Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Novetats TVC

dc. 29 març 2023, 19:02

taketokun ha escrit:
pero es que no emeten pelis al atzar, emeten pelis que els hi ofereixen i encaixen en el target del canal. Segurament tambe els hi han ofert perfect blue o akira, pero aquestes no encaixen. Pero no tingueu cap dubte que tant selecta com jonu els hi han ofert tot el seu cataleg, nomes que selecta ha agradat mes que jonu.

i les subvencions a doblatges sempre han estat lliures, una empresa presenta la documentacio i si encara hi ha fons, i compleix el que es demana, es pot doblar, i les que s'estrenen ara que abans no estaven en catala (digimon, yoaki watch, my hero) les ha doblat sx3, no pas selecta amb subvencio.


Vaig dir a "l'atzar" perque no sabia que dir en aquell moment, un error ho te qualssevol ^^u , pero si, la resposta mes adequada es aquesta. No m'importa que portin coses de Selecta o Jonu, mentres no ho doblin ells en especial Jonu... A mi el que em fa rabia i que ho veig molt lletg es posar pel·licules avançades sense emetre la serie primer, pero avuí en dia ja no es sorprenent. Si fos una preqüela de la serie com Jujutsu Kaisen 0, ho veig aceptable, com ho va fer Crunchyroll.

També preferiría que començin a comprar lliçencies directament desde Japó, per ara esta la misteriosa "serie llarga" que l'ha comprat directament a Toei, molts diuen que es One Piece, pero també vindria bé algo nou per variar, encara em pregunto quins animes Shojo portarán, no crec que sigui Sakura la caçadora de cartes la única que portin... Perque Selecta i Jonu no en tenen series Shojo, només Shonen i Seinen, i Arait actualment igual mes o menys. Només Selecta en te una i es Sakura la caçadora de cartes clear card.

Com m'agradaría que a la llarga el canal SX3 fos un sol canal, i el 33 s'envagi i es fusioni amb l'Esport 3. Així tindrien llum verda per emitir la segona temporada de Kimetsu no Yaiba i series com Konosuba (Jonu), etc...
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Novetats TVC

dc. 29 març 2023, 22:48

realment el sx3 ja es un sol canal, pero nomes online, tot i que diuen que ho han fet aixi perque a plataformes (movistar, orange, vodafone) possin el canal amb la resta d'infantils (clan,disney, nick)

sobre shojos, jonu te BESALO A EL NO A MI, pero nomes son 13 capitols, i arait suposo encara te doremi (es va emetre al super3 no fa gaires mesos)

tambe vaig comentar que al web de toei europa, hi ha diverses series amb el logo del super3 (antic) com bola de drac, z,(pero no kai o gt) one piece, sailor moon y sailor moon crystal, que segurament siguin errors, pero tant de bo que no (tambe indica que selecta te saint seiya omega, i mai l'han editat)
 
rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 186
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

Re: Novetats TVC

dc. 29 març 2023, 23:31

La pel·lícula de One Piece Estampida es +16 aixi que alguna cosa ha canviat al Super3 pq està pujada al web del SX3 i s'emetrà la setmana que be, llavors ja no hi ha excusa per la segona temporada de Kimetsu o portar Shingeki per exemple.

EDIT: Estic mirant la peli de Digimon, mira, amb Haikyu vaig aguantar pq es una serie que em dona igual però es que es lamentable el nivell tan baix de doblatge que tenim, no pot ser que es deixin sense doblar tantisims takes, es absurd la quantitat d'escenes on els personatges mouen la boca i no surt cap paraula, es penós això. Literalment en Tentomon i en Veemon no tenen veu en tota la peli xdddd
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Novetats TVC

dj. 30 març 2023, 07:54

rexelperro ha escrit:
La pel·lícula de One Piece Estampida es +16 aixi que alguna cosa ha canviat al Super3 pq està pujada al web del SX3 i s'emetrà la setmana que be, llavors ja no hi ha excusa per la segona temporada de Kimetsu o portar Shingeki per exemple.

EDIT: Estic mirant la peli de Digimon, mira, amb Haikyu vaig aguantar pq es una serie que em dona igual però es que es lamentable el nivell tan baix de doblatge que tenim, no pot ser que es deixin sense doblar tantisims takes, es absurd la quantitat d'escenes on els personatges mouen la boca i no surt cap paraula, es penós això. Literalment en Tentomon i en Veemon no tenen veu en tota la peli xdddd


Lo del +16 no és nou. La peli de Guardians ja ho era.
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Camel3XL
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 169
Membre des de: dg. 16 oct. 2022, 22:03
Contacta:

Re: Novetats TVC

dj. 30 març 2023, 08:03

NOVETATS:

L'11/03/23 s'estrenarà Inuyasha a l'X3!!

https://twitter.com/fabrebatalla18/stat ... 1rWmA&s=19


I ja podeu trobar a la web de l'X3:

Digimon Adventure: L'última evolució Kizuna: https://www.ccma.cat/tv3/sx3/digimon-ad ... o/6211646/

My Hero Academia: Missió Mundial d'herois: https://www.ccma.cat/tv3/sx3/my-hero-ac ... o/6210284/
Canal de discord Anime SX3
Imatge
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Novetats TVC

dj. 30 març 2023, 19:08

taketokun ha escrit:
realment el sx3 ja es un sol canal, pero nomes online, tot i que diuen que ho han fet aixi perque a plataformes (movistar, orange, vodafone) possin el canal amb la resta d'infantils (clan,disney, nick)

sobre shojos, jonu te BESALO A EL NO A MI, pero nomes son 13 capitols, i arait suposo encara te doremi (es va emetre al super3 no fa gaires mesos)

tambe vaig comentar que al web de toei europa, hi ha diverses series amb el logo del super3 (antic) com bola de drac, z,(pero no kai o gt) one piece, sailor moon y sailor moon crystal, que segurament siguin errors, pero tant de bo que no (tambe indica que selecta te saint seiya omega, i mai l'han editat)


La veritat es que Toei Europe te poques series llargues que son: Tota la saga de Bola de Drac, Digimon, One Piece i Pretty Cure. El que pasa es que no sabem del tot si Arait ha alliberat One Piece i Bola de Drac (Z,Kai i GT) a més que semblen fantasmes, no fan senyals de vida ni en la pagina web (sempre esta caiguda) ni en cap xarxa social... Bola de drac Super la té Boing (Encara hi han coses d'aquest anime en la seva pagina web) mentres que en DVD/BD la té Selecta i Digimon la té Arait (des de Adventure fins a Data Squad).

Si no es One Piece, Bola de Drac i Digimon perque encara tenen les altres distribuidores, només queda Pretty Cure que esta 100% lliure ja que Elastic Rights fa molts anys que va tancar.

I si, es una serie que pot entrar facilment a l'SX3 ja que es infantil i a més es Shojo que es el que deien, que aviat vindrien animés d'aquesta demografia. L'unic problema que es una aposta massa gran a dia d'avuí, si ho haguessin fet pels anys 2000 com ho va fer Espanya encara, i aixó que va tenir molt d'exit a Espanya que van emetre totes les pel·licules de la primera temporada i la seva seqüela. En fí, son 20 temporades en total, cada una amb nous personatges, per no parlar de les pel·licules que son 1 o 2 per temporada sumant les "All Stars" que son el grup de personatges de la temporada d'aquell temps mes les anteriors... Ho veig molt dificil perque no tenim tantes actrius de doblatge a Catalunya per doblar molts personatges principals, o bé podrien emitir les temporades que més els interesa.

La veritat es que m'és igual si es One Piece o un altre cosa, pero si no es One Piece, crec que molta gent acabaria emprenyada ja que porten molt i molt de temps que la emetin... En fi, ja no parlo més d'aquest tema fins veure que farán amb el saló del comic.

Camel3XL ha escrit:
NOVETATS:
L'11/03/23 s'estrenarà Inuyasha a l'X3!!


Ja era hora, pero será en l'hora boomer, oi? Pero preferiria que portessin Yashahime, a sudamerica ja l'estan doblant... Fa un pal tindre que esperar que Selecta la compri...
 
Avatar de l’usuari
RudraCNG
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 97
Membre des de: dg. 13 des. 2020, 20:37
Ubicació: Catalunya

Re: Novetats TVC

dj. 30 març 2023, 20:46

Se suposa que aquest diumenge sabrem quina és la sèrie de Toei? A mi també em quadraria la de Pretty Cure si no fos perquè s'han deixat 800.000 euros d'una tongada... Han d'estar ben convençuts que la sèrie serà un èxit per desemborsar tal quantitat de diners, i això fa més per Bola de Drac o One Piece.

Amb això de l'Inuyasha, potser donen la sorpresa i porten la de Yashahime? Amb la Sakura bé ho han fet, tot i que la van anunciar abans de començar les reposicions.
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Novetats TVC

dj. 30 març 2023, 21:00

Pretty cure, sisplaaaaaaaaaau!!!! Les he vist quasi totes (i les segueixo veient, al dia amb el Japó amb Hirogaru Sky Precure), però és que les tornaria a veure doblades en català sense pensar-m'ho. Si fos Precure, potser a molta altra gent no, però a mi em farien super feliç!! :)
 
seiyuubcn
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 184
Membre des de: dj. 27 gen. 2011, 22:42

Re: Novetats TVC

dg. 02 abr. 2023, 17:15

Noooooo.... :( :( :( Al final la famosa sèrie dels 800.000 euros que han anunciat no ha estat Precure, sinó One Piece.... :( Potser aprofitaré per enganxar-me a One Piece, que és una sèrie que sempre he tingut pendent. Felicitats a tots els fans que esperàveu One Piece!! I, tal com dic, jo també li donaré una oportunitat segurament... però, al mateix temps, segueixo mantenint l'esperança que doblin Precure al català algun dia (somiar és gratis xD).
 
Avatar de l’usuari
alesander
Usuari
Usuari
Entrades: 5
Membre des de: dg. 02 abr. 2023, 12:07

Re: Novetats TVC

dg. 02 abr. 2023, 21:33

Teniu informació de quan es doblarà Naruto?, sé que serà ara al 2023, però no he trobat més info. Gràcies!
 
Avatar de l’usuari
proslambanomenos
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 36
Membre des de: dt. 02 abr. 2013, 23:26

Re: Novetats TVC

dv. 07 abr. 2023, 20:04

Veieu cap possibilitat de que algun dia emetin Monster? L'estic veient al Netflix pero sembla que estigui a 480p i a més només en japonés, quan se suposa que aquesta serie està perfectament doblada al castellà i català.

Sé que està al drive en català, pero igualment jo necessito de subtitols i la versió del drive no en té.
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Novetats TVC

ds. 08 abr. 2023, 05:12

proslambanomenos ha escrit:
Veieu cap possibilitat de que algun dia emetin Monster? L'estic veient al Netflix pero sembla que estigui a 480p i a més només en japonés, quan se suposa que aquesta serie està perfectament doblada al castellà i català.

Sé que està al drive en català, pero igualment jo necessito de subtitols i la versió del drive no en té.


Subtítols en català?
 
Avatar de l’usuari
proslambanomenos
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 36
Membre des de: dt. 02 abr. 2013, 23:26

Re: Novetats TVC

ds. 08 abr. 2023, 13:12

thegarfel ha escrit:
Subtítols en català?


Sí, audio català i subtítols en català també (o el mateix en castellà), ja que no escolto bé. Si l'emetessin al SX3 no tindria problema amb això, ja que tot ho posen amb subtítols accessibles :jaja:
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Novetats TVC

ds. 08 abr. 2023, 14:16

proslambanomenos ha escrit:
thegarfel ha escrit:
Subtítols en català?


Sí, audio català i subtítols en català també (o el mateix en castellà), ja que no escolto bé. Si l'emetessin al SX3 no tindria problema amb això, ja que tot ho posen amb subtítols accessibles :jaja:


T'thas mirat aquest fil?

Segons la web d'aquest projecte, Monster està inclós. Si Netflix te subtítols en castellà, doncs bàsicament seria el que busques.
 
Avatar de l’usuari
proslambanomenos
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 36
Membre des de: dt. 02 abr. 2013, 23:26

Re: Novetats TVC

ds. 08 abr. 2023, 20:40

thegarfel ha escrit:
proslambanomenos ha escrit:
thegarfel ha escrit:
Subtítols en català?


Sí, audio català i subtítols en català també (o el mateix en castellà), ja que no escolto bé. Si l'emetessin al SX3 no tindria problema amb això, ja que tot ho posen amb subtítols accessibles :jaja:


T'thas mirat aquest fil?

Segons la web d'aquest projecte, Monster està inclós. Si Netflix te subtítols en castellà, doncs bàsicament seria el que busques.


No ho coneixia i és una opció que s'agraeix, moltes gràcies! Es una mica lío escoltar en català i llegir en castellà pero ho prefereixo en lloc del japonés. Encara així investigaré si trobo enlloc els subtítols en català.

Miran't vaig veure que Jonumedia llençarà aviat una remasterització de la serie en BR que inclou el català. Amb sort cau al SX3.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants