir-los a ritme japones en Castellà/Català!! via fansub. :D

Jo que vaig "llegir" Bola de Drac a ritme japones (en japones obviament) he vist com perdia gran part del encant de la serie por els mega-spoilers (moltes vegades sense entendre el texte) que es podien veure als toms japonesos, aixó em va fer pensar i vaig decidir llegir naruto a ritme Glenat i pasar de la gran cantitat d´informació que circula per la red.

El fet de poder llegir el manga en llibre, podent posar-li tota la atenció pagina a pagina sense necesitat de un ordinador es el que més m agrada.

doncs, despres de aquest rollo, em dedicaré al que se suposa que anava aquest post.... parlar de Naruto al ritme Glenat.

acabo de llegir el numero 43, y apart del shock de saber que Itachi no es el que sembava ser, em sembla completament ilogic que Sasuke tingui com a objectiu destruir Konoha(villa oculta de lo hoja). Em semblaria logic que es volgues venjar-se dels qui van ordenar la aniquilació dels seu Clan, (Danzo & co..) pero ¿qui hi te a veure naruto, sakura, kakashi etc.. en tot aixo?

trobo que es creu massa les paraules de Tobi (madara) y no les questiona lo suficient com per donar-se compte que simplemente l´está manipulant amb la "seva" veritat.

apa doncs! ja m´he quedat més tranquil.....
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants