Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
JVF
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dt. 05 gen. 2021, 00:23

Re: Novetats TVC

ds. 25 març 2023, 16:07

Per mi que l'únic públic que busquen és el de Twitter, per això ni es molesten en promocionar-les i ho han de fer altres via filtracions, i n'emeten d'edat +16 tot i dir fa quatre mesos que per temes legals ells no podien perquè arriben fins als 14 etc etc...
 
Avatar de l’usuari
pinya
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: ds. 21 gen. 2012, 23:43

Re: Novetats TVC

ds. 25 març 2023, 16:40

seiyuubcn ha escrit:
Com ja s'ha dit abans, no entenc quin és el sentit de doblar totes aquestes pel.lícules completament desvinculades de la sèrie que complementen: Digimon Kizuna, My Hero Academia i Yokai Watch, etc. Personalment (ja ho vaig fer quan van estrenar la primera pel.lícula de My Hero Academia) no les miro, perquè quin sentit té que les vegi si no he vist les sèries corresponents? Crec que si es doblen i s'emeten hauria de ser sempre com a complement de les respectives sèries, i no d'aquesta manera.
Només ho podria entendre en el cas que TV3 tingués interès en totes aquestes sèries més enllà de les pel.lícules, pero aleshores tampoc em quadra que comencin la casa per la teulada i emetin un producte que, argumentalment, ve després de les respectives trames desenvolupades pels capítols de les sèries en què es basen.
Conclusió: no entenc absolutament res d'aquesta nova manera de fer que tenen.


Em passa exactament el mateix. Les de My Hero Academia, per exemple, no les vaig veure quan es van estrenar; és com començar a veure una sèrie pel capítol 26 sense haver vist els primers 25 capítols. I les que faran ara que són relacionades a altres sèries, tampoc les veure.
 
rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 187
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

Re: Novetats TVC

ds. 25 març 2023, 20:14

JVF ha escrit:
Per mi que l'únic públic que busquen és el de Twitter, per això ni es molesten en promocionar-les i ho han de fer altres via filtracions, i n'emeten d'edat +16 tot i dir fa quatre mesos que per temes legals ells no podien perquè arriben fins als 14 etc etc...

Doncs ells diuen tot lo contrari, que no volen fer publicitat a twitter pq tècnicament es una xarxa social on els menors de 14 anys no poden estar xD

seiyuubcn ha escrit:
Com ja s'ha dit abans, no entenc quin és el sentit de doblar totes aquestes pel.lícules completament desvinculades de la sèrie que complementen: Digimon Kizuna, My Hero Academia i Yokai Watch, etc. Personalment (ja ho vaig fer quan van estrenar la primera pel.lícula de My Hero Academia) no les miro, perquè quin sentit té que les vegi si no he vist les sèries corresponents? Crec que si es doblen i s'emeten hauria de ser sempre com a complement de les respectives sèries, i no d'aquesta manera.
Només ho podria entendre en el cas que TV3 tingués interès en totes aquestes sèries més enllà de les pel.lícules, pero aleshores tampoc em quadra que comencin la casa per la teulada i emetin un producte que, argumentalment, ve després de les respectives trames desenvolupades pels capítols de les sèries en què es basen.
Conclusió: no entenc absolutament res d'aquesta nova manera de fer que tenen.


Jo veuré la de Digimon pq tinc curiositat per com seran les veus catalanes, tot i que Digimon per mi sempre serà en castellà, i es justament la que menys sentit te, pq al cap i a la fi les pelis de Boku no Hero o Yokai Watch son farciment, no tenen res a veure amb la serie original, pero la de Digimon es literalment el final de la historia d'Adventure, no te cap sentit això, es com si compren Bola de Drac Super però nomes l'arc del torneig d'universos que es el final de la serie.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 185
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Novetats TVC

ds. 25 març 2023, 20:30

Sí sí... totalment d'acord... han fet un nyap, amb tot això d'emetre les pel.lícules sense haver emès les sèries.
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 121
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Novetats TVC

dg. 26 març 2023, 13:39

La veritat es que no te cap sentit, One Piece i My Hero ja estem acostumbrats pero Yo.Kai Watch? Digimon Adventure? No sé que están fent pero semblen que vulguin experimentar que es el que li agrada més el public i després lliçenciar la serie, o potser no.

De totes maneres no m'agrada que lliçencin pel·licules sense lliçenciar la serie primer, a menys que sigui una preqüela.
 
Avatar de l’usuari
stex3
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 745
Membre des de: dg. 17 abr. 2005, 13:26
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Novetats TVC

dg. 26 març 2023, 17:56

Si efectivament ja ho havia dit jo quan van treure les de myhero que no li veia sentit a treure una pel·lícula si no hi havia la sèrie, però ara encara és pitjor amb la de digimon. No entenc en què estan pensant per fer la selecció de les sèries i pel·lícules que porten.
Imatge
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 185
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Novetats TVC

dg. 26 març 2023, 18:16

Ara que hi penso, TV3 ja les fa, de tant en tant, aquestes coses estranyes que ningú sap a què obeeixen... si a com bufa el vent o a com estan alineats els astres en aquell precís moment... Recordo que fa més de 20 anys, van doblar i emetre una peli de Kenshin (quan ja s'havia acabat d'emetre la sèrie en castellà a Canal+) i tampoc vaig entendre a què venia. De totes maneres, em vaig quedar flipant quan ho vaig veure. I tal com està passant ara, per si algú s'havia fet il.lusions que emetrien la sèrie de Kenshin en català, no va ser així. Doncs ara, amb tot aquest allau de pelis, tres quarts del mateix...
 
JuankA
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dg. 17 abr. 2016, 19:06

Re: Novetats TVC

dl. 27 març 2023, 00:29

jo penso que aniran estrenant a poc a poc les pelis de one piece a l'SX3, ja que només és fer un doblatge i poc més, tampoc selecta no està per la feina... bé pressionem entre tots no?
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Novetats TVC

dl. 27 març 2023, 13:28

pero totes aquestes pelis tenen una cosa en comu, que son distribuides per selecta,i sembla que hi ha molt bon rotllo entre ells i per aixo la gran majoria d'animes son d'aquesta distribuidora.
digimon, la peli de selecta, la serie d'arait o toei
yokai wach, la peli de selecta, la serie, com a minim en format fisic, tambe la va editar parcialment selecta, pero potser que per tv en tingui els drets una altra companyi (com pasa amb super)
my hero, pelis selecta, serie viz media / crunchy
doremi, peli selecta, serie arait
conan, pelis alfa, serie arait
kenshin, pelis i ovas selecta, serie avui en dia crec que ningu, i en el seu moment era sony, tot i que selecta tambe la va distribuir en dvd
one piece, pelis selecta, serie arait o toei

el que es curios es que selecta tingui els drets de la peli del conan vs lupin, i aquesta no entra en els contractes amb sx3. Potser nomes la tenen per fisic?

i de series de selecta, suposo que tard o d'hora emetran inuyasha, slam dunk, i per l'hora boomer evangelion, bebop

sobre series noves del cataleg de seleca/jonu/coalise, cells at work estaria be pero sembla que coalise no esta per la feina, de jonu per l'hora boomer estaria be gantz i de selecta la segona de kimetsu i els titans. i suposo que a la llarga, naruto tambe acabara a la tv, encara que al principi potser s'estreni a animebox
 
Avatar de l’usuari
Accros
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 117
Membre des de: dg. 04 maig 2014, 04:33

Re: Novetats TVC

dl. 27 març 2023, 16:01

seiyuubcn ha escrit:
Com ja s'ha dit abans, no entenc quin és el sentit de doblar totes aquestes pel.lícules completament desvinculades de la sèrie que complementen: Digimon Kizuna, My Hero Academia i Yokai Watch, etc. Personalment (ja ho vaig fer quan van estrenar la primera pel.lícula de My Hero Academia) no les miro, perquè quin sentit té que les vegi si no he vist les sèries corresponents? Crec que si es doblen i s'emeten hauria de ser sempre com a complement de les respectives sèries, i no d'aquesta manera.
Només ho podria entendre en el cas que TV3 tingués interès en totes aquestes sèries més enllà de les pel.lícules, pero aleshores tampoc em quadra que comencin la casa per la teulada i emetin un producte que, argumentalment, ve després de les respectives trames desenvolupades pels capítols de les sèries en què es basen.
Conclusió: no entenc absolutament res d'aquesta nova manera de fer que tenen.


Quan en el canal 33 van posar Manga! Es va emetre majoritàriament OVA's, ni es sabíem que pertanyien a sèries però sospitaves que continues i molt poques es va poder emetre per TV3.

Si no recordo malament les series que es va poder emetre anys més tard, vau ser Lensman per Club Super 3 i Neon Genesis Evangelion, Sakura Wars i Quedes detingut! a 3xl.net.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 658
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Novetats TVC

dl. 27 març 2023, 18:19

Parlo desde l'especulació, pero fa uns anys vaig sentir a un directe amb el Miquel de doblatge català que abans d'iniciar el projecte "SX3 + Retorn de l'anime en catala" es veu que les ajudes al doblatge eren lliures i no hi había un criteri o algú que dominés el tema de l'anime. D'aqui el que ha passat amb digimon que es veu que amb els bons números de les pelis d'anime de Selecta al cinema els hi va donar per doblar en català a tort i a dret sense saber si era una pel·li d'una franquícia que no exiteix en català.
Remarco que ja tenim el precedent de Kenshin, sería brutal veure la serie doblada en català pero no la classica sino el nou anime que s'estrenará aviat que sembla que adaptarà 100% el manga com s'ha fet amb Dai no Daibouken evidentment que es faci amb les veus de Xavi Casan, Bargalló, Estadella i cia, encara que a la V.O. japonesa no siguin els mateixos.
Este es el camino
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 121
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Novetats TVC

dl. 27 març 2023, 21:06

Per ara el que fan es lliçenciar coses que ja estaven doblades al castellà des de fa molt de temps, i no han apostat res que no sigui d'altres distribuidores d' Espanya excepte la misteriosa "serie llarga" que ha comprat directament a Toei i es molt dificil endevinar ja que sembla que Arait no fa res amb la seva pagina web (sempre esta caigut) i en les xarxes socials tampoc donen senyals de vida, esperem que el saló del comic ho anuncin.

Bluepheasant ha escrit:
Parlo desde l'especulació, pero fa uns anys vaig sentir a un directe amb el Miquel de doblatge català que abans d'iniciar el projecte "SX3 + Retorn de l'anime en catala" es veu que les ajudes al doblatge eren lliures i no hi había un criteri o algú que dominés el tema de l'anime.


Mare meva, no m'extranya que només emetin pel·licules al "atzar" sense emtre primer les series i primeres temporades (series que no estaven anteriorment en català), perque no se si seguirán Inazuma Eleven, Black Clover, etc... Aixó em sembla molt poc professional...
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 175
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Novetats TVC

dc. 29 març 2023, 13:01

Ja tenim les pelis dels dos primers dies a l'SX3!!

Mary i la flor de bruixa: https://www.ccma.cat/tv3/sx3/mary-i-la- ... o/6211735/

One Piece: Estampida: https://www.ccma.cat/tv3/sx3/one-piece- ... o/6210083/

Mazinger Z: Infinity: https://www.ccma.cat/tv3/sx3/mazinger-z ... o/6210082/
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Novetats TVC

dc. 29 març 2023, 17:36

Ender11 ha escrit:
Per ara el que fan es lliçenciar coses que ja estaven doblades al castellà des de fa molt de temps, i no han apostat res que no sigui d'altres distribuidores d' Espanya excepte la misteriosa "serie llarga" que ha comprat directament a Toei i es molt dificil endevinar ja que sembla que Arait no fa res amb la seva pagina web (sempre esta caigut) i en les xarxes socials tampoc donen senyals de vida, esperem que el saló del comic ho anuncin.

Bluepheasant ha escrit:
Parlo desde l'especulació, pero fa uns anys vaig sentir a un directe amb el Miquel de doblatge català que abans d'iniciar el projecte "SX3 + Retorn de l'anime en catala" es veu que les ajudes al doblatge eren lliures i no hi había un criteri o algú que dominés el tema de l'anime.


Mare meva, no m'extranya que només emetin pel·licules al "atzar" sense emtre primer les series i primeres temporades (series que no estaven anteriorment en català), perque no se si seguirán Inazuma Eleven, Black Clover, etc... Aixó em sembla molt poc professional...



Bàsicament Selecta ha posat la paradeta a la porta de TV3 com si fos Sant Jordi i aquests van comprant cosetes sense cap criteri, no hi ha cap fil conductor. ¬¬
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Novetats TVC

dc. 29 març 2023, 17:57

Ender11 ha escrit:
Per ara el que fan es lliçenciar coses que ja estaven doblades al castellà des de fa molt de temps, i no han apostat res que no sigui d'altres distribuidores d' Espanya excepte la misteriosa "serie llarga" que ha comprat directament a Toei i es molt dificil endevinar ja que sembla que Arait no fa res amb la seva pagina web (sempre esta caigut) i en les xarxes socials tampoc donen senyals de vida, esperem que el saló del comic ho anuncin.

Bluepheasant ha escrit:
Parlo desde l'especulació, pero fa uns anys vaig sentir a un directe amb el Miquel de doblatge català que abans d'iniciar el projecte "SX3 + Retorn de l'anime en catala" es veu que les ajudes al doblatge eren lliures i no hi había un criteri o algú que dominés el tema de l'anime.


Mare meva, no m'extranya que només emetin pel·licules al "atzar" sense emtre primer les series i primeres temporades (series que no estaven anteriorment en català), perque no se si seguirán Inazuma Eleven, Black Clover, etc... Aixó em sembla molt poc professional...


pero es que no emeten pelis al atzar, emeten pelis que els hi ofereixen i encaixen en el target del canal. Segurament tambe els hi han ofert perfect blue o akira, pero aquestes no encaixen. Pero no tingueu cap dubte que tant selecta com jonu els hi han ofert tot el seu cataleg, nomes que selecta ha agradat mes que jonu.

i les subvencions a doblatges sempre han estat lliures, una empresa presenta la documentacio i si encara hi ha fons, i compleix el que es demana, es pot doblar, i les que s'estrenen ara que abans no estaven en catala (digimon, yoaki watch, my hero) les ha doblat sx3, no pas selecta amb subvencio.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants