Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Novetats TVC

ds. 14 nov. 2020, 17:34

Cortexian05 ha escrit:
Ens acabem d'assabentar que s'ha estrenat en català la pel·lícula d'anime "L'amor és a l'aigua" a Filmin, Movistar+ i Rakuten. Ultimament sembla que s'estan destinant més presupostos a edicions físiques i a plataformes. Crec que és una molt bona notícia, no només per la difícil situació actual del cinema sinó perquè el contingut clau avui en dia es troba a plataformes.

PD: No és una "Novetat TVC" però suposo que val igual xD


La mare que els va parir, la vaig veure fa just una setmana! :plora: :plora:
Per cert, parlant de novetats, sembla que hi haurà canvis la pròxima temporada.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 659
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Novetats TVC

ds. 14 nov. 2020, 17:48

Vamosss.
Ahora solo falta que Disney + y Netflix se pongan de acuerdo con la opcion del audio en catalàn. Poco a poco.

Como fan del doblaje he visto la ficha de Mulan y al ver el reparto, claramente es como se hubiera hecho si la hubieran mandado a BCN...
Este es el camino
 
CRamos86
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dl. 16 nov. 2020, 18:30

Re: Novetats TVC

dt. 17 nov. 2020, 00:21

Aixo de veure un programa a la televisio un dia a una hora en concret, no crec que el meur fill ho entengui mai, es d'un altre epoca. Jo estic buscant anime en catala per posar al meu fill. Ara mateix es posa el netflix o el youtube. Ho veu tot en angles. Esta ben fotut el mercat en catala per aquestes noves generacions. Una plataforma de pagament amb anime en catala? Es posible?. Qui diu catala diu totes les llengues de mercats petits.
 
Avatar de l’usuari
AndyMugiwara
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 27
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 20:04
Contacta:

Re: Novetats TVC

dt. 17 nov. 2020, 21:06

Cortexian05 ha escrit:
Et puc dir de primera ma que fins i tot els actors de les sèries actuals del Super3 se'n mofen de lo absurdes i avorrides que són per als nens.


Bluepheasant ha escrit:
Cortexian05 ha escrit:
Et puc dir de primera ma que fins i tot els actors de les sèries actuals del Super3 se'n mofen de lo absurdes i avorrides que són per als nens.
Ho va dir en Marc Zanni al podcast del Magori XD.


Això em sembla massa bo! Es que són realment dolentes les sèries aquestes!!!

Cortexian05 ha escrit:
El problema no és que doblar anime sigui car, és que implica fer una despesa de doblatge i de llicència estàndard. Si us fixeu totes les sèries d'estrena que emeten o són molt antigues o de baixa producció que pillen super rebaixades, a més que la majoria són de 10 minuts de duració i amb sense quasi gens de diàlegs per no haver de pagar un doblatge decentment. Ni en el propi canal principal de TV3 s'hi emeten sèries amb un mínim de caché, que estiguin doblant El detectiu Conan ja és un miracle tenint en compte com està el panorama, que el doblatge català ja no té feina pràcticament.


Això em tranquil·litza, perquè pensava que les sèries d'animació estaven en la merda, però entenc que només són les de TV3 perquè són barates i per tant les pitjors.

Amb el canvi total que hi haurà al Súper 3, tant al canal com al programa en sí de la Família del Súper 3, a veure si també canvien la seva programació i aposten per sèries de qualitat o al menys que siguin interessants!
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1111
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Novetats TVC

dv. 01 gen. 2021, 15:20

any nou, anime nou, ay no, anime repetit

http://misiontokyo.com/noticias/magical ... 1-de-enero
 
Avatar de l’usuari
taka
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dc. 23 des. 2020, 15:22

Re: Novetats TVC

dv. 01 gen. 2021, 18:03

J*oder jo que esperava a veure si anunciaven aglo a principis d'any...
 
Elyss
Usuari
Usuari
Entrades: 6
Membre des de: dj. 17 des. 2020, 23:39

Re: Novetats TVC

ds. 02 gen. 2021, 12:15

Pocas noticias sobre aixo ..
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Novetats TVC

ds. 02 gen. 2021, 14:50

Tenint en compte que la Familia dels Supers s'acaba aquest juny segurament serà a l'estiu quan veurem el nou canal juvenil o un Super3 reformat amb les novetats grosses. Jo estaria més pendent de les plataformes a veure si de repent pugen alguna pel·lícula nova d'anime doblada al català.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 659
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Novetats TVC

ds. 02 gen. 2021, 15:42

Cortexian05 ha escrit:
Tenint en compte que la Familia dels Supers s'acaba aquest juny segurament serà a l'estiu quan veurem el nou canal juvenil o un Super3 reformat amb les novetats grosses.
Que miedo...
Espero que no s'assembli en res a aquella merda que van presentar fa uns mesos. Que per cert vaig posar a aquell canal o programa un comentari de que torni One Piece i l'anime i m'el van borrar. :juas:
Este es el camino
 
gpjoan
Usuari
Usuari
Entrades: 22
Membre des de: dt. 12 feb. 2019, 13:45

Re: Novetats TVC

ds. 02 gen. 2021, 15:49

No se com ha durant tant de temps la familia dels supers. Sembla un espai destinat a xiquets de 5 anys o menys. Penos.
 
Macno
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 02 gen. 2021, 18:42

Re: Novetats TVC

ds. 02 gen. 2021, 19:02

Doncs, TV3 farà una major aposta per l'anime o tot lo contrari?
 
petersmith
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dt. 19 gen. 2021, 20:09

TV3 tornara a emetre Anime

dt. 19 gen. 2021, 20:34

Algú sap si TV3 té intenció de tornar a emetre algun dels animes que ha emès en aquests darrers anys?, aquests animes ja estan doblats, no hauria de ser gaire complicat. Encara que suposo que són els drets d'emissió el motiu pel qual no emeten anime a TV3.
 
Avatar de l’usuari
GypsyTheHedgehog
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 86
Membre des de: dt. 10 nov. 2020, 08:48
Ubicació: Girona

Re: Novetats TVC

dt. 19 gen. 2021, 23:13

Ara per ara ho veig complicat. Amb tot el que està caient, tant en crisi sanitaria, economica, etc. D'altra banda, la gent veu cada vegada menys la tele, i es muda a aplicacions de visualització de series i pel·lícules en streaming com Netflix, HBO, etc.
De fet, hi ha una forta guerra entre els youtubers i la tele, precisament per això, perque son els primers en robar-li audiencia a la tele xD
I tenint en compte com va la cosa, jo recomano estalviar per un HDD de 16TB dels de PCComponentes i descarregar TOT l'anime d'animelliure, tant de la pàgina principal com del forum, abans que ho tombin tot xD
Canal de YT https://www.youtube.com/channel/UC5MD2s ... 2_nsvzamwQ
Canal de Twitch: https://www.twitch.tv/gypsythehedgehog
Discord: Demaneu per missatge privat.
 
Pardete31
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 04 feb. 2021, 19:30

Animes a TV catalana en 2021

dj. 04 feb. 2021, 19:41

Bona tarda familia, sempre m'ho he preguntat, que se n'ha fet del k3 i tots els animes que teniem alli, trobo que s'ha perdut l'escencia dels dibuixos animats amb la perdua d'aquest canal, ara si vols veure algun anime nou ja ens podem oblidar de la traducció al catala, per exemple Boku no Hero Academia en catala ha de ser una passada !!!
 
Avatar de l’usuari
cloud_strife8
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 93
Membre des de: dg. 24 gen. 2021, 20:44

Re: Novetats TVC

dv. 05 feb. 2021, 22:40

És una llàstima la situació actual pel que respecta a l'anime en la televisió, però no és exclusiu de TV3 tampoc, a canals com Boing només fiquen Dragon Ball Super, Doraemon, Pokemon i coses del tipus Bakugan. Deuen pensar que l'anime no tindria èxit entre els xiquets, o prefereixen posar coses més cutres i deixar les sèries bones per plataformes on hi haja que pagar per veure-les.

La de coses que m'hauria perdut fa anys si no hagués estat per el Super 3, el 3XL i els altres programes que estaven plens de sèries d'anime per la vesprada, durant tres hores un anime darrere l'altre, i a l'hora de dinar amb Fly, Musculman i tants altres.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants