Anime i manga en català

Moderadors: Maki, Steve Maister

 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Novetats TVC

dc. 14 abr. 2021, 16:55

fabrebatalla18 ha escrit:
Frydivx ha escrit:
Referent a Kimetsu, vaig veure molta gent donant les gràcies a Selecta per portar-la en català i jo pensava "per què els hi doneu les gràcies tan aviat si encara no sabem ni tan sols si arribarà la sèrie?", tampoc sabem l'elenc, no hi ha tràiler en català (en castellà l'acaben de publicar), en fi, moltes coses que es queden en el tinter.

Salut!

Jo encara diria més: Per que li donen les gracies per un doblatge que els surt GRATIS? Que li donin les gracies a la Generalitat per subvencionar el doblatge, i amb la sèrie el mateix, si s'arriba a doblar serà gracies a subvencions, en aquest cas de TV3/CCMA, però ja et dic que dubto moltíssim que la doblin a curt termini, ves a saber si s'arribarà a doblar mai.


Totalment d'acord.
 
Ender11
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 118
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 19:12

Re: Novetats TVC

dt. 20 abr. 2021, 17:39

Frydivx ha escrit:
Referent a Kimetsu, vaig veure molta gent donant les gràcies a Selecta per portar-la en català i jo pensava "per què els hi doneu les gràcies tan aviat si encara no sabem ni tan sols si arribarà la sèrie?", tampoc sabem l'elenc, no hi ha tràiler en català (en castellà l'acaben de publicar), en fi, moltes coses que es queden en el tinter.
Salut!


Potser arribo tard pero si que esta el trailer amb català i a mes a mes quins actors ho doblen i la majoria doblen també al català. Tenen bona pinta, pero el català el veig una mica millor.

Ja queda poc per l'estiu, us imagineu que l'anime l'emeten en el nou canal? Somiar es de franc.
 
JVF
Usuari
Usuari
Entrades: 16
Membre des de: dt. 05 gen. 2021, 00:23

Re: Novetats TVC

ds. 01 maig 2021, 02:13

Nova entrevista del Sanchis, on no diu re de nou però de pas insulta als nostàlgics :) https://elmondelatele.cat/2021/04/vicen ... s-cadenes/

En fi, sembla que aquest any tampoc veurem res... I jo que em pensava que dirien alguna cosa en la operació cultura aquesta de diumenge, tan pesadets que estan... Però és TV3 :lol:
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Novetats TVC

ds. 01 maig 2021, 12:53

JVF ha escrit:
Nova entrevista del Sanchis, on no diu re de nou però de pas insulta als nostàlgics :) https://elmondelatele.cat/2021/04/vicen ... s-cadenes/

En fi, sembla que aquest any tampoc veurem res... I jo que em pensava que dirien alguna cosa en la operació cultura aquesta de diumenge, tan pesadets que estan... Però és TV3 :lol:


M'estalvio les desqualificacions per aquest paio perque.. que collons.
Ha passat de ser una persona disfrutable en certes ocasions a un personatge grotesc pel que fa a interès de continguts atractius pel jovent, una mica com de Smigol a Golum.
Aquest discurs paternalista està bé per als diputats que els menystenen en les comissions de control de la CCMA, amb l'audiència jove val més que no se la jugui perquè queda com un boomer de manual.
Des de les xarxes s'està demanant cada dos per tres un rejoveniment del canal i anar un pas més enllà que és una aposta decidida pel digital, ningú està demanant tornar als anys 90, no te putu sentit, se l'hi està dient que les noves generacions estan perdent contingut en català i que per revertir-ho cal una aposta decidida per continguts de qualitat i que torni a ser un referent com abans dels espais juvenils i infantils, per què senyores i senyors, s'està perdent TOTA una generació de joves i nens que no tindran uns referents als quals recordar i estimar.
I si és per tema de diners que no s'hagués plantejat i comentat amb tanta antelació la notícia de crear un nou espai infantil i juvenil, perquè crea unes expectatives irreals a curt termini, les promeses surten cares.
Gràcies senyor Sanchis per NO fer el que havia de fer. ¬¬ ¬¬
 
Avatar de l’usuari
taketokun
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1108
Membre des de: dg. 17 gen. 2010, 21:28

Re: Novetats TVC

ds. 01 maig 2021, 13:33

pero parla que el canvi d'unificar el 33 i esport3 i crear el nou super3/juvenil son uns 8 millions d'euros, que per nosaltres es força diners, pero pel pressupost de la corporacio diria que no es ni un 5%.

amb el que si que te rao es que a dia d'avuies mes complicat portar segons quines series, ja sigui per preu o per exclusivitats, pero al inici del canal 3xl tambe passava, recordo que el seu director comentaba les complicacions que van trobar al negociar, que no varen poder començar el canal amb les series que volien i inclus varen conseguir un temps d'emissio exclusiva amb misfits, abans que passes per altres canals.

tambe es cert, que fins queno hi hagi govern, la cosa no avançara pel que fa al juvenil, perque imagino que la renovacio del super3 si que es fara, ja que el pressupost ja el tenen, es fer servir els mateixos diners en un altre projecte
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Novetats TVC

ds. 01 maig 2021, 14:03

Frydivx ha escrit:
JVF ha escrit:
Nova entrevista del Sanchis, on no diu re de nou però de pas insulta als nostàlgics :) https://elmondelatele.cat/2021/04/vicen ... s-cadenes/

En fi, sembla que aquest any tampoc veurem res... I jo que em pensava que dirien alguna cosa en la operació cultura aquesta de diumenge, tan pesadets que estan... Però és TV3 :lol:


M'estalvio les desqualificacions per aquest paio perque.. que collons.
Ha passat de ser una persona disfrutable en certes ocasions a un personatge grotesc pel que fa a interès de continguts atractius pel jovent, una mica com de Smigol a Golum.
Aquest discurs paternalista està bé per als diputats que els menystenen en les comissions de control de la CCMA, amb l'audiència jove val més que no se la jugui perquè queda com un boomer de manual.
Des de les xarxes s'està demanant cada dos per tres un rejoveniment del canal i anar un pas més enllà que és una aposta decidida pel digital, ningú està demanant tornar als anys 90, no te putu sentit, se l'hi està dient que les noves generacions estan perdent contingut en català i que per revertir-ho cal una aposta decidida per continguts de qualitat i que torni a ser un referent com abans dels espais juvenils i infantils, per què senyores i senyors, s'està perdent TOTA una generació de joves i nens que no tindran uns referents als quals recordar i estimar.
I si és per tema de diners que no s'hagués plantejat i comentat amb tanta antelació la notícia de crear un nou espai infantil i juvenil, perquè crea unes expectatives irreals a curt termini, les promeses surten cares.
Gràcies senyor Sanchis per NO fer el que havia de fer. ¬¬ ¬¬


Vaya mongolo, otro subnormal, que nostalgia ni que pollas? lo que pedimos es anime que es lo que nos gusta... Como pretenden expandir una lengua si luego los niños no consumen? claro que miran la tablet, pero porque el canal de tv3 da asco, que van a ver?
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Novetats TVC

ds. 01 maig 2021, 15:56

terminator ha escrit:
Frydivx ha escrit:
JVF ha escrit:
Nova entrevista del Sanchis, on no diu re de nou però de pas insulta als nostàlgics :) https://elmondelatele.cat/2021/04/vicen ... s-cadenes/

En fi, sembla que aquest any tampoc veurem res... I jo que em pensava que dirien alguna cosa en la operació cultura aquesta de diumenge, tan pesadets que estan... Però és TV3 :lol:


M'estalvio les desqualificacions per aquest paio perque.. que collons.
Ha passat de ser una persona disfrutable en certes ocasions a un personatge grotesc pel que fa a interès de continguts atractius pel jovent, una mica com de Smigol a Golum.
Aquest discurs paternalista està bé per als diputats que els menystenen en les comissions de control de la CCMA, amb l'audiència jove val més que no se la jugui perquè queda com un boomer de manual.
Des de les xarxes s'està demanant cada dos per tres un rejoveniment del canal i anar un pas més enllà que és una aposta decidida pel digital, ningú està demanant tornar als anys 90, no te putu sentit, se l'hi està dient que les noves generacions estan perdent contingut en català i que per revertir-ho cal una aposta decidida per continguts de qualitat i que torni a ser un referent com abans dels espais juvenils i infantils, per què senyores i senyors, s'està perdent TOTA una generació de joves i nens que no tindran uns referents als quals recordar i estimar.
I si és per tema de diners que no s'hagués plantejat i comentat amb tanta antelació la notícia de crear un nou espai infantil i juvenil, perquè crea unes expectatives irreals a curt termini, les promeses surten cares.
Gràcies senyor Sanchis per NO fer el que havia de fer. ¬¬ ¬¬


Vaya mongolo, otro subnormal, que nostalgia ni que pollas? lo que pedimos es anime que es lo que nos gusta... Como pretenden expandir una lengua si luego los niños no consumen? claro que miran la tablet, pero porque el canal de tv3 da asco, que van a ver?


terminator ha escrit:
Vaya mongolo, otro subnormal, que nostalgia ni que pollas? lo que pedimos es anime que es lo que nos gusta...


T'has llegit l'entrevista? No diu pas cap mentida i ell sap del que parla, perquè no és un cunyat com nosaltres. La realitat és el que és (i ojo que generalitzo, que os veo venir): un nen de 12 anys al 2006 volia veure anime i quan arribava el cap de setmana entrava en depressió perquè els dibuixos s'acabaven a les 12:00 del dissabte i fins el dilluns al migdia com a molt d'hora no tornaven (si dinaves a casa i enganxaves el Conan, si no fins després de classe). Un nen de 12 anys avui en dia obre el Youtube, el Twitch o s'entxufa a la play, mentre que jo al 2006 un diumenge a la tarda si volia veure dibuixos me n'havia d'anar al videoclub i llogar una pel·li i si no em menjava els mocs. El tipus d'entreteniment i el seu accés ha canviat considerablement en els últims 10 anys i això s'ha d'acceptar... però clar, la major part de la penya del fòrum som d'aquesta última generació del 3XL i les anteriors i el xoc generacional ens impedeix fer-ho

terminator ha escrit:
Como pretenden expandir una lengua si luego los niños no consumen? claro que miran la tablet, pero porque el canal de tv3 da asco, que van a ver?


Doncs com s'ha fet en els últims 15 anys o així: agafant els llibres de text de castellà i reduintlos a unes quantes pàgines en plan prospecte de museu... mentre que el de Català de Vicens Vives és una totxana que els profes ni poden acabar cada any.

I ja podries posar tots els canals de la televisió en Català, des de TV3 a Antena 3, i això no voldria dir que de cop i volta els nens d'avui en dia consumirien més Anime, més TV o dormirien amb una barretina al cap. Jo i molts vem deixar de veure el canal super 3 en el seu últim moment més algit perquè en aquell moment ens interessava més jugar al Farmville a Facebook, passar-nos el dia al MSN o ballar el Gangnam Style, per molt que els contiguts de TV3 fossin la reostia. Els nens i joves són així.

Frydivx ha escrit:
Des de les xarxes s'està demanant cada dos per tres un rejoveniment del canal i anar un pas més enllà que és una aposta decidida pel digital, ningú està demanant tornar als anys 90, no te putu sentit, se l'hi està dient que les noves generacions estan perdent contingut en català i que per revertir-ho cal una aposta decidida per continguts de qualitat i que torni a ser un referent com abans dels espais juvenils i infantils, per què senyores i senyors, s'està perdent TOTA una generació de joves i nens que no tindran uns referents als quals recordar i estimar.


I això ho demana el públic al que està enfocat el canal Super 3, o sigui de 6 a 18 anys, 20 a tot estirar... o nosaltres que estem a banda i banda dels 30 i ens envaeix la nosàlgia? Ojo, pregunta retòrica.

Comentari totalment boomer perquè no s'està perdent res.

Bueno, entre cometes, és clar. Jo no vaig fer la mili així que he perdut "aprendre a fer servir un arma, menjar rantxo o dormir en lliteres". Millor o pitjor? Doncs cap: diferent. La infància dels nens d'avui dia potser no la defineix l'anime en Català, però això no vol dir que no tinguin uns referents als quals recordar i estimar". Simplement no són els teus, de la mateixa que tu no tens els dels teus pares i els futurs fills d'aquests nens no parlaran del Rubius a classe.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Novetats TVC

ds. 01 maig 2021, 21:35

thegarfel ha escrit:
terminator ha escrit:
Frydivx ha escrit:

M'estalvio les desqualificacions per aquest paio perque.. que collons.
Ha passat de ser una persona disfrutable en certes ocasions a un personatge grotesc pel que fa a interès de continguts atractius pel jovent, una mica com de Smigol a Golum.
Aquest discurs paternalista està bé per als diputats que els menystenen en les comissions de control de la CCMA, amb l'audiència jove val més que no se la jugui perquè queda com un boomer de manual.
Des de les xarxes s'està demanant cada dos per tres un rejoveniment del canal i anar un pas més enllà que és una aposta decidida pel digital, ningú està demanant tornar als anys 90, no te putu sentit, se l'hi està dient que les noves generacions estan perdent contingut en català i que per revertir-ho cal una aposta decidida per continguts de qualitat i que torni a ser un referent com abans dels espais juvenils i infantils, per què senyores i senyors, s'està perdent TOTA una generació de joves i nens que no tindran uns referents als quals recordar i estimar.
I si és per tema de diners que no s'hagués plantejat i comentat amb tanta antelació la notícia de crear un nou espai infantil i juvenil, perquè crea unes expectatives irreals a curt termini, les promeses surten cares.
Gràcies senyor Sanchis per NO fer el que havia de fer. ¬¬ ¬¬


Vaya mongolo, otro subnormal, que nostalgia ni que pollas? lo que pedimos es anime que es lo que nos gusta... Como pretenden expandir una lengua si luego los niños no consumen? claro que miran la tablet, pero porque el canal de tv3 da asco, que van a ver?


terminator ha escrit:
Vaya mongolo, otro subnormal, que nostalgia ni que pollas? lo que pedimos es anime que es lo que nos gusta...


T'has llegit l'entrevista? No diu pas cap mentida i ell sap del que parla, perquè no és un cunyat com nosaltres. La realitat és el que és (i ojo que generalitzo, que os veo venir): un nen de 12 anys al 2006 volia veure anime i quan arribava el cap de setmana entrava en depressió perquè els dibuixos s'acabaven a les 12:00 del dissabte i fins el dilluns al migdia com a molt d'hora no tornaven (si dinaves a casa i enganxaves el Conan, si no fins després de classe). Un nen de 12 anys avui en dia obre el Youtube, el Twitch o s'entxufa a la play, mentre que jo al 2006 un diumenge a la tarda si volia veure dibuixos me n'havia d'anar al videoclub i llogar una pel·li i si no em menjava els mocs. El tipus d'entreteniment i el seu accés ha canviat considerablement en els últims 10 anys i això s'ha d'acceptar... però clar, la major part de la penya del fòrum som d'aquesta última generació del 3XL i les anteriors i el xoc generacional ens impedeix fer-ho

terminator ha escrit:
Como pretenden expandir una lengua si luego los niños no consumen? claro que miran la tablet, pero porque el canal de tv3 da asco, que van a ver?


Doncs com s'ha fet en els últims 15 anys o així: agafant els llibres de text de castellà i reduintlos a unes quantes pàgines en plan prospecte de museu... mentre que el de Català de Vicens Vives és una totxana que els profes ni poden acabar cada any.

I ja podries posar tots els canals de la televisió en Català, des de TV3 a Antena 3, i això no voldria dir que de cop i volta els nens d'avui en dia consumirien més Anime, més TV o dormirien amb una barretina al cap. Jo i molts vem deixar de veure el canal super 3 en el seu últim moment més algit perquè en aquell moment ens interessava més jugar al Farmville a Facebook, passar-nos el dia al MSN o ballar el Gangnam Style, per molt que els contiguts de TV3 fossin la reostia. Els nens i joves són així.

Frydivx ha escrit:
Des de les xarxes s'està demanant cada dos per tres un rejoveniment del canal i anar un pas més enllà que és una aposta decidida pel digital, ningú està demanant tornar als anys 90, no te putu sentit, se l'hi està dient que les noves generacions estan perdent contingut en català i que per revertir-ho cal una aposta decidida per continguts de qualitat i que torni a ser un referent com abans dels espais juvenils i infantils, per què senyores i senyors, s'està perdent TOTA una generació de joves i nens que no tindran uns referents als quals recordar i estimar.


I això ho demana el públic al que està enfocat el canal Super 3, o sigui de 6 a 18 anys, 20 a tot estirar... o nosaltres que estem a banda i banda dels 30 i ens envaeix la nosàlgia? Ojo, pregunta retòrica.

Comentari totalment boomer perquè no s'està perdent res.

Bueno, entre cometes, és clar. Jo no vaig fer la mili així que he perdut "aprendre a fer servir un arma, menjar rantxo o dormir en lliteres". Millor o pitjor? Doncs cap: diferent. La infància dels nens d'avui dia potser no la defineix l'anime en Català, però això no vol dir que no tinguin uns referents als quals recordar i estimar". Simplement no són els teus, de la mateixa que tu no tens els dels teus pares i els futurs fills d'aquests nens no parlaran del Rubius a classe.


Si la he leido, pero me leiste lo que yo quiero decir? lo que digo esque el dice que lo que nos empeña a recuperar el 3xl es la nostalgia, y yo digo que eso no es cierto, que lo que queremos es anime doblado porque simplemente nos gusta el anime, no porque tenga nostalgia del 3xl... no tiene nada que ver


Y no digo que tenga razon o no en lo de que los niños usan las tablets, pero que van a usar? si no hay contenido que valga la pena, es decir la tele se consume mucho menos que antes, pero si el contenido es una mierda se consumira menos aun, ademas lo que tienen que hacer es adaptarse a los nuevos tiempos y presionar a netflix y otras plataformas tambien, ese tio olvida que no se tiene porque consumir todo en la tv, existen otros medios actualmente
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Novetats TVC

ds. 01 maig 2021, 23:08

terminator ha escrit:
thegarfel ha escrit:
terminator ha escrit:

Vaya mongolo, otro subnormal, que nostalgia ni que pollas? lo que pedimos es anime que es lo que nos gusta... Como pretenden expandir una lengua si luego los niños no consumen? claro que miran la tablet, pero porque el canal de tv3 da asco, que van a ver?


terminator ha escrit:
Vaya mongolo, otro subnormal, que nostalgia ni que pollas? lo que pedimos es anime que es lo que nos gusta...


T'has llegit l'entrevista? No diu pas cap mentida i ell sap del que parla, perquè no és un cunyat com nosaltres. La realitat és el que és (i ojo que generalitzo, que os veo venir): un nen de 12 anys al 2006 volia veure anime i quan arribava el cap de setmana entrava en depressió perquè els dibuixos s'acabaven a les 12:00 del dissabte i fins el dilluns al migdia com a molt d'hora no tornaven (si dinaves a casa i enganxaves el Conan, si no fins després de classe). Un nen de 12 anys avui en dia obre el Youtube, el Twitch o s'entxufa a la play, mentre que jo al 2006 un diumenge a la tarda si volia veure dibuixos me n'havia d'anar al videoclub i llogar una pel·li i si no em menjava els mocs. El tipus d'entreteniment i el seu accés ha canviat considerablement en els últims 10 anys i això s'ha d'acceptar... però clar, la major part de la penya del fòrum som d'aquesta última generació del 3XL i les anteriors i el xoc generacional ens impedeix fer-ho

terminator ha escrit:
Como pretenden expandir una lengua si luego los niños no consumen? claro que miran la tablet, pero porque el canal de tv3 da asco, que van a ver?


Doncs com s'ha fet en els últims 15 anys o així: agafant els llibres de text de castellà i reduintlos a unes quantes pàgines en plan prospecte de museu... mentre que el de Català de Vicens Vives és una totxana que els profes ni poden acabar cada any.

I ja podries posar tots els canals de la televisió en Català, des de TV3 a Antena 3, i això no voldria dir que de cop i volta els nens d'avui en dia consumirien més Anime, més TV o dormirien amb una barretina al cap. Jo i molts vem deixar de veure el canal super 3 en el seu últim moment més algit perquè en aquell moment ens interessava més jugar al Farmville a Facebook, passar-nos el dia al MSN o ballar el Gangnam Style, per molt que els contiguts de TV3 fossin la reostia. Els nens i joves són així.

Frydivx ha escrit:
Des de les xarxes s'està demanant cada dos per tres un rejoveniment del canal i anar un pas més enllà que és una aposta decidida pel digital, ningú està demanant tornar als anys 90, no te putu sentit, se l'hi està dient que les noves generacions estan perdent contingut en català i que per revertir-ho cal una aposta decidida per continguts de qualitat i que torni a ser un referent com abans dels espais juvenils i infantils, per què senyores i senyors, s'està perdent TOTA una generació de joves i nens que no tindran uns referents als quals recordar i estimar.


I això ho demana el públic al que està enfocat el canal Super 3, o sigui de 6 a 18 anys, 20 a tot estirar... o nosaltres que estem a banda i banda dels 30 i ens envaeix la nosàlgia? Ojo, pregunta retòrica.

Comentari totalment boomer perquè no s'està perdent res.

Bueno, entre cometes, és clar. Jo no vaig fer la mili així que he perdut "aprendre a fer servir un arma, menjar rantxo o dormir en lliteres". Millor o pitjor? Doncs cap: diferent. La infància dels nens d'avui dia potser no la defineix l'anime en Català, però això no vol dir que no tinguin uns referents als quals recordar i estimar". Simplement no són els teus, de la mateixa que tu no tens els dels teus pares i els futurs fills d'aquests nens no parlaran del Rubius a classe.


Si la he leido, pero me leiste lo que yo quiero decir? lo que digo esque el dice que lo que nos empeña a recuperar el 3xl es la nostalgia, y yo digo que eso no es cierto, que lo que queremos es anime doblado porque simplemente nos gusta el anime, no porque tenga nostalgia del 3xl... no tiene nada que ver


Y no digo que tenga razon o no en lo de que los niños usan las tablets, pero que van a usar? si no hay contenido que valga la pena, es decir la tele se consume mucho menos que antes, pero si el contenido es una mierda se consumira menos aun, ademas lo que tienen que hacer es adaptarse a los nuevos tiempos y presionar a netflix y otras plataformas tambien, ese tio olvida que no se tiene porque consumir todo en la tv, existen otros medios actualmente


A ver, comparto tu dolor porque a mi también me encantaría ver más anime doblado en Catalán, pero es que el tema es el siguiente:

- Primero, la función de TV3 como estación pública es proveer a los ciudadanos de una serie de contenidos, desde entretenimento a información. También hacen una función cultural y social directa o indirectamente.
- Segundo, para llevar a cabo estas funciones TV3 dispone de un presupuesto... el cual se ha reducido notablemente en los últimos años comparado con hace años cuando "Quan anaves al mercat japonès a comprar una sèrie, la podies comprar, teníem fins a 450 milions a l'any de recursos i ara, tot això ha canviat."
- Tercero, con las cuatro pelas que les quedan, TV3 hace las cosas a dedo pero generalmente hace lo equivalente a un estudio de mercado para decidir donde va a parar ese presupuesto. A veces la aciertan, ya sea con Merlí, One Piece o els Matins... mientras que a veces se gastan un buen pico en un producto que termina en la papelera. Pero bueno, eso es normal, le pese a quien le pese.
- Cuarto, lo que funciona o un año no tiene que funcionar otro. Y ahí es donde Sanchis dice cosas como "És com si jo digués 'oh' quan TVE tenia 'Los Chiripitifláuticos' i el 'Capitán Tan' i tot els 'nanos' els vèiem, clar, és que no hi havia res més" o "Però és que a més, els joves ja no veuen la televisió com abans. Ara, amb una tablet o un mòbil poden veure 50.000 ofertes diferents, per tant, convertir-se en un referent en aquest públic és una feina molt difícil, per no dir impossible."
- Quinto, el formato de TV3, con su parilla y sus temporadas, es básico y no cambiará porque, entre otras cosas aunque el reconoce que "S'han de fer coses pels canals digitals i són cares.".
- Sexto, por mucho que algunos lo insultéis, este señor ya está de acuerdo en transformar TV3 de su formato jurásico a algo más moderno pero para hacerlo "una de les coses que s'han de fer, és un plantejament general amb necessitat de més recursos, però com els canvis que calen, necessitaran d'una legislatura.. Mentrestant, hem de plantejar que la programació infantil i juvenil és prioritària i calen uns fons immediatament. Quan entri el nou Consell de Govern, s'ha d'abordar el canvi de model que necessita sobretot TV3 i no tant Catalunya Ràdio.". Vamos, que no es culpa suya que no se doble anime como antes.
- Séptimo, no es el trabajo de TV3 ser "modernos". De la misma manera que los libros de texto no cambian cada año, el secto público necesita tiempo y voluntad política y social para cambiar... y aún así, TV3 siempre ha sido un referente en ese sentido. Si ahora no son tan "modernos y digitales" principalmente es porque eso primero vale una pasta (La BBC tiene mucho más presupuesto y está igual de Jurásica) y luego porque aunque la tuvieran en cantidades ingentes necesariamente eso no significa que la gente aparque el Netflix.
- Octavo, y super importante, Netflix y similares aquí no pintsa nada porque mi abuela de 90 años quiere su parrilla televisiva de toda la vida... y como ella muchos. TV3, tal como existe ahora, no puede ni mantener su propio modelo así que ni lo va a abandonar ni va a irse a un modelo mixto en un futuro cercano por lo que he escrito en los puntos segundo, quinto, sexto y séptimos.
- Y noveno, más que obvio, si como dices tu mismo "no se tiene porque consumir todo en la tv, existen otros medios actualmente" pues ya me dirás que necesidad tiene TV3 de meterse en ese berenjenal super competitivo a jugar con el dinero de la gente y donde viviría a perdidas (TV3 nunca te podría cobrar una suscripción y los anunciantes no aceptarían ese sistema). Como ya he dicho varias veces, no es el rol de TV3 - si que lo es, por ejemplo, de una cadena privada como Antena 3.

Y luego, como ya mencioné en mi anterior comentario, que problema hay con que los niños vean otro tipo de contenidos en tablets y que no estén financiados públicamente? Es que los niños necesitan Anime para vivir? No pueden vivir de las paridas que suelta Ibai Llanos? Si Ibai hiciera su contenido en Catalán y lo pagaramos todos entonces desaparecería el problema? No sé, entiendo lo que me dices pero vamos, que son peras al olmo en pleno 2021. A disfrutar lo votado? Quizás con Vox, PP o Ciudadanos al mando nos llegaría anime en castellano neutro de Valladolid, aunque tampoco veo como eso sería una mejora...

Y respecto a la "nostalgia" famosa. Yo personalmente entiendo sus comentarios al respecto en plan: no podemos esperar, en pleno 2021, que TV3 tenga un canal dedicado a dibujos animados con una parrilla super competitiva como en los 90 y los 2000. Esa es la "nostalgia" de la gente, por un formato que no es viable o sostenible hoy en día. Y tiene razón, porque eso es precisamente los que buscáis los del foro... aunque vale, quizás una parrilla más dinámica y a la carta pero el resultado viene a ser el mismo para las arcas y recursos de TV3 y por lo tanto es imposible. Y si lo que queréis es simplemente "anime doblado" pues TV3 eso no lo va hacer, porque no van a gastarse un montón de pasta en un producto para doblar y colgarlo en internet y que sea indepediente del resto de la estructura y funcionalidad de la cadena - para eso está Crunchyroll, Netflix y demás. En este punto hay que convencer a estas otras empresas para que añadan un doblaje al catalán dentro de sus licencias o crear un nuevo VOD de anime en catalán, però entonces TV3 aquí ya no pintaría nada.
 
Avatar de l’usuari
Cortexian05
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 554
Membre des de: dj. 28 ago. 2014, 13:43
Ubicació: Lleida

Re: Novetats TVC

dg. 02 maig 2021, 12:10

El problema és que L'ÚNIC que ens queda als catalans és TV3 i és nefast que en ple 2021 encara es limitin a ser només una televisió i a negar-se a les vies digitals. No és una televisió més que ha de fer diners i pot fer el que els roti, és l'única institució potencial que pot difondre la nostra llengua i cultura.

Crec que tant en aquest fil com en el discurs d'en Sanchis s'estan barrejant massa coses que no hi tenen res a veure. A tots els d'aquí ens encantaria que fessin més anime en català, però el que tothom demana no és això, sinó inversió i propostes pel públic juvenil, que com a entitat pública que es nodreix dels impostos de gent de totes les edats hauria de ser una obligació. Si decidissin no fer animes i fessin realities ridículs que aconseguissin revitalitzar el català em fotria, però podríem dir que la seva feina l'haurien fet bé.

Per a fer tot això no és només qüestió d'inversió, es podrien fer programes de quatre duros, però amb aquest objectiu que no serien una bogeria. Està clar que el fet que quasi cap doblatge de TV3 estigui a plataformes o els mals horaris de les seves sèries/pelis més potents és simplement una qüestió d'intencions i de ganes així que crec que ja n'hi ha prou d'aquest discurs de "víctima de retallades i que el públic juvenil no ens estima" perquè no tot el que pot fer un canvi aquí és la pasta. Quan TV3 es va aixecar als anys vuitanta estava en una situació molt pitjor que l'actual tan institucionalment com econòmicament, però van lluitar per fer les coses bé. En l'actualitat veig més iniciatives en televisions autònomes del país que no tenen ni una desena part del pressupost de TV3 que les que han fet en l'última dècada (no oblidem que el problema no és només el contingut juvenil, en l'infantil no es fan tampoc prou propostes i aquests dos públics seran la realitat de Catalunya d'aquí uns any). Perquè també és molt fàcil dir que la pirateria i l'internet és el diable que ens ha fumut tot això, però la realitat és que hem acabat així per la seva incapacitat i desinterès per adaptar-se (en aquell moment van veure que el contingut juvenil tal com l'oferien no funcionava i el van deixar aparcat sense tenir en compte que seria un cicle viciós i que abandonar-lo faria que cada any fos pitjor recuperar-lo pel que evidentment és difícil fer alguna cosa ara, però més difícil serà fer-ho l'any que ve i més el següent).

En fi, no és secret de ningú que TV3 fa anys que funciona com una televisió privada que l'últim en què pensa és en la cultura. Hi ha un munt de treballadors i directius clau del canal que l'han estat deixant aquests últims anys i les indústries cinematogràfiques, musicals i de doblatge fa temps que veuen a la cadena amb recel. Si a més li sumem les últimes declaracions d'en Sanchis d'abandonar sobtadament la presidència no entenc com pot haver-hi gent que pensi que ha fet el millor que ha pogut.
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Novetats TVC

dg. 02 maig 2021, 12:50

Comentari totalment boomer perquè no s'està perdent res.


Vale, pues molt bé pues adiós.
 
Avatar de l’usuari
Bluepheasant
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 657
Membre des de: dj. 14 març 2019, 00:37

Re: Novetats TVC

dg. 02 maig 2021, 14:07

terminator ha escrit:
Vaya mongolo, otro subnormal, que nostalgia ni que pollas? lo que pedimos es anime que es lo que nos gusta... Como pretenden expandir una lengua si luego los niños no consumen? claro que miran la tablet, pero porque el canal de tv3 da asco, que van a ver?

+1
Este es el camino
 
Avatar de l’usuari
thegarfel
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 344
Membre des de: dt. 19 feb. 2013, 15:36
Ubicació: Nascut a Gironella, allà per Berga. Ara donant voltes pel món (xq ma germana és una plasta)

Re: Novetats TVC

dg. 02 maig 2021, 15:09

Frydivx ha escrit:
Comentari totalment boomer perquè no s'està perdent res.


Vale, pues molt bé pues adiós.


I la resta del comentari? No deixis de llegir que la millor part ve després!

Este verano, en tu librería más cercana.
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: Novetats TVC

dg. 02 maig 2021, 16:40

Les desqualificacions barates les deixo pels experts en marketing i publicitat que pululen per aquest fòrum.
Bye bye, hasta otro ratito.
 
rexelperro
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 186
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 22:39

Re: Novetats TVC

dl. 03 maig 2021, 06:44

Que falten 8 milions d'euros per tornar a tenir el 3xl i no els te xddddddd
Els 8 milions d'euros els treus de la puta merda de canal Esport3 que no el veu ni el tato, el 3xl hi era abans, si no hi ha diners pels dos canals se'n va a la merda el mes nou, no un que funcionava perfectament, el que passa es que els "enchufismos" tenen això, a la merda un canal que funciona, que porta una qualitat que ja els hi agradaria a la resta de l'estat, cuida l'idioma entre els joves millor que qualsevol immersió lingüística de l'escola, tot per mantenir un canal sense audiència, molt be.
En aquesta decada tots els canals de tv3 desapareixeran estic 100% segur i ho celebraré.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 15 visitants